Waar komt dat gerucht vandaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef PJORourke het volgende:
We waren gebleven bij het gerucht dat Davids mischien terug zou komen. Ik hoop dat het gebeurt.
Anders ik wel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 01:20 schreef PJORourke het volgende:
Ik hoop dat het gebeurt.
Vermaelen weet ik niet maar Yakubu moet terug komen. zijn ook erg blij met hem bij Vitesse getuige de inzamelingsactie.quote:Op donderdag 31 maart 2005 10:41 schreef S-Two het volgende:
Ik volg Yakubu en Vermaelen eigenlijk niet zo goed, dus hoe doen ze het? en denken jullie dat ze terug moeten keren?
Ik heb ook liever dat Yakubu terug komt want vind hem wel een stuk beter dan Obodai. Vraag is alleen of hij het zelf wel wil want ik denk niet dat hij bij Ajax op een basisplaats kan rekeken wat bij bijv. Vitesse natuurlijk wel het geval is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Vermaelen weet ik niet maar Yakubu moet terug komen. zijn ook erg blij met hem bij Vitesse getuige de inzamelingsactie.
tja, jammer van Bogdan....quote:31/3/2005 - Parool: Ajax wil door met Vonk; Vertrek Stekelenburg of Lobont?
(Gepost door RvN)
Het Parool meldt dat Ajax doelman Vonk heeft laten weten dat het nog een jaar met hem door wil. Volgens de krant is de kans nu heel groot dat Stekelenburg of Lobont zal vertrekken. Vermeer zou de derde doelman moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |