2de helft ook loopt huntelaar te jagen staat daar in zijn eentje met Suarez ... mijn god waar was dat middenveld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:38 schreef Sora het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, niet fel genoeg. ik vraag me echt af waarom ze hier zo tam begonnen.
Ja hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kan je weer vinden in mijn analyse?
Op die 2 aanvullingen na
Ben het NOOIT met je eens, en ik heb een TYFUShekel aan linedancen, maar die lul van een Colin liet zoch zonder reden gewoon vallen. Niet eens een overtreding veinzen, gwoon naar de grond.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef leolinedance het volgende:
En dan nog zeggen dat er een overtreding aan die goal aan vooraf ging![]()
Jammer dat alle supporters lekker realistisch zijn en niet aan het nederlands voetbaldenken!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
Nog mooier. Hierdoor verdient PSV 6 miljoen meer in de CL volgens Mulder
Was er ook 1 pipo maar hij mag daar nooit zo'n actie maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef leolinedance het volgende:
En dan nog zeggen dat er een overtreding aan die goal aan vooraf ging![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Malibu-06 het volgende:
"Bij PSV staan ze vast niet te juichen"![]()
![]()
![]()
Nee ik zou ook niet juichen als je aartsvijand zichzelf weer eens vernedert en je er zelf nog 10 miljoen voor krijgt aan TV-gelden ook.
Je zou me quoten jochie..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Malibu-06 het volgende:
"Bij PSV staan ze vast niet te juichen"![]()
![]()
![]()
Nee ik zou ook niet juichen als je aartsvijand zichzelf weer eens vernedert en je er zelf nog 10 miljoen voor krijgt aan TV-gelden ook.
Hoezo, in de Uefa cup krijg je per overwinnen evenveel punten hoor. Alleen geen punten als je de groepsfase doorkomt maarja ik mag hopen dat ajax toch iets meer wint in de Uefa kut.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Ludacriss het volgende:
Wel kut trouwens voor de NL ranking in Europa. Als het zo door gaat zijn we volgend jaar die 2de cl plaats kwijt.
Ja idd... waar was Maduro? Of was die toch te geblesseerd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
2de helft ook loopt huntelaar te jagen staat daar in zijn eentje met Suarez ... mijn god waar was dat middenveld.![]()
Wat zei hij letterlijk dan?quote:Morgen ontslag Ten Cate, hij berustte er al in net in het interview.
Van der Wiel is geen vriendje van Ten Cate.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef tha_dark het volgende:
Hoerige kut Collin en Ten Cate!!
Waarom in vredesnaam niet van der wiel rechtsback. Heeft daar het afgelopen seizoen een paar keer goed gespeeld
Ja Niveautje Belgiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:41 schreef Ludacriss het volgende:
Wel kut trouwens voor de NL ranking in Europa. Als het zo door gaat zijn we volgend jaar die 2de cl plaats kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |