quote:Ten Cate wil nog een kunstje doen: Ajax
19/5/2006 22:49
'Ik ben 51 en ik heb het idee dat ik nog iets moet afmaken, nog een kunstje moet doen', legde Henk ten Cate uit voor de camera van Studio Sport. De assistent-trainer van Barcelona gaat de komende twee jaar aan de slag als hoofdcoach van Ajax.
De Amsterdamse club was niet de enige die zich had gemeld voor Ten Cate. Zo is ook bekend dat PSV had geïnformeerd bij de Amsterdammer. 'De clubs die me gebeld hebben, waren zeker niet de eerste de beste. Er was er één bij waarvan ik dacht dat moet ik ooit nog een keer doen en dat was Ajax.'
Ten Cate liet weten dat hij had overlegd met zijn familie, die het 'erg goed naar de zin had in Barcelona'. Maar nadat zijn gezin hem de raad gaf te volgen wat zijn hart wilde, besloot hij de koffers te pakken en voor Ajax te kiezen.
'Ik ben ontzettend trots dat ik de nieuwe trainer van Ajax ben geworden. Met het team dat we nog aan het samenstellen zijn, heb ik er het volste vertrouwen in dat we er iets moois van kunnen maken.'
In dat team zit onder meer Hennie Spijkerman, met wie Ten Cate nog samenwerkte bij Go Ahead Eagles, zij het dat Ten Cate destijds assistent was van Spijkerman. Dat is in Amsterdam andersom. 'Ik ken Hennie al jaren. Ik weet wat hij kan, hij heeft ontzettend veel kwaliteiten als trainer. Ik weet zeker dat wij samen van dit project een mooi project kunnen maken.'
Huh? Wat een vreemde opmerking om te makenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:04 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Spijkerman zal in elk geval zeker niet aan zijn poten gaan zagen want hoofdcoach wordt hij toch niet
Spijkerman wordt natuurlijk nooit gepruimd door de Ajax fans en hij is allang blij dat Ten Cate hem aan een baantje helpt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Huh? Wat een vreemde opmerking om te maken
quote:De Amsterdamse club was niet de enige die zich had gemeld voor Ten Cate. Zo is ook bekend dat PSV had geïnformeerd bij de Amsterdammer. 'De clubs die me gebeld hebben, waren zeker niet de eerste de beste. Er was er één bij waarvan ik dacht dat moet ik ooit nog een keer doen en dat was Ajax.'
Jij geniet van hetzelfde witte spul als je naamgenoot? Hij zei ook iets wat hier niet stond namelijk "Gezien mijn achtergrond", dat wil dus zeggen dat hij Ajax blijkbaar hoog heeft zitten. Psv heeft ook veel centjes moeten dokken voor Koeman, dus daar zal het ook wel niet aan liggen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Standaard antwoord:
'PSV kwam ook en eigenlijk wilde ik daar wel naartoe want ze domineren nu eenmaal het Nederlands voetbal. Maar Ajax bood meer geld dus ga ik naar Ajax'
Ga er nou in vredesnaam niet meer op in en laten we gewoon dit topic lekker schoonhouden door zulke lui te negeren.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jij geniet van hetzelfde witte spul als je naamgenoot? Hij zei ook iets wat hier niet stond namelijk "Gezien mijn achtergrond", dat wil dus zeggen dat hij Ajax blijkbaar hoog heeft zitten. Psv heeft ook veel centjes moeten dokken voor Koeman, dus daar zal het ook wel niet aan liggen.
Het is een Amsterdammer en dus Ajacied. Hij heeft Ajax hoger zitten dan psv, niet onterecht natuurlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was een voorbeeld, maar dat begrijp je schijnbaar niet.
Het is gewoon een ordinair PR praatje, dat jij het serieus neemt, moet jij weten.
Beter niet op reageren dan, stopt die vanzelf en zoniet, merkt hij het wel.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:58 schreef Nashje het volgende:
Reageer inderdaad niet meer op die kansloze kut figuren die alleen maar uit zijn om te trollen. Diego is weer gezellig terug op z'n oude niveau. Hopelijk ook weer snel weg.
Mijn mening is dat je hem er best bij kan hebben!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ben ik de enige die die asociale, sfeerverpestende, broodvoetballende, Davids niet bij Ajax wil?
Ik denk dat het zonder hem beter gaat.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:15 schreef Badabingea het volgende:
Mijn mening is dat je hem er best bij kan hebben!
Je hebt gelijk, als hij naar psv was gegaan had hij wel wat anders gezegd.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Was een voorbeeld, maar dat begrijp je schijnbaar niet.
Het is gewoon een ordinair PR praatje, dat jij het serieus neemt, moet jij weten.
Johnny gaat veel leren van Stam, dat zeker!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
Verder hoop ik ook dat we veel plezier aan Stam gaan beleven, want die is ook al 33 en de laatste tijd erg vaak geblesseerd? maaarrrrrrrr......... we hebben Johnny nog
In Emmen pakte hij talentjes met kapsones hard aan hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:01 schreef APK het volgende:
Spijkerman.
Gaat hij de Ten Cate van Ajax worden?
En bij Zwolle liep hij weg toen iemand een kras op zijn auto gemaakt had, toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
In Emmen pakte hij talentjes met kapsones hard aan hoor![]()
en nog meer bedreigingen aan het adres van Spijkerman deed.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
En bij Zwolle liep hij weg toen iemand een kras op zijn auto gemaakt had, toch?
Dat is bij Ajax nodig hoorquote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In Emmen pakte hij talentjes met kapsones hard aan hoor![]()
Ja, je bent de enigequote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ben ik de enige die die asociale, sfeerverpestende, broodvoetballende, Davids niet bij Ajax wil?
quote:Spijkerman laat iedereen van de stoel vallen
20 MEI 2006 - ZWOLLE - De man in kwestie rijdt met de familie rustig door Tsjechië, terwijl betrokkenen van FC Zwolle in opperste staat van verbazing verkeren. Vier maanden na zijn opzienbarende vertrek uit Zwolle wordt Hennie Spijkerman benoemd tot assistent-trainer van Ajax. Het is bijna wereldnieuws.
In eerste instantie houdt Spijkerman deze vrijdag de boot een beetje af. Nee, hij is niet geschrokken van de verrassende melding op de voorpagina van De Telegraaf. Daar wordt de komst van Henk ten Cate naar Ajax - een bevestiging van iets wat al geen nieuws meer genoemd mag worden - gekoppeld aan de mededeling dat Spijkerman een van de assistent-coaches zal zijn. En waar rook is, is ook in dit geval vuur. ‘Het is nog niet helemaal rond, ik zit nog op een telefoontje te wachten.’
De teneur is een paar uur later niet wezenlijk veranderd. Sigi Lens, de zaakwaarnemer, vult op verzoek van Spijkerman de voorwaarden van het contract in en dat duurt misschien wat langer dan verwacht. Maar Spijkerman - ‘Ik ben hier wat moeilijker bereikbaar, denk ik’ - heeft inmiddels wel het idee dat het allemaal goed gaat komen en is opener. Natuurlijk rept hij over ‘een fantastische uitdaging.’ Een lach klinkt door in zijn stem: ‘Ik ben zeven jaar hoofdtrainer geweest in het betaald voetbal, maar heb er geen enkel probleem mee dat ik nu als assistent aan het werk ga.’
Spijkerman (55) verhaalt dan over zijn relatie met Ten Cate, die slechts vier jaar jonger is. De twee kennen elkaar sinds jaar en dag, met Deventer als plaats van de eerste ontmoetingen. ‘Ik denk dat ik Ten Cate al wel 25 jaar ken. Op het veld zijn we elkaar gekruist, ik was net gestopt met voetballen toen Ten Cate bij Go Ahead Eagles kwam spelen. Maar we hebben daarna wel samen de A1 getraind.’
Geregeld contact
De verstandhouding is altijd goed gebleven. ‘Niet dat we de deur plat lopen bij elkaar, maar dat hoeft ook niet. Als Ten Cate is Nederland is, hebben we zeker contact. Bloedbroeders klinkt wat zwaar, maar zo voelt het wel een beetje. De visies van ons beiden passen bij elkaar.’ Na het plotselinge vertrek van Spijkerman uit Zwolle is Barcelona een van de plaatsen geweest waar hij een beetje op adem is gekomen. Van rust zonder voetbal is evenwel geen sprake, Spijkerman heeft altijd zijn vrije tijd gebruikt om rond te kijken bij andere clubs. Niet alleen in Catalonië, ook bij NEC en AZ.
De belangstelling van Ajax is ongeveer twee weken geleden concreet geworden, zegt Spijkerman. ‘Dat heeft er mee te maken dat Ten Cate de vrijheid heeft om zijn eigen staf samen te stellen.’ Het gesprek met Martin van Geel is afgelopen maandag gevoerd. De afhandeling is een formaliteit. ‘Normaal gesproken ben ik er maandag tijdens de presentatie bij.’
De overstap blijft er eentje in de categorie ‘nauwelijks te geloven.’ Harry Sinkgraven, de voormalige assistent van Spijkerman in Zwolle, heeft de laatste maanden frequent contact gehouden met zijn collega. Toch is hij volslagen verrast als zijn vrouw op vrijdagmorgen de trap oprent om hem het nieuws te vertellen. ‘Ik heb Spijkerman woensdag nog gesproken. Hij heeft zich netjes aan het protocol gehouden, niets laten doorschemeren. Ik was zeker verrast. Ja, achteraf is het natuurlijk makkelijk om de link naar Deventer te leggen. Ze kennen elkaar goed. Eerlijk gezegd had ik daar niet verder aan gedacht toen duidelijk was dat Ten Cate naar Amsterdam zou komen. Maar het is Spijkerman echt van harte gegund.’
Ook directeur Gerald van den Belt is van de stoel gevallen bij het doorkomen van het nieuws. ‘Ik ben al aan het natrekken of FC Zwolle een opleidingsvergoeding voor Spijkerman kan vragen’, zegt hij grijnzend. Hoe verrassend ook, Van den Belt kan de gedachtengang van Ten Cate wel volgen. ‘De connectie met Deventer is natuurlijk duidelijk, Spijkerman is in het voorjaar ook in Barcelona geweest. En ik kan mij voorstellen dat je als trainer een assistent neemt die je kunt volledig vertrouwen, waarvan je weet dat hij geen mes in je rug steekt. Dat is bij Spijkerman het geval. Ik gun hem de overstap van harte, het is een loyale vent. Zo zeg, assistent-trainer van Ajax. Dan heb je het toch niet slecht gedaan...’
Rare wereld
Doelman Diederik Boer van FC Zwolle ligt nog half slaperig in bed, als zijn vriendin hem wekt met het opmerkelijke nieuws. ‘Je raadt het nooit, zei ze. Nou, dat klopte wel. Zoiets verwacht je echt niet. Ik dacht in eerste instantie dat mijn vriendin een geintje maakte. Maar voor de trainer is het natuurlijk fantastisch. Hij heeft een rotjaar gehad. Zo wordt je weggepest bij Zwolle en zo kom je een paar maanden later door de voordeur binnen bij Ajax. Dat is de voetballerij, hè. Rare wereld, maar wel leuk.’
Raar is het zeker, maar toch ook weer niet. De voetballerij hangt van lijntjes en netwerken aan elkaar. Hier is één plus één nog gewoon twee, leidt logisch redeneren regelmatig tot begrijpelijke transfers.
Terwijl de supporters van FC Zwolle op internet over elkaar heen rollen om hun gemengde gevoelens over de stap van de trainer te uiten, wordt in ‘t Wereldje van Voetbal International snedig gereageerd. ‘Ach, Spijkerman is het in ieder geval gewend om met moeilijke supporters om te gaan.’ Het is een van de zaken die de Zwollenaar in de slagschaduw van Ten Cate, keeperstrainer Fred Grim en de nog te benoemen andere assistent zeker niet zal missen.
Bron: De Stentor
Als Davids komt, zal hij de helft van z'n salaris in moet leveren, dus hij komt echt niet voor het geldquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Een kruisjequote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:15 schreef Gelderland het volgende:
Weet niet of deze al is langsgekomen, maaruuh:
Omdat Ajax met de DVD: '105 jaar Ajax, een historisch overzicht' kwam, kon Feyenoord niet achterblijven:
[afbeelding]
Nog zonde van zo'n diskette van 1.44 mb, ze kunnen beter zo'n een gebruiken van 770KB
![]()
En bij FC Hilversum hadden ze altijd overheerlijke broodjes balquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
FC Hilversum - Ajax
Vriendschappelijk
zaterdag 20 mei
16:00 uur
![]()
Van mij hoeft-ie ook echt niet te komen, maar als-ie komt dan vind ik het niet ergerlijk of zo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:14 schreef APK het volgende:
Ik wil hem ook halen, maar ik heb geen zin om met dit weer naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:58 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ga dit weekend de ook maar even een DVD halen.
kan ik je het nog leuker vertellen. Vanochtend met m'n brakke hoofd moest ik met pijn en moeite in de stromende regen en de harde wind met een ladder het dak op klimmen omdat het zolderraampje was weggewaaid waardoor de zolder zeiknat was geworden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil hem ook halen, maar ik heb geen zin om met dit weer naar buiten te gaan
Jemigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:10 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
kan ik je het nog leuker vertellen. Vanochtend met m'n brakke hoofd moest ik met pijn en moeite in de stromende regen en de harde wind met een ladder het dak op klimmen omdat het zolderraampje was weggewaaid waardoor de zolder zeiknat was geworden.![]()
Sterker nog, iedere prof is zo ongeveer een broodvoetballer. En Davids heeft in zijn lange loopbaan nou niet dusdanig veel clubs gehad dat het bij extreem is.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:08 schreef twi het volgende:
Broodvoetballer, dat kan, dat is Jaap Stam ook. Maar voor de rest lijkt het me een prima speler om erbij te hebben.
quote:19 May 2006
JAN FACING AXE IN KOP SHAKE-UP
David Maddock
DUTCH international Jan Kromkamp is on his way out of Liverpool after just six months at the club.
Anfield boss Rafa Benitez made it clear the former Villarreal full-back is surplus to requirements as he targeted Brazilian Daniel Alves as his big money defensive signing.
Kromkamp joined in the January transfer window in a swap deal which took £3million-rated right-back Josemi back to Spain.
But the Dutchman has struggled to make an impression in the Premiership.
Benitez realises the defender will not make it at Anfield, and he wants to ship him out over the summer, with a possible move back to Holland on the cards.
Kromkamp is a member of the Dutch World Cup squad and if he has a successful time in Germany then Liverpool will try to sell him to Ajax for around £2.5m.
Her en der in Engelse kranten. Het is een gerucht wat ik in ieder geval ook vaak voorbij zie komen op LFC sites.quote:
Okquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Her en der in Engelse kranten. Het is een gerucht wat ik in ieder geval ook vaak voorbij zie komen op LFC sites.
quote:Ajax contracteert emotionele vakman
Door Jop van Kempen
Zaterdag 20 mei 2006 - AMSTERDAM – De nieuwe trainer van Ajax is een vakman. Bij bijna al zijn oude clubs behaalde hij goede resultaten en overal predikte hij aanvallend voetbal. Daarnaast staat Henk ten Cate, die maandag voor twee jaar tekent, bekend als emotioneel mens die het zijn omgeving niet altijd makkelijk maakt.
Henk Ten Cate na de finale van de Champions League op de schouders bij Van Bommel en Puyol. FOTO GUSTAU NACARINO/GPD
De trainer Henk ten Cate heeft iets met Ajax. Als voetballer van de Amsterdamse amateurclub ZPC mocht hij op oefenstage in de jeugdopleiding. Als trainer in opleiding nam hij een kijkje in de keuken van Louis van Gaal. Mede op grond van die ervaringen werd zijn voetbalvisie gevormd: Ten Cate houdt van aanvallend voetbal met een verzorgde opbouw in een 4-3-3-systeem. Hij laat zijn teams ver van het eigen doel voetballen.
Centraal in de verdediging posteert hij twee mandekkers. De links- en rechtsback moeten uiteraard verdedigen, maar ze krijgen ook veel vrijheid om aan te vallen. Op het middenveld speelt hij met de punt naar achteren en links en rechts van die spelverdeler staan lopende mensen. In de aanvalslinie zorgen twee buitenspelers naast een centrumspits voor een goede veldbezetting.
Naar dat idee liet hij NAC voetballen en op dezelfde wijze deed hij dat - samen met Frank Rijkaard - in Barcelona.
Ten Cate wil het uiterste uit de selectie halen en is daarom veeleisend voor zijn spelers. Wie niet meekan, wordt op een zijspoor gezet. Zelf heeft hij wel eens gezegd dat hij op grond van zijn harde werkwijze niet langer dan drie seizoenen bij een club moet werken. „Dan is de sinaasappel uitgeperst.“
Misschien komt zijn fanatisme als trainer voort uit zijn luiheid als voetballer. De geboren Jordanees was een flegmatieke buitenspeler die zijn beste wedstrijden speelde als de zon scheen en het gras mooi groen was. Na een magere loopbaan werd hij met een zware enkelblessure afgekeurd voor het betaalde voetbal. Daarna richtte Ten Cate zich op het trainerschap. Meestal duurt het niet lang voordat de werkwijze van Ten Cate voor succes zorgt. „Al in de voorbereiding gingen we beter spelen dan het seizoen ervoor“, herinnert oud-Spartaan Gérard de Nooijer zich. „Ten Cate hamerde bijna elke training op het positiespel. Op het einde ging dat vanzelf. We draaiden een prachtig seizoen en haalden zelfs de bekerfinale.“ Alleen bij KFC Uerdingen en Go Ahead Eagles vielen de resultaten tegen. Daarvoor kon Ten Cate echter oorzaken aanwijzen. In Duitsland werkten de spelers hem tegen en tijdens zijn tweede periode in Deventer zorgde een verandering in de samenstelling van het bestuur voor een onrustige situatie. Daarbij dreigde Ten Cate verstrikt te raken in een web van bestuursleden, sponsors, spelers en pers.
Veel spelers die onder Ten Cate werkten, werden betere voetballers. Orlando Engelaar, bijvoorbeeld, was een anonieme voetballer van Jong Feyenoord voordat Ten Cate hem naar NAC haalde. In Breda groeide hij uit tot aantrekkelijke eredivisiespeler. Ook spelers van wereldklasse als Ronaldinho (‘Ten Cate zat me in het begin achter de vodden, waardoor ik een betere voetballer ben geworden’) en Deco (‘Zijn vertrek zou een ramp zijn voor Barcelona’) roemen de kwaliteiten van de Amsterdammer. Op de vraag wat hij als speler van Barcelona had geleerd van trainer Frank Rijkaard, antwoordde Edgar Davids: „Ik heb vooral veel van Henk ten Cate geleerd.“
Ten Cate heeft een lange leerschool doorlopen. Hij deed ervaring op bij de amateurs van Rheden en hij kent ook het klappen van de zweep in de eerste divisie. Daarnaast werkte hij ook in Hongarije, Duitsland en Spanje. Daarmee is hij een tegenpool van zijn voorganger Danny Blind, die zijn licht alleen opstak bij de jeugd van Ajax, voordat hij trainer werd van het eerste team.
„Henk zet de dingen graag naar zijn hand,“ zegt Casper van Eijck, clubarts van Sparta. „Na een geweldig eerste seizoen bemoeide hij zich in het tweede seizoen ook met de bedrijfsvoering. Hij vond bijvoorbeeld dat sommige dames op kantoor overbodig waren en hij stelde de clubleiding voor ze te ontslaan, zodat hij meer geld kreeg voor het eerste elftal. Hij wilde niet alleen het eerste elftal, maar ook de rest van de organisatie naar zijn hand zetten. Terwijl zijn kracht juist schuilt in het voetbaltechnische.“
Dat het zolang heeft geduurd voordat Ten Cate als trainer bij een Nederlandse topclub als Ajax terechtkwam (‘Ik heb vroeger alleen een keer oriënterend gesproken met Feyenoord’), heeft waarschijnlijk te maken met het sterke en emotionele karakter van de Amsterdammer. Ten Cate is graag de baas en om de baas te worden, ontloopt hij de confrontatie niet. Karel Aalbers, oud-voorzitter van Vitesse: „Destijds hadden we in Arnhem met Ten Cate, technisch directeur Leo Beenhakker, een aantal spelers en met mezelf een flink stel sterke karakters bij elkaar. Dat botste wel eens, ja.“
Hoewel hij de laatste tijd niemand tegen de schenen schopt en zich in de media diplomatieker opstelt, uitte hij in het verleden vaak zijn verbazing over het gemak waarmee oud-topspelers bij topclubs voor trainersposten in aanmerking kwamen. Ook eiste hij openlijk erkenning voor zijn kwaliteiten.
Verder is bekend dat Ten Cate soms een kort lontje heeft. „Ik ben wel eens blij geweest dat de tweede helft begon“, zegt Bart van den Eede, die Ten Cate meemaakte bij NAC. „In de rust was hij soms zo boos, dat de stukken uit de deur vlogen.“
Als assistent-trainer van Barcelona zijn de tirades minder geworden. Alleen toen Chelsea-trainer José Mourinho beweerde dat Rijkaard en Ten Cate hadden geprobeerd de scheidsrechter te beïnvloeden, stonden zijn haren weer recht overeind. Hetzelfde gebeurde toen de voormalige vice-voorzitter Sandro Rossell probeerde om Rijkaard en Ten Cate bij Barcelona eruit te werken. „Hij maakt zich sterk voor zijn eigen mensen“, herinnert Van Eijck zich. „Ik herinner me dat hij als trainer van Vitesse Marko Perovic erbij wilde hebben. In Arnhem werd die jongen medisch niet goedgekeurd. Toen is hij met Perovic in de auto naar Rotterdam gestapt. Ik keurde hem goed en het is Henk daarna op de een of andere manier gelukt Perovic ook bij Vitesse door de keuring te krijgen.“
Voor mensen met wie hij niet op één lijn zit, kan Ten Cate meedogenloos zijn. Of het nu vrijwilligers zijn die al jaren bij een club rondlopen of duurbetaalde profs.
„Ik ben bij NAC door hem weggepest“, stelt Van den Eede. „Ik kreeg elke training een tirade over me heen. Hij vond me niet goed genoeg. Het was zo erg, dat ik op het laatst met lood in de schoenen naar de club ging. Als mens vind ik hem daarom niet respectvol. Dat neemt niet weg dat hij een heel goede trainer is.“
Bij Barcelona kon Ten Cate in de schaduw van de evenwichtige Rijkaard relatief rustig opereren. Met de goede prestaties (twee keer kampioen van Spanje en het winnen van de Champions League) kreeg hij bovendien de erkenning die hij al zo lang zocht. „Ik heb bij Sparta te maken gehad met Ten Cate en later ook met Rijkaard“, zegt Van Eijck. „Totaal verschillende karakters. Ik hoop dat Henk veel heeft opgestoken van de rustige manier waarop Rijkaard functioneert.“
Babel had het in die interland ook niet gemakkelijk tegenover onze Roemeense vriend: "...Ik had geen last van zenuwen", zei Babel. "Invallen bij een 1-0 voorsprong is denk ik ook makkelijker dan in de basis beginnen. Ik heb meteen geprobeerd om die back (George Ogararu, red.) met een paar acties in te tomen, zodat hij niet meer mee naar voren zou gaan. Maar hij blééf lopen. Dat was best vermoeiend..."quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ook, ik heb hem nooit zien spelen, maar ik heb wel vertrouwen in Roemenen. Kromkamp is goed maar een beetje overschat en te duur.
Klinkt als een waardige opvolger van Trabelsiquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Babel had het in die interland ook niet gemakkelijk tegenover onze Roemeense vriend: "...Ik had geen last van zenuwen", zei Babel. "Invallen bij een 1-0 voorsprong is denk ik ook makkelijker dan in de basis beginnen. Ik heb meteen geprobeerd om die back (George Ogararu, red.) met een paar acties in te tomen, zodat hij niet meer mee naar voren zou gaan. Maar hij blééf lopen. Dat was best vermoeiend..."
Lezen kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:01 schreef Nega het volgende:
Wie is dat?
Ik heb er ook alle vertrouwen in met Henk, hij kan een team optimaal laten presteren.
Dat is waar. Ik ben echter beetje aan het ronddwalen over het forum. Dus ik dacht ik vraag het ff. Maar je hebt wel gelijk.quote:
Heb je 'm ooit 1 minuut zien spelen? Die jongen is jong en moet weer een lange tijd aanpassen. We hebben ervaring nodig en moet direct inzetbaar zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:49 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Dit is hem, laat maar komen wat mij betreft![]()
Eens. Dat Babel 'm goed vond spelen is geen graadmeter, die heeft soms nog de meest vreselijke wedstrijden gespeeld tegen backs van degradatiekandidaten. Geef mij Kromkamp maar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Heb je 'm ooit 1 minuut zien spelen? Die jongen is jong en moet weer een lange tijd aanpassen. We hebben ervaring nodig en moet direct inzetbaar zijn.
Precies. Daarom liever Kromkampquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Heb je 'm ooit 1 minuut zien spelen? Die jongen is jong en moet weer een lange tijd aanpassen. We hebben ervaring nodig en moet direct inzetbaar zijn.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef ASroma het volgende:
de selectie begint al aardig te worden laat kromkamp, davids maar komen![]()
heb je halve finale cl materiaal in huis
CL-winnaar.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:32 schreef ASroma het volgende:
de selectie begint al aardig te worden laat kromkamp, davids maar komen![]()
heb je halve finale cl materiaal in huis
Die Roemeense vriend zegt dat ie zeer goed is en die vertrouw ik welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:11 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
2e vrouw?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:25 schreef PLAE@ het volgende:
Net ff vd Sar z'n afscheid opnieuw laten beleven. Hij vond t wel vet volgens mij. Fakkeltje of 200.
Hij trouwde vandaag in A'dam vandaar![]()
quote:Van der Sar getrouwd in Amsterdam
20-5-2006 Doelman van het Nederlands elftal Edwin van der Sar is zaterdag getrouwd in de kerk "De Duif" aan het Amstelveld met zijn vriendin Annemarie van Kesteren. Het stel was al samen sinds hun jeugd en had al twee kinderen.
Onder de aanwezigen behoorden onder meer collegavoetballers Ruud van Nistelrooy en Martijn Reuser. Ook Erica Terpstra was present op het feestje.
Na de plechtigheid namen de 35-jarige international en zijn gezelschap alvast een voorschot op de WK-titel en maakten een rondvaart door de grachten.
Kromkamp wordt in augustus 26, Ogararu is dat al sinds ik meen februariquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:11 schreef Pritt het volgende:
Liever hem dan Kromkamp want ik die begint ook op leeftijd te komen onderhand.
quote:
Zie m'n editquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hahha
Naja, als er maar 1 van de twee komt, kan beide spelers verder niet zo goed inschatten
quote:
Ik heb zonet beide delen gehaald. Vanavond maar eens goed voor zitten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:30 schreef WEST het volgende:
ook ik heb de DVD 'gekocht' en bekeken en hij is en blijft erg mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |