huh tegen juventus zal het wel 0 punten worden graafschap moet geen probleem oplverenquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:02 schreef Suijk het volgende:
Waarom sla je 111 over? Juist zo'n leuk getal.
quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:02 schreef Suijk het volgende:
Waarom sla je 111 over? Juist zo'n leuk getal.
Nou toch maar hopen dat ze hem contracterenquote:Koeman bevestigt bekijken Charisteas
In De Telegraaf bevestigde Ronald Koeman dat hij afgelopen woensdag in Griekenland was om spits Charisteas aan het werk te zien. Het was volgens Koeman een ideale week om spelers aan het werk te zien en daarom was de hele staf afgereisd naar diverse duels om spelers te bekijken. "De komende weken zullen we keuzes moeten gaan maken" aldus de Ajax coach in De Telegraaf
Ach altijd positief blijven, Ajax kan het Juventus ook moeilijk maken!!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
huh tegen juventus zal het wel 0 punten worden graafschap moet geen probleem oplveren
Nou laten we ze allemaal een contract aanbieden zijn we meteen van het spisten probleem afquote:Op vrijdag 19 november 2004 11:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik was je net voor,.
Even nog het rijtje genoemde spitsen:
Dindane, Koller, Zurawski, Kanu, Arveladze, Van Hooijdonk, Frankowski, Charisteas, N´Kufo, Rosenberg, Mourad, Chamakh, Eduardo Silva
Nou, mijn keuze is iig bekend..
Ik hoorde dat ze nog een lokkertje voor Pierre hadden.....quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nou laten we ze allemaal een contract aanbieden zijn we meteen van het spisten probleem af![]()
JA! Daar had ik het gisteren met een collega ook al over..quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:07 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het verhaal over die spitsen een beetje lachwekkend worden eigenlijk. Werkelijk iedere beetje goed voetballende spits wordt genoemd.
Ja idd.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze nog een lokkertje voor Pierre hadden.....
[afbeelding].
Al had ie gratis voor Ajax willen spelen dan had het voor mij nog niet gehoeven.quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja idd.
Maar gelukkig Pierrke zelf niet.
Ik denk dat hij dezelfde stap moet gaan zetten als Silvio Diliberto jaren geleden!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Al had ie gratis voor Ajax willen spelen dan had het voor mij nog niet gehoeven.
Hey, wel van mijn rollator afblijven!quote:Op vrijdag 19 november 2004 11:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoorde dat ze nog een lokkertje voor Pierre hadden.....
[afbeelding].
quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, wel van mijn rollator afblijven!
Als ze Pierre willen lokken kopen ze maar zelf een nieuwe.
Doe je dan ook mee aan van die rollatorraces?quote:Op vrijdag 19 november 2004 12:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, wel van mijn rollator afblijven!
Als ze Pierre willen lokken kopen ze maar zelf een nieuwe.
Of je promoveert gewoon eens een keer.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:35 schreef hellmondunited het volgende:
als charisteas komt, dan ga ik een paar keer naar ajax kijken! maar goed, aangezien ajax iedere week met een opvallende naam komt, zal er uit eindelijk toch geen zak van waar zijn
Nou ja, Koeman is hem gaan bekijken en heeft ook toegegeven dat ie er voor Charisteas zat.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:35 schreef hellmondunited het volgende:
als charisteas komt, dan ga ik een paar keer naar ajax kijken! maar goed, aangezien ajax iedere week met een opvallende naam komt, zal er uit eindelijk toch geen zak van waar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |