abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38003997
quote:
Ten Cate wil nog een kunstje doen: Ajax

19/5/2006 22:49

'Ik ben 51 en ik heb het idee dat ik nog iets moet afmaken, nog een kunstje moet doen', legde Henk ten Cate uit voor de camera van Studio Sport. De assistent-trainer van Barcelona gaat de komende twee jaar aan de slag als hoofdcoach van Ajax.

De Amsterdamse club was niet de enige die zich had gemeld voor Ten Cate. Zo is ook bekend dat PSV had geïnformeerd bij de Amsterdammer. 'De clubs die me gebeld hebben, waren zeker niet de eerste de beste. Er was er één bij waarvan ik dacht dat moet ik ooit nog een keer doen en dat was Ajax.'

Ten Cate liet weten dat hij had overlegd met zijn familie, die het 'erg goed naar de zin had in Barcelona'. Maar nadat zijn gezin hem de raad gaf te volgen wat zijn hart wilde, besloot hij de koffers te pakken en voor Ajax te kiezen.

'Ik ben ontzettend trots dat ik de nieuwe trainer van Ajax ben geworden. Met het team dat we nog aan het samenstellen zijn, heb ik er het volste vertrouwen in dat we er iets moois van kunnen maken.'

In dat team zit onder meer Hennie Spijkerman, met wie Ten Cate nog samenwerkte bij Go Ahead Eagles, zij het dat Ten Cate destijds assistent was van Spijkerman. Dat is in Amsterdam andersom. 'Ik ken Hennie al jaren. Ik weet wat hij kan, hij heeft ontzettend veel kwaliteiten als trainer. Ik weet zeker dat wij samen van dit project een mooi project kunnen maken.'
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:01:34 #2
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38004048
dat kunstje mag hij zeker doen
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38004132
Spijkerman zal in elk geval zeker niet aan zijn poten gaan zagen want hoofdcoach wordt hij toch niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38004152
Dat is toch ook niet gebruikelijk bij assistenten voor zover ik weet.
That's all folks!
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:05:34 #5
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_38004178
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:04 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Spijkerman zal in elk geval zeker niet aan zijn poten gaan zagen want hoofdcoach wordt hij toch niet
Huh? Wat een vreemde opmerking om te maken
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_38004267
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:05 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Huh? Wat een vreemde opmerking om te maken
Spijkerman wordt natuurlijk nooit gepruimd door de Ajax fans en hij is allang blij dat Ten Cate hem aan een baantje helpt.

Verder zijn er voldoende assistenten die aan de poten van een trainer gaan zagen. Bij PSV was Arnesen de laatste
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:11:48 #7
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38004371
Ik heb er alle vertrouwen in met Ten Cate
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_38004488
quote:
De Amsterdamse club was niet de enige die zich had gemeld voor Ten Cate. Zo is ook bekend dat PSV had geïnformeerd bij de Amsterdammer. 'De clubs die me gebeld hebben, waren zeker niet de eerste de beste. Er was er één bij waarvan ik dacht dat moet ik ooit nog een keer doen en dat was Ajax.'
Houd van een lijntje.
pi_38004530
Standaard antwoord:

'PSV kwam ook en eigenlijk wilde ik daar wel naartoe want ze domineren nu eenmaal het Nederlands voetbal. Maar Ajax bood meer geld dus ga ik naar Ajax'
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:20:02 #10
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38004613
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Standaard antwoord:

'PSV kwam ook en eigenlijk wilde ik daar wel naartoe want ze domineren nu eenmaal het Nederlands voetbal. Maar Ajax bood meer geld dus ga ik naar Ajax'
Jij geniet van hetzelfde witte spul als je naamgenoot? Hij zei ook iets wat hier niet stond namelijk "Gezien mijn achtergrond", dat wil dus zeggen dat hij Ajax blijkbaar hoog heeft zitten. Psv heeft ook veel centjes moeten dokken voor Koeman, dus daar zal het ook wel niet aan liggen.
Houd van een lijntje.
pi_38004676
Was een voorbeeld, maar dat begrijp je schijnbaar niet.

Het is gewoon een ordinair PR praatje, dat jij het serieus neemt, moet jij weten.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:22:07 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38004693
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Jij geniet van hetzelfde witte spul als je naamgenoot? Hij zei ook iets wat hier niet stond namelijk "Gezien mijn achtergrond", dat wil dus zeggen dat hij Ajax blijkbaar hoog heeft zitten. Psv heeft ook veel centjes moeten dokken voor Koeman, dus daar zal het ook wel niet aan liggen.
Ga er nou in vredesnaam niet meer op in en laten we gewoon dit topic lekker schoonhouden door zulke lui te negeren.

Ik heb het stukje over Ten Cate gemist, zal vanavond laat de herhaling van het sportjournaal nog wel bekijken.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:34:28 #13
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38005077
Gaan er morgen nog mensen naar Hilversum?
  vrijdag 19 mei 2006 @ 23:45:53 #14
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_38005477
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:34 schreef -Wolf- het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar Hilversum?
Wat is daar te doen?
pi_38005556
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Het is gewoon een ordinair PR praatje, dat jij het serieus neemt, moet jij weten.
Het is een Amsterdammer en dus Ajacied. Hij heeft Ajax hoger zitten dan psv, niet onterecht natuurlijk
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_38005569
Ik weet niet wat het is, maar ik voel me er gewoon heel goed bij.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_38005932
Reageer inderdaad niet meer op die kansloze kut figuren die alleen maar uit zijn om te trollen. Diego is weer gezellig terug op z'n oude niveau. Hopelijk ook weer snel weg.
pi_38006325
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:58 schreef Nashje het volgende:
Reageer inderdaad niet meer op die kansloze kut figuren die alleen maar uit zijn om te trollen. Diego is weer gezellig terug op z'n oude niveau. Hopelijk ook weer snel weg.
Beter niet op reageren dan, stopt die vanzelf en zoniet, merkt hij het wel.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:14:41 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_38006434
Ben ik de enige die die asociale, sfeerverpestende, broodvoetballende, Davids niet bij Ajax wil?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_38006462
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ben ik de enige die die asociale, sfeerverpestende, broodvoetballende, Davids niet bij Ajax wil?
Mijn mening is dat je hem er best bij kan hebben!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:19:34 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_38006587
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:15 schreef Badabingea het volgende:

Mijn mening is dat je hem er best bij kan hebben!
Ik denk dat het zonder hem beter gaat.
Hij verdient veel minder bij Ajax, gaat kaarten pakken, raakt gefrustreerd en gaat boos in januari naar een Duitse club om nog een miljoentje te pakken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_38006643
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Je hebt gelijk, als hij naar psv was gegaan had hij wel wat anders gezegd.
Doet met denken aan Kone, die toen hij naar PSV ging zei dat hij altijd al liever voor psv wilde spelen.

Wat verwacht je dat ze zeggen, ik had liever naar psv gegaan maar ajax bood meer geld of ik wilde eigenlijk liever naar ajax maar daar werd ik medisch afgekeurd.
Nou is Ten Cate wel een amsterdammer dus in dit geval is het nog wel logisch maar je moet echt niet serieus nemen wat mensen zeggen als ze ergens net tekenen, altijd mooie verhalen.
AFC Ajax
pi_38006690
Verder hoop ik ook dat we veel plezier aan Stam gaan beleven, want die is ook al 33 en de laatste tijd erg vaak geblesseerd? maaarrrrrrrr......... we hebben Johnny nog
pi_38006709
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 00:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
Verder hoop ik ook dat we veel plezier aan Stam gaan beleven, want die is ook al 33 en de laatste tijd erg vaak geblesseerd? maaarrrrrrrr......... we hebben Johnny nog
Johnny gaat veel leren van Stam, dat zeker!

SZ!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:56:06 #25
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38007422
Ik zat net de finale van 1995 in Wenen te bekijken heerlijk omdat na 11 jaar weer terug te zien
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')