Vorig jaar was erger.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Sethje het volgende:
ik kan wel janken ik draai echt door
Als je gentenaar daar neerzet doet die het beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van der Wiel is geen vriendje van Ten Cate.
Die Colin mag trouwens ook wel wegquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:44 schreef ub40_bboy het volgende:
TEN CATE OPROTTEN, URBY OPROTTEN
We zullen zien hoe er gelachen word als Feyenoord dit seizoen 2de eindigt en je de CL misloopt omdat we de voorrondes niet meer hebben door deze blunder.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:44 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben benieuwd of Ten Cate dit overleeft.
Jammer, had dit de echte fans wel gegund. Maar ik ga niet ontkennen dat ik hier ook wel om kan lachen.
Onzin, vorig jaar was een incident. Het hele jaar snak je naar het volgende jaar waarin je revanche kunt nemen en Champions League kunt spelen. Op de valreep weet je kwalificatie af te dwingen en dan verpest de coach het zo door twee onbegrijpelijke teringwissels.quote:
Ja Niveautje Belgiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Ludacriss het volgende:
Wel kut trouwens voor de NL ranking in Europa. Als het zo door gaat zijn we volgend jaar die 2de cl plaats kwijt.
Dan Spijkerman maar. Zolang Ten Cate vriendjes op blijft stellen die falen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Tvduijn het volgende:
Tja je kan ten Cate er nu wel uitgooien maar wat dan?
Co is bezet, Rijkaar is bezet, Jol is ook nog niet weg.
We kunnen wel weer de trainer eruit gooien maar dat heeft in de laatste 10 jaar niet erg veel resultaat gehad.
Die arrogantie blijkt weer opnieuw ongegrond te zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:44 schreef Malibu-06 het volgende:
Jammer, had dit de echte fans wel gegund. Maar ik ga niet ontkennen dat ik hier ook wel om kan lachen. Met name de 'Ajax wint toch wel met 4-0 ofzo'-jochies gun ik dit wél.
Kan niet eens, dat zou nog minimaal 2 jaar durenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
We zullen zien hoe er gelachen word als Feyenoord dit seizoen 2de eindigt en je de CL misloopt omdat we de voorrondes niet meer hebben door deze blunder.
Tsja, je kan ten Cate nu wel laten zitten, maar wat dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Tvduijn het volgende:
Tja je kan ten Cate er nu wel uitgooien maar wat dan?
Inderdaad, ik vind dit jaar erger...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:45 schreef Chivu het volgende:
[..]
Onzin, vorig jaar was een incident. Het hele jaar snak je naar het volgende jaar waarin je revanche kunt nemen en Champions League kunt spelen. Op de valreep weet je kwalificatie af te dwingen en dan verpest de coach het zo door twee onbegrijpelijke teringwissels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |