Van Dylan Dogquote:Goede loting voor Ajax.
De leukste potjes:
* Betis-Monaco
* Trabzonspor-Rangers
* Everton-Villarreal
* Sjaktar-Inter
* Sporting-Udinese
* Machester United - Debrecen (waarschijnlijk)
Als Inter en Manchester zouden verliezen, schuift PSV als nummer 8 door naar Pot 1 (en dus groepshoofd) bij de loting. Zo niet, dan wordt het eerste of tweede in Pot 2 (al maakt dat niks uit.).
Bij verlies van Sporting, Villarreal, Monaco of een van de eerder genoemde clubs, schuift ook Ajax door, en wel naar Pot 2 (in Pot 3 heeft het alleen Monaco boven zich, en Celtic zit in Pot 2 maar die vliegen er voor 99% zeker uit). De kans is dus groot dat Ajax ook in Pot 2 komt (als het doorgaat). Voor een eventuele loting tegen PSV maakt dat niet uit, want dat is afgeschermd.
Bedankt dat je zulk blind vertrouwen hebt in onze voorronde-overwinningquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op een CL-poule van Barcelona, Chelsea, Ajax en Fenerbahce
Dat worden dan in iedergeval leuke wedstrijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op een CL-poule van Barcelona, Chelsea, Ajax en Fenerbahce
Je bedoelt die praatjes die die lampen nu al maanden lang hebben?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Maar let maar op: Zodra die voorronde is gehaald, komen de vaste praatjes weer: Oajax wint de tjempjens liek. Dan denk ik bij mezelf: Laat het dan ook maar ff zien in de sterkst mogelijke poule
Daarom is het belangrijk dat we in de 2e pot komen, dan krijgen we mischien net zo'n makkelijke poule als psv vorig jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt die praatjes die die lampen nu al maanden lang hebben?Overleven jullie maar eens in een poule waar ook daadwerkelijk een sterke tegenstander in zit...
En Versatel verwacht ik pas in 2013 te hebben met het tempo wat ze er daar op nahouden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |