Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:33 schreef Radegast het volgende:
Jemig, wat zat die Van Geel lekker te liegen tijdens de persconferentie.![]()
Dat ze nog geen nieuwe trainer hebben. Niet meer dan logisch om te zeggen omdat Ten Cate wil dat het na de CL finale bekend wordt gemaakt.quote:
Van Geel is een kil persoon zonder clubgevoel.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het allemaal zo dubbel. Ik weet dat Van Geel bezig is heel erg goed werk voor Ajax te verrichten. Maar als ik hem nu weer bij die persconferentie zie...
Liegbeest dat t is. Toch ben ik wel blij met van Geel. Hij doet wel veel voor Ajax. Alleen door het gedoe met Blind, heeft ie bij mij iets minder krediet gekregen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
"Ik weet even niet waar je op doelt..."
offtopic: ga je mij nog terugmailen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Van Geel is een kil persoon zonder clubgevoel.
Over die Nederlandselftal shirts van 35 euro?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
offtopic: ga je mij nog terugmailen?
Iets in die geest ja.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Over die Nederlandselftal shirts van 35 euro?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:55 schreef Tvduijn het volgende:
Even serieus, het is nou eenmaal het lot van een TD om te liegen tegenwoordig.
Er is zoveel wat ze gewoon niet naar buiten MOGEN brengen van andere partijen (zoals nu bij ten Cate evt.) Het zou voor de clubs slecht zijn als TD's niet meer zouden liegen omdat een hoop dingen dan gewoon niet meer besproken worden.
Tja iedereen wil het liefst de waardheid weten he maarja dat gaat niet altijd. En tja, supporters zijn vaak sowieso een belemmering voor het werk van bepaalde mensen binnen een club.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De supporters willen de waarheid weten. Als achteraf blijkt dat het gelogen is zagen ze alweer aan je poten.
dat heb ik ookquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het allemaal zo dubbel. Ik weet dat Van Geel bezig is heel erg goed werk voor Ajax te verrichten. Maar als ik hem nu weer bij die persconferentie zie...
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:58 schreef D1 het volgende:
Hoe je het ook zou willen zien, voetbal is een zakenwereld geworden. En in de zakenwereld is niet altijd plaats voor openheid en eerlijkheid. Van Geel kil? Ik mag het soms wel hopen, uiteindelijk is hij degene die ervoor moet zorgen dat de juiste mensen bij Ajax komen, en daarbij mogen emoties niet in de weg zitten. Maar om hem daarom een persoon te noemen zonder clubgevoel vind ik tamelijk overtrokken. Het is een TD die in mijn ogen het beste voorheeft met Ajax en die voor zichzelf en de club hoge ambities heeft gesteld.
Ten tweede, als je een overeenkomst hebt met een werknemer dat de samenwerking pas op een bepaalde datum publiekelijk bekend wordt gemaakt is het het beste om daarvoor te zeggen dat je nog van niets weet. Anders breng je partijen onnodig in vervelende situaties. Het is een TD, geen fucking moeder theresa...
Daarom moet je er voor zorgen dat "echte" ajax mensen verantwoordelijk blijven voor de club. Nu flikkeren alle bestuurs en technische mensen die er net pas zijn, alle "echte" ajaxmensen eruit die al jaren verbonden zijn met de club. Dat kan niet lang goed gaan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:57 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Tja iedereen wil het liefst de waardheid weten he maarja dat gaat niet altijd. En tja, supporters zijn vaak sowieso een belemmering voor het werk van bepaalde mensen binnen een club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |