alweer.... ach ja ze zeggen dat alles went, maar dit dus nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef Blight het volgende:
Kwalikatief uitermate teleurstellend seizoen.
Voor de verdediging kunnen vd Wiel en Blind wel gebruikt worden. Eigen jeugd net zoals vroegah.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh joepie, Johnny ook nog weg. Waar blijven de aankopen Van Geel?
Eens, kan het je ook niet zo 1-2-3 vertellen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zodra ik daar een greintje reden voor heb ja.... Dan wel.
Nu niet, straatlengte achter, kampioenschap weer naar e'hoven. Een team dat niets kan niets wil. En trainer die het niet snapt en voor volgend seizoen nog geen sprankje hoop op verbetering.
Waar zou ik in jezusnaam positief over moeten zijn? Nou? Nou?
Nou van Geel? van Basten heeft dit schijnbaar geadviseerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:20 schreef toma het volgende:
COLIN VERLENGEN? VAN GEEL WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat een achterlijke mongool.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou van Geel? van Basten heeft dit schijnbaar geadviseerd.
T is idd niet te geloven!! Wat doen ze met die gast manquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:20 schreef toma het volgende:
COLIN VERLENGEN? VAN GEEL WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ook niet, en echt, vertrouw me, ik WIL niet de hele tijd negatief zijn, maar ik zie gewoon geen lichtpuntjes meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Eens, kan het je ook niet zo 1-2-3 vertellen.
Ach beter alsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Johnny, het ga je goed bij een kutclub als Atletico.
Voor dat salaris wil hij best wel de bogarde uithangen hoor.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:24 schreef Suijk het volgende:
Als ik Colin was, zou ik niet eens bij willen tekenen. Maarja.
Johnny, bedankt!
verschrikkelijk ditquote:
1 miljoen, krijg je Fledderus er als speciale aanbieding voor niks bij.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wacht serieus nog steeds over het bericht over het aantrekken van Martijn Meerdink.
Die gasten zou ik bij mijn cluppie nog niet willen zienquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
1 miljoen, krijg je Fledderus er als speciale aanbieding voor niks bij.
Dat gaat Nijland niet goed vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
1 miljoen, krijg je Fledderus er als speciale aanbieding voor niks bij.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wel typerend overigens dat Colin zegt dat het nieuws aan zijn zaakwaarnemer is medegedeeld. Waarom nou weer op zo'n manier? Ga toch eens normaal met mensen om.
Ik denk dat Real Madrid ook net een stap te hoog zal zijn voor Martijn en Mark Jan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die gasten zou ik bij mijn cluppie nog niet willen zien
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik denk dat Real Madrid ook net een stap te hoog zal zijn voor Martijn en Mark Jan.
Omdat ie volgend seizoen dus waarschijnlijk geen tribuneklant meer isquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:34 schreef JohnnyH het volgende:
Jezus wat een trieste dag is dit. Heitinga gaat weg en op wonderbaarlijke wijze mag collin blijven. Ik begin toch steeds meer te geloven dat Ajax echt dood is. Waarom zou ik volgend jaar nog in het stadion gaan zitten? Geen enkele beslissing van de club kan ik begrijpen en het grootste deel van de selectie zou het in de eerste divisie nog niet redden.
Waarom ga je in HEMELSNAAM het contract van een vaste TRIBUNEKLANT verlengen!?!?!
KUTzooi!
De eerste speler voor in de as is alvast vastgelegd inderdaadquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:35 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ie volgend seizoen dus waarschijnlijk geen tribuneklant meer is
Colin is natuurlijk wel een gedienstige bankzitter, geen klager. Dat neemt niet weg dat hij niet van het niveau is dat Ajax moet nastreven.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Eerst het punt dat Bassie de jeugdopleiding wel ok vond gaan (0-6 verlies tegen sparta, ja gaat heeeeerlijk). Colin verlengen..
Jaja, het zijn natuurlijk pas 2 kleine puntjes van hem, maar er spreekt bijster weinig vertrouwen van uit vind ik.
Ik zal hem voor de goede vorm nog niet meteen helemaal affikken, eerst maar eens zien welke 11 er de eerste wedstrijd spelen volgend seizoen, maar ik heb er eerlijk gezegd totaal geen vertrouwen in op het moment meer.
Dat rapport was leuk, maar puur voor de vorm dus.
En ik weet dat het weer een stortvloed aan kritiek over me heen gaat opleveren, snap ik. Maar waarom zou je in godsnaam nog een fortuin uitgeven aan een seizoenskaart? Het bestuur minacht je gewoon als supporter...
Dit moet gewoon een grap zijn. Dit kan toch niet echt he?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:20 schreef toma het volgende:
Ja, dat zou ik ook zijn hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Colin is natuurlijk wel een gedienstige bankzitter, geen klager. Dat neemt niet weg dat hij niet van het niveau is dat Ajax moet nastreven.
Als Huntelaar een heel klein beetje verstand heeft doet ie dat nu ja. Leg dit als Ajax supporter zijnde maar uit aan een PSVer of Feyenoorder.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De eerste speler voor in de as is alvast vastgelegd inderdaadMet zo'n totaal gebrek aan ambitie moet je niet vreemd opkijken als Huntelaar ook zwaai zwaai doet.
Hoe meer concurrentie hoe beter, AZ komt er ook al bij zo langzaamaan..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:42 schreef JohnnyH het volgende:
Helaas heeft hij nog gelijk ook, over 5 jaar zeggen vertrekkende spelers wanneer ze in stijl afscheid willen nemen: met het voorkomen van degradatie.
Binnenkort is het 1 April dus ik hoop het maar....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:42 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dit moet gewoon een grap zijn. Dit kan toch niet echt he?
Waarom is iedereen hier over the top negatief? Ja ik baal ook van Colin maar geloof me Ajax is uit diepere dalen gekropen. van Basten moeten we nog maar zien wat die ervan bakt al spreekt dit niet van een goed begin natuurlijk desalniettemin is van Basten een Ajax man en weet je absoluut nog niet wat die man gaat presteren, mss haalt die wel weer toppers naar Ajax toe je weet het niet er kan nog zoveel gebeuren in positieve zin.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:42 schreef JohnnyH het volgende:
nemen: met het voorkomen van degradatie.
Zou dit dan ook echt waar zijn vraag ik me af?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Wel typerend overigens dat Colin zegt dat het nieuws aan zijn zaakwaarnemer is medegedeeld. Waarom nou weer op zo'n manier? Ga toch eens normaal met mensen om.
ik kan me niet voorstellen dat er niemand komt.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Natuurlijk gaat Huntelaar ook weg, en de wat minder succesvolle spelers zullen iig nadenken over een vertrek als er iemand komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |