abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37724062

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37724116
H
e
n
k
i
e

&

D
a
v
i
d
s
Houd van een lijntje.
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:45:17 #3
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37724153
D
A
N
N
Y

B
L
I
N
D

Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_37724207
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef Radegast het volgende:
Jemig, wat zat die Van Geel lekker te liegen tijdens de persconferentie.
Wat zei hij dan?
pi_37724212

A J A X
"Wat nou ongesteld, je gaat toch wel bloeden na al dit geweld!" - Fjezze Fur
pi_37724269
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat zei hij dan?
Dat er nog geen nieuwe trainer op het oog is enzo.
pi_37724283
"Ik weet even niet waar je op doelt..."

In Southern Sun
pi_37724291
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat zei hij dan?
Dat ze nog geen nieuwe trainer hebben. Niet meer dan logisch om te zeggen omdat Ten Cate wil dat het na de CL finale bekend wordt gemaakt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_37724311
Ik vind het allemaal zo dubbel. Ik weet dat Van Geel bezig is heel erg goed werk voor Ajax te verrichten. Maar als ik hem nu weer bij die persconferentie zie...
In Southern Sun
pi_37724355
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het allemaal zo dubbel. Ik weet dat Van Geel bezig is heel erg goed werk voor Ajax te verrichten. Maar als ik hem nu weer bij die persconferentie zie...
Van Geel is een kil persoon zonder clubgevoel.
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:53:07 #11
131561 Nega
AFC AJAX
pi_37724374
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
"Ik weet even niet waar je op doelt..."

Liegbeest dat t is. Toch ben ik wel blij met van Geel. Hij doet wel veel voor Ajax. Alleen door het gedoe met Blind, heeft ie bij mij iets minder krediet gekregen.

D
E

P
I
T
B
U
L
L
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_37724412
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Van Geel is een kil persoon zonder clubgevoel.
offtopic: ga je mij nog terugmailen?
In Southern Sun
pi_37724425
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

offtopic: ga je mij nog terugmailen?
Over die Nederlandselftal shirts van 35 euro?
pi_37724431
Even serieus, het is nou eenmaal het lot van een TD om te liegen tegenwoordig.
Er is zoveel wat ze gewoon niet naar buiten MOGEN brengen van andere partijen (zoals nu bij ten Cate evt.) Het zou voor de clubs slecht zijn als TD's niet meer zouden liegen omdat een hoop dingen dan gewoon niet meer besproken worden.
AFC Ajax
pi_37724452
Clubgevoel of niet, hij helpt onze club er wel weer bovenop. Meer hoeft hij niet te doen.
Houd van een lijntje.
pi_37724453
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Over die Nederlandselftal shirts van 35 euro?
Iets in die geest ja.
In Southern Sun
pi_37724467
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef Tvduijn het volgende:
Even serieus, het is nou eenmaal het lot van een TD om te liegen tegenwoordig.
Er is zoveel wat ze gewoon niet naar buiten MOGEN brengen van andere partijen (zoals nu bij ten Cate evt.) Het zou voor de clubs slecht zijn als TD's niet meer zouden liegen omdat een hoop dingen dan gewoon niet meer besproken worden.
De supporters willen de waarheid weten. Als achteraf blijkt dat het gelogen is zagen ze alweer aan je poten.
pi_37724484
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Iets in die geest ja.
Ja dat moet ik nog ff navragen.
pi_37724507
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

De supporters willen de waarheid weten. Als achteraf blijkt dat het gelogen is zagen ze alweer aan je poten.
Tja iedereen wil het liefst de waardheid weten he maarja dat gaat niet altijd. En tja, supporters zijn vaak sowieso een belemmering voor het werk van bepaalde mensen binnen een club.
AFC Ajax
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:57:58 #20
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_37724511
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
dat heb ik ook heel apart gevoel
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:58:12 #21
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_37724521
Hoe je het ook zou willen zien, voetbal is een zakenwereld geworden. En in de zakenwereld is niet altijd plaats voor openheid en eerlijkheid. Van Geel kil? Ik mag het soms wel hopen, uiteindelijk is hij degene die ervoor moet zorgen dat de juiste mensen bij Ajax komen, en daarbij mogen emoties niet in de weg zitten. Maar om hem daarom een persoon te noemen zonder clubgevoel vind ik tamelijk overtrokken. Het is een TD die in mijn ogen het beste voorheeft met Ajax en die voor zichzelf en de club hoge ambities heeft gesteld.

Ten tweede, als je een overeenkomst hebt met een werknemer dat de samenwerking pas op een bepaalde datum publiekelijk bekend wordt gemaakt is het het beste om daarvoor te zeggen dat je nog van niets weet. Anders breng je partijen onnodig in vervelende situaties. Het is een TD, geen fucking moeder theresa...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_37724573
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef D1 het volgende:
Hoe je het ook zou willen zien, voetbal is een zakenwereld geworden. En in de zakenwereld is niet altijd plaats voor openheid en eerlijkheid. Van Geel kil? Ik mag het soms wel hopen, uiteindelijk is hij degene die ervoor moet zorgen dat de juiste mensen bij Ajax komen, en daarbij mogen emoties niet in de weg zitten. Maar om hem daarom een persoon te noemen zonder clubgevoel vind ik tamelijk overtrokken. Het is een TD die in mijn ogen het beste voorheeft met Ajax en die voor zichzelf en de club hoge ambities heeft gesteld.

Ten tweede, als je een overeenkomst hebt met een werknemer dat de samenwerking pas op een bepaalde datum publiekelijk bekend wordt gemaakt is het het beste om daarvoor te zeggen dat je nog van niets weet. Anders breng je partijen onnodig in vervelende situaties. Het is een TD, geen fucking moeder theresa...
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_37724580
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Tja iedereen wil het liefst de waardheid weten he maarja dat gaat niet altijd. En tja, supporters zijn vaak sowieso een belemmering voor het werk van bepaalde mensen binnen een club.
Daarom moet je er voor zorgen dat "echte" ajax mensen verantwoordelijk blijven voor de club. Nu flikkeren alle bestuurs en technische mensen die er net pas zijn, alle "echte" ajaxmensen eruit die al jaren verbonden zijn met de club. Dat kan niet lang goed gaan.
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:01:46 #24
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_37724611
En toch denk ik dat het misschien Rijkaard gaat worden met ten Cate als assistent... Als Rijkaard de champions league wint met Barca is er verder niets meer wat hij kan winnen met Barca. Het kan dan alleen maar slechter gaan en dat weet hij... Bij Ajax ligt een grote uitdaging.
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  donderdag 11 mei 2006 @ 00:03:34 #25
131561 Nega
AFC AJAX
pi_37724679

[ Bericht 100% gewijzigd door Nega op 11-05-2006 00:04:18 (kut :P) ]
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')