Ja hier worden we echt geen kampioen mee. Kun je wel schudden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef denthemen het volgende:
Bestuur tegen de muur!
Er moet écht wat gebeuren, ik hoop dat ook de andere fans dit snappen
temper temper jij; dat maken die kakkerlakken zelf wel uit heb ik zo maar een donkerbruin vermoeden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjah, IEDEREEN mag lachen, behalve de fucking kakkerlakken.. Zelfs FC Groningen supporters o.i.d. maar KAKKERLAKKEN moeten echt even stil wezen.
De 1e helft was natuurlijk wel verschrikkelijk.... Het zou Gewoon pasts boem vanaf minuut 1 vol erbovenop moeten. Dat was zeker niet het geval....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef Sora het volgende:
[..]
Daarom. beetje rationeel blijven en dan zie je dat ajax niet eens zo bizar slecht speelde. Goed was anders, maar zeker niet slecht. Maar als je tegenstander meerdere keren de bal van de doellijn haalt, je dan baal je flink. Al zou ik de boel wel uitkafferen in de kleedkamer zeg, heitinga en stekelenburg lieten zien hoe het moest, de rest speelde eigenlijk niet fel genoeg en te laag tempo. Dat moest beter.
Ik had die kut Tsjech nog harder getraptquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op die vieze overtreding na wel ja.
Gabri had er gewoon bij moeten blijven..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef Chadi het volgende:
Urby zat er bij die eerste goal ook naast ..loopt uit maar verdedigd niets bij het uitlopen.![]()
Jij bent triest!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:26 schreef leolinedance het volgende:
En die commentator maar volhouden dat Ajax in beide wedstrijden de betere ploeg wasTriest is dit
![]()
![]()
Ja maar die waren voor de breedte gehaald... lekker als je dan geen 1e garnituur spelers haaltquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Mindstate het volgende:
Colin kan het niveau niet aan, en dat had de leiding van Ajax al veel eerder moeten zien, duidelijk een vriendje van Ten Cate. Dat ook Delorge erin staat vind ik raar, leuk als 3de wissel, voor de basis is ie gewoon niet goed genoeg. Als bij aankoop van deze 2 wordt gezegd dat ze puur voor de breedte zijn, maar ze er zo vaak instaan (vooral Colin) vind ik dat onbegrijpelijk.
Ten Cate pak je spullen alsjeblieft.
Voor de wedstrijd had hij zijn excuses al klaar ...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Terrorbita het volgende:
Nou let op zometeen het commentaar van Henk. Die heeft weer 10 excuses eentje is al te raden ja als die 5 goede kansen erin gaan bla bla.
Ze redden het 6x niet en natuurlijk tegen Ajax redden ze het wel
Hij heeft wel gelijk, die gast liep te ouwehoeren alsof ajax de hele wedstrijd beter was. Nou ik heb Slavia godverdomme bijna net zo vaak zien aanvallen als ajax. In zon wedstrijd moet je er vanaf de 1e minuut op en bikkelen. Maar ze liepen erbij alsof het een oefenwedstrijd tegen een of andere 4e klasser was.quote:
Das nu eenmaal altijd het probleem van Ajax. Die kopen alleen maar gasten die geen strijd kunnen of willen leveren. Stam en Davids zijn dan nog een uitzondering, net als Gabri eventueel, maar verder zijn het allemaal van die mooi-weer watjes. Ajax moet eens keer paar extra beukers kopen ipv altijd maar van die 70 kilo wegende middenveldertjes die mischien wel 300x een bal kunnen hooghouden, maar geen man kunnen tegenhouden.:Nquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
De 1e helft was natuurlijk wel verschrikkelijk.... Het zou Gewoon pasts boem vanaf minuut 1 vol erbovenop moeten. Dat was zeker niet het geval....
Dat was al zo fout idd. Hij liep zich vreselijk in te dekken...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:33 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd had hij zijn excuses al klaar ...
zo van Ajax heeft die 14 miljoen van de CL niet nodig, want ze hebben genoeg geld op de bank
om te huilen toch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij wil er iemand door negers gepaald worden ook nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:29 schreef Sickert het volgende:
man ik ga vanacht dromen over Finidi George, Nwanko Kanu
Inderdaad, doe dan nog je best er iets moois van te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik kan best wat spot hebben, maar dit is gewoon zielig echt.
Of Ajax bestuur vindt zich zelf incompetent en stapt op , Ajax wordt per direct van de beurs gehaald en wordt teruggegeven aan de supportersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:36 schreef Saekerhett het volgende:
GODVERDOMME ik hoop zo dat er morgen op TT801 staat: "Ajax ontslaat Ten Cate & Colin"
TYFUSHONDEN
-Suarez is onze nieuwe Maradonna.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef peaceman het volgende:
Mijn conclusies:
- Slavia heeft een wereldkeeper!
- Nog steeds won geen enkel Nederlands team in Praag
- Heitinga, Steek, Suarez, Huntelaar waren oke tot goed.
- Kennedy was redelijk
- Vertonghen viel goed in
- Rest wat matig tot zeer zwak.
- Henk Ten Cate is dus geen toptrainer
- "Slavia Praag mag dan geen topteam hebben, maar ze gaan wel naar de CL, Henkie!"
- Henk Ten Cate bewijst niet dat ie de coach is die Ajax verder helpt.
- Waarom speelt in vredesnaam Colin?
- Op zich hebben ze niet eens heel slecht gespeeld, maar het was helaas niet genoeg.
- Slavia terecht door.
Vraag: Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?![]()
dat ben ik met je eens, niet fel genoeg. ik vraag me echt af waarom ze hier zo tam begonnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
De 1e helft was natuurlijk wel verschrikkelijk.... Het zou Gewoon pasts boem vanaf minuut 1 vol erbovenop moeten. Dat was zeker niet het geval....
+ Mulder heeft gelijk: Ajax onderschat....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:35 schreef peaceman het volgende:
Mijn conclusies:
- Slavia heeft een wereldkeeper!
- Nog steeds won geen enkel Nederlands team in Praag
- Heitinga, Steek, Suarez, Huntelaar waren oke tot goed.
- Kennedy was redelijk
- Vertonghen viel goed in
- Rest wat matig tot zeer zwak.
- Henk Ten Cate is dus geen toptrainer
- "Slavia Praag mag dan geen topteam hebben, maar ze gaan wel naar de CL, Henkie!"
- Henk Ten Cate bewijst niet dat ie de coach is die Ajax verder helpt.
- Waarom speelt in vredesnaam Colin?
- Op zich hebben ze niet eens heel slecht gespeeld, maar het was helaas niet genoeg.
- Slavia terecht door.
Vraag: Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?![]()
Doe maar joh, geef maar een link..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Zal ik jouw quote er maar even bij halen dan?
Je vergeet Colin.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Malibu-06 het volgende:
Furby en ten Cate lozen en Ajax is al een heel eind verder.
En dan hopen dat ie net zo goed kan zwemmen als voetballenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:38 schreef Jasza het volgende:
Ik hoop dat ik Colin morgen tegenkom in Amsterdam dan gooi ik hem ff de gracht in
Je kan je weer vinden in mijn analyse?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
+ Mulder heeft gelijk: Ajax onderschat....
+ Aparte melding voor de inmens slechte Urby
Hey vorig jaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef golfer het volgende:
Wat een afgang voor ons.
En wat speelden beiden backs dramatisch slecht.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef M0NTANA het volgende:
Hebben we nou nooit eens geluk? Hele seizoen naar de tyfus!
Ja, opsodemieteren met die ventquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef Tvduijn het volgende:
Loopt ten Cate het nu ook nog goed te praten??
2de helft ook loopt huntelaar te jagen staat daar in zijn eentje met Suarez ... mijn god waar was dat middenveld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:38 schreef Sora het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, niet fel genoeg. ik vraag me echt af waarom ze hier zo tam begonnen.
Ja hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kan je weer vinden in mijn analyse?
Op die 2 aanvullingen na
Ben het NOOIT met je eens, en ik heb een TYFUShekel aan linedancen, maar die lul van een Colin liet zoch zonder reden gewoon vallen. Niet eens een overtreding veinzen, gwoon naar de grond.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef leolinedance het volgende:
En dan nog zeggen dat er een overtreding aan die goal aan vooraf ging![]()
Jammer dat alle supporters lekker realistisch zijn en niet aan het nederlands voetbaldenken!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
Nog mooier. Hierdoor verdient PSV 6 miljoen meer in de CL volgens Mulder
Was er ook 1 pipo maar hij mag daar nooit zo'n actie maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef leolinedance het volgende:
En dan nog zeggen dat er een overtreding aan die goal aan vooraf ging![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Malibu-06 het volgende:
"Bij PSV staan ze vast niet te juichen"![]()
![]()
![]()
Nee ik zou ook niet juichen als je aartsvijand zichzelf weer eens vernedert en je er zelf nog 10 miljoen voor krijgt aan TV-gelden ook.
Je zou me quoten jochie..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Malibu-06 het volgende:
"Bij PSV staan ze vast niet te juichen"![]()
![]()
![]()
Nee ik zou ook niet juichen als je aartsvijand zichzelf weer eens vernedert en je er zelf nog 10 miljoen voor krijgt aan TV-gelden ook.
Hoezo, in de Uefa cup krijg je per overwinnen evenveel punten hoor. Alleen geen punten als je de groepsfase doorkomt maarja ik mag hopen dat ajax toch iets meer wint in de Uefa kut.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Ludacriss het volgende:
Wel kut trouwens voor de NL ranking in Europa. Als het zo door gaat zijn we volgend jaar die 2de cl plaats kwijt.
Ja idd... waar was Maduro? Of was die toch te geblesseerd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
2de helft ook loopt huntelaar te jagen staat daar in zijn eentje met Suarez ... mijn god waar was dat middenveld.![]()
Wat zei hij letterlijk dan?quote:Morgen ontslag Ten Cate, hij berustte er al in net in het interview.
Van der Wiel is geen vriendje van Ten Cate.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef tha_dark het volgende:
Hoerige kut Collin en Ten Cate!!
Waarom in vredesnaam niet van der wiel rechtsback. Heeft daar het afgelopen seizoen een paar keer goed gespeeld
Ja Niveautje Belgiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Ludacriss het volgende:
Wel kut trouwens voor de NL ranking in Europa. Als het zo door gaat zijn we volgend jaar die 2de cl plaats kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |