quote:Geslaagde rentree voor Edgar Davids
Edgar Davids was na afloop van het duel tegen Inter te spreken over zijn rentree. Hij speelde de eerste 35 minuten mee en was direct aanvoerder.
"Het ging goed. Ik heb totaal geen last gehad van mijn been. Vooraf had ik al met de technische staf doorgenomen dat ik niet te lang zou spelen. Ik ben er natuurlijk wel lang uit geweest. Maandag doe ik weer mee."
Met penalty'squote:Op zondag 6 januari 2008 19:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Goeie moed? Er is verloren!!
Is Rozehnal niks? (ploetert nu op BBC1 tegen Stoke met Newcastle)quote:Op zondag 6 januari 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Doe mij maar een rechtsback en een centrale verdediger
Ik hoef geen spelers van dat stront team uit Newcastlequote:Op zondag 6 januari 2008 19:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is Rozehnal niks? (ploetert nu op BBC1 tegen Stoke met Newcastle)
Vond je het zeker ook jammer dat Luque kwam?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoef geen spelers van dat stront team uit Newcastle
Die moeten iedere week LETTERLIJK ploeteren![]()
![]()
Wie wil je dan wel zien?quote:Op zondag 6 januari 2008 19:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik hoef geen spelers van dat stront team uit Newcastle
Die moeten iedere week LETTERLIJK ploeteren![]()
![]()
ik vertrouw op je woordquote:Op zondag 6 januari 2008 19:59 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich heb ik nog best vertrouwen in het kampioenschap, januari en februari worden cruciale maanden.
quote:
Vorig jaar stonden we 11 punten achter, toen haalden we het ook nog bijna.quote:Op zondag 6 januari 2008 19:59 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich heb ik nog best vertrouwen in het kampioenschap, januari en februari worden cruciale maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |