abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29229774

En onze tong gaat lekker kijken!!

Vanavond tegen Arsenal, zondag tegen Boca. Kan leuk worden.

Wat doen de nieuwelingen? Is Lindenbergh echt de geschikte 4? Rosenberg de koele schutter?

En Lobont wil weg, neemt ie keepend afscheid?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29230167
Brondby of Tbilisi in de voorronde van de CL en eerst uit.

Prima loting.
pi_29230183
Lucky Ajax
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29230218
Ik las dat Brondby de eerste wedstrijd al met 2-0 heeft gewonnen, dat wordt dus Denemarken
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_29230249
Is te doen.
pi_29230271
Even over wat methodmitch zei over lobont in het vorige topic:

Ik denk dat Lobont echt zo'n keeper is die de geboren is als ballentegenhouder met een geweldige reflex, maar niet als voetballer. Als Bogdan moet nadenken gaat hij fouten maken.
pi_29230308
Bröndby.

Leuk team wel. Goeie Marokkaanse goalie, Karim Zaza, die al enkele jaren tot beste keeper van Denemarken is uitgeroepen.

Verder hebben ze Johan Absalonsen, één van Denemarkens grootste talenten, onder contract en recent Thomas Rytter van Wolfsburg terug naar Denemarken gehaald. In de spits staat Morten Skoubo, mislukt in Duitsland en Engeland, met Johan Elmander. Die kennen we nog. Ook Kim Christensen is van Twente overgekomen.

Spelmaker Thomas Kahlenberg is verkocht aan Auxerre, die zijn ze dus kwijt. Hij is vervangen door de Zweed Marcus Lantz, die jaren Bundesliga speelde voor Rostock.

Verder nog Martin Retov, een goede middenvelder, de Litouwse back Aurelijus Skarbalius, de Deense linksback Asbjörn Sennels, ook international, en de geroutineerde middenvelder Kim Daugaard.

Ook ex-PSV wensaankoop Kaspar Dalgas staat er onder contract.
www.thuisuiteten.nl
pi_29230324
MM kan ons vast wel wat meer over Brondby vertellen. Of anderen natuurlijk

edit: MM was me al voor
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29230344
Zie boven je F1Bas.
www.thuisuiteten.nl
pi_29230489
Mooie loting
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:27:55 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29230490
Dat moet wel kunnen dan .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29230531
Extra leuk feitje inderdaad dat onze ex-speler Michael Laudrup daar coach is.
www.thuisuiteten.nl
pi_29230904
De eerste reactie die bij me op komt is dat het te doen is. Maar dat weet je nooit bij Ajax.
Houd van een lijntje.
pi_29231005
Gunstige loting vanavond eindelijk weer is een degelijke wedstrijd op tv!
pi_29231240
quote:
Goede loting voor Ajax.

De leukste potjes:
* Betis-Monaco
* Trabzonspor-Rangers
* Everton-Villarreal
* Sjaktar-Inter
* Sporting-Udinese
* Machester United - Debrecen (waarschijnlijk)

Als Inter en Manchester zouden verliezen, schuift PSV als nummer 8 door naar Pot 1 (en dus groepshoofd) bij de loting. Zo niet, dan wordt het eerste of tweede in Pot 2 (al maakt dat niks uit.).

Bij verlies van Sporting, Villarreal, Monaco of een van de eerder genoemde clubs, schuift ook Ajax door, en wel naar Pot 2 (in Pot 3 heeft het alleen Monaco boven zich, en Celtic zit in Pot 2 maar die vliegen er voor 99% zeker uit). De kans is dus groot dat Ajax ook in Pot 2 komt (als het doorgaat). Voor een eventuele loting tegen PSV maakt dat niet uit, want dat is afgeschermd.
Van Dylan Dog

Klinkt erg gunstig
pi_29231275
Ik hoop op een CL-poule van Barcelona, Chelsea, Ajax en Fenerbahce
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:48:58 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29231327
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef cultheld het volgende:
Bedankt dat je zulk blind vertrouwen hebt in onze voorronde-overwinning
pi_29231358
Hoe groot die afgunst niet kan zijn, je daalt een beetje af naar Loek
pi_29231437
Nee hoor, helemaal niet. Maar let maar op: Zodra die voorronde is gehaald, komen de vaste praatjes weer: Oajax wint de tjempjens liek. Dan denk ik bij mezelf: Laat het dan ook maar ff zien in de sterkst mogelijke poule
pi_29231458
ach ik kan het wel begrijpen, ik gun psv ook niks
Houd van een lijntje.
pi_29231465
Ajax komt goed weg met de loting.

Al Versatel, Twi?
pi_29231570
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef cultheld het volgende:
Dat worden dan in iedergeval leuke wedstrijden

* devv05 net weer thuis en de seizoenskaart is binnen

al bekend welke datum we thuis spelen voor voorronde CL?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:57:27 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29231684
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Maar let maar op: Zodra die voorronde is gehaald, komen de vaste praatjes weer: Oajax wint de tjempjens liek. Dan denk ik bij mezelf: Laat het dan ook maar ff zien in de sterkst mogelijke poule
Je bedoelt die praatjes die die lampen nu al maanden lang hebben? Overleven jullie maar eens in een poule waar ook daadwerkelijk een sterke tegenstander in zit...

En Versatel verwacht ik pas in 2013 te hebben met het tempo wat ze er daar op nahouden...
pi_29231795
Ik ben blij met de loting
pi_29231857
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:57 schreef twi het volgende:

[..]

Je bedoelt die praatjes die die lampen nu al maanden lang hebben? Overleven jullie maar eens in een poule waar ook daadwerkelijk een sterke tegenstander in zit...

En Versatel verwacht ik pas in 2013 te hebben met het tempo wat ze er daar op nahouden...
Daarom is het belangrijk dat we in de 2e pot komen, dan krijgen we mischien net zo'n makkelijke poule als psv vorig jaar
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')