inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef keeper het volgende:
Schandalig, die twee tegengoals.
sssst, zwartkijkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef keeper het volgende:
Schandalig, die twee tegengoals.
Harry eruit en Rosenberg als een veredelde nummer 10 laten spelen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef Radegast het volgende:
Wat gaat er nu gebeuren met KJH? Moet ie in de basis? 4-4-2? Wie moet er dan uit? Charisteas of Rosenberg? Ik zeg: Rosenberg eruit.
Dat gevoel heb ik hier ook een beetjequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:45 schreef Cheiron het volgende:
(ik begin het jammerder en jammerder te vinden dat Charisteas / Rosenberg geen team blijft..)
Urby deed het goed, vooral de eerste 10 minuten na zijn rentree zorgde hij door rushes en steekpasses voor gevaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:46 schreef keijz het volgende:
Urby viel in voor Boukhari toch? Hoe speelde hij?
Eerst maar eens zien hoe ze het doen tegen een wat moeilijkere ploeg als Heerenveen hoor..quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:46 schreef Radegast het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je het niet kan maken om die twee nu uit elkaar te halen, wat je wat?
Die KJH begint maar lekker op de bank.![]()
eens* harry en markus kunnen leuk scoren tegen nac,vitesse en groningen,maar om dat nou de subtoppers van de eredivisie te noemen. laten we eerst maar kijken wat ze tegen heerenveen doen en dan zien we wel wie echt goed isquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe ze het doen tegen een wat moeilijkere ploeg als Heerenveen hoor..
Tja, oko DAT zullen we moeten zien...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:58 schreef Jasza het volgende:
Huntelaar scoort ook nooit tegen psv en ajax enzo hoor
er zijn weer twee weken om hequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:18 schreef Thieske het volgende:
Het is weer tijd voor een nieuwe grasmat zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |