Geweldigquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:45 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan neem ik een seizoenskaart bij ADO den haag.
Maar dat is toch nog geen echt gerucht?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:03 schreef Sethje het volgende:
Ja.....lijkt me wel. Melchiot lijkt me een reeelere optie
Ja.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:56 schreef Radegast het volgende:
Weet iemand of Ajax een percentage krijgt van de transfersom mocht VdV vertrekken bij HSV?
Hij is transfervrij dus why notquote:
Feyenoordquote:
heeft ajax geen buitenspel goal gemaakt ofzo ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:18 schreef Hells_Angel het volgende:
Een doelpunt te weinig![]()
![]()
![]()
Tegen sparta was er die vrije trap voor ajax, die werd met de voet getikt naar de plek waar hij eigenlijk genomen moest worden, toen ging sparta er met de bal vandoor en scoorde.... Ik vind het nog steeds klote allemaal, dan maar hopen op volgend seizoen...
Waarom zit jij eigenlijk zo veel in een AFC Ajax-topic, terwijl je Feyenoord-fan bent?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heeft ajax geen buitenspel goal gemaakt ofzo ?
Die bewaren we altijd voor de bekerfinale.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heeft ajax geen buitenspel goal gemaakt ofzo ?
Het was meters buitenspelquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die bewaren we altijd voor de bekerfinale.
en zo is het maar netquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Die bewaren we altijd voor de bekerfinale.
Zou je eens op de vraag van Meneer Sander kunnen reageren? Heb je in je postjacht er immers weer eentje bij, niet?quote:
Omdat de discussie over nep fans erg leuk was, ik steun silenus ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zou je eens op de vraag van Meneer Sander kunnen reageren? Heb je in je postjacht er immers weer eentje bij, niet?
En die discussie is allang afgelopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat de discussie over nep fans erg leuk was, ik steun silenus ofzo![]()
Dat jij dat moet zeggen....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:31 schreef jorienvdherik het volgende:
ga toch krassen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |