Als het niet sneeuwt!quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:14 schreef F1Bas het volgende:
Vanavond definitief het kampioenschap veilig stellen.
vind ik wel, vond het al een wonder dat psv verloor maar toen vond ik Heerenveen al vrij matig spelen om maar niet te spreken van de wedstrijden ervoor.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:36 schreef SCH het volgende:
Sterkte luitjes. Het is geen schande hoor
De wedstrijden ervoor speelden we stukken beter als tegen PSV - we scoorden alleen niet en de wedstrijden duurden 5 minuten te langquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
vind ik wel, vond het al een wonder dat psv verloor maar toen vond ik Heerenveen al vrij matig spelen om maar niet te spreken van de wedstrijden ervoor.
ja en tegen psv duurde het voor PSV 5 minuten te langquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:49 schreef SCH het volgende:
[..]
De wedstrijden ervoor speelden we stukken beter als tegen PSV - we scoorden alleen niet en de wedstrijden duurden 5 minuten te lang![]()
![]()
Da's 24 %.quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:37 schreef golfer het volgende:
Openingspost voorzien van het bekende plaatje.
Heb je de top 50 af?quote:Op woensdag 25 februari 2004 18:38 schreef skinnievinnie het volgende:
at last................ the return of voetbal/ het ultieme ajax topic![]()
Zelden zo'n talent zichzelf zien afbranden.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Tragisch nieuws is overigens het stoppen van Dani.
Coke, de witte sloper.quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelden zo'n talent zichzelf zien afbranden.
Moeilijk, er komen nog 5 wedstrijden na Feyenoord - Ajax. 15 punten achterstand dus, dat is wel veel.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:00 schreef Nyluzzz het volgende:
Volgens mij kan Ajax, als Psv nog 2 nederlagen leidt bij Feyenoord in de Kuip kampioen worden. Zou heel mooi zijn of niet dan?
Alleen jammer dat Ajax nu achterstaat bij Heerenveen want dan moet psv nog minstes 3 keer verliezen. Maar ja, alles kan, dus wie weet.
Ja, idd, ik zie het nu ook nieet meer gebeuren. Maar dromen kan altijdquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:08 schreef Kang-He het volgende:
[..]
Moeilijk, er komen nog 5 wedstrijden na Feyenoord - Ajax. 15 punten achterstand dus, dat is wel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |