alweer.... ach ja ze zeggen dat alles went, maar dit dus nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef Blight het volgende:
Kwalikatief uitermate teleurstellend seizoen.
Voor de verdediging kunnen vd Wiel en Blind wel gebruikt worden. Eigen jeugd net zoals vroegah.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh joepie, Johnny ook nog weg. Waar blijven de aankopen Van Geel?
Eens, kan het je ook niet zo 1-2-3 vertellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodra ik daar een greintje reden voor heb ja.... Dan wel.
Nu niet, straatlengte achter, kampioenschap weer naar e'hoven. Een team dat niets kan niets wil. En trainer die het niet snapt en voor volgend seizoen nog geen sprankje hoop op verbetering.
Waar zou ik in jezusnaam positief over moeten zijn? Nou? Nou?
Nou van Geel? van Basten heeft dit schijnbaar geadviseerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:20 schreef toma het volgende:
COLIN VERLENGEN? VAN GEEL WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een achterlijke mongool.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou van Geel? van Basten heeft dit schijnbaar geadviseerd.
T is idd niet te geloven!! Wat doen ze met die gast manquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:20 schreef toma het volgende:
COLIN VERLENGEN? VAN GEEL WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ook niet, en echt, vertrouw me, ik WIL niet de hele tijd negatief zijn, maar ik zie gewoon geen lichtpuntjes meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Eens, kan het je ook niet zo 1-2-3 vertellen.
Ach beter alsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Johnny, het ga je goed bij een kutclub als Atletico.
Voor dat salaris wil hij best wel de bogarde uithangen hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:24 schreef Suijk het volgende:
Als ik Colin was, zou ik niet eens bij willen tekenen. Maarja.
Johnny, bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |