Van Dylan Dogquote:Goede loting voor Ajax.
De leukste potjes:
* Betis-Monaco
* Trabzonspor-Rangers
* Everton-Villarreal
* Sjaktar-Inter
* Sporting-Udinese
* Machester United - Debrecen (waarschijnlijk)
Als Inter en Manchester zouden verliezen, schuift PSV als nummer 8 door naar Pot 1 (en dus groepshoofd) bij de loting. Zo niet, dan wordt het eerste of tweede in Pot 2 (al maakt dat niks uit.).
Bij verlies van Sporting, Villarreal, Monaco of een van de eerder genoemde clubs, schuift ook Ajax door, en wel naar Pot 2 (in Pot 3 heeft het alleen Monaco boven zich, en Celtic zit in Pot 2 maar die vliegen er voor 99% zeker uit). De kans is dus groot dat Ajax ook in Pot 2 komt (als het doorgaat). Voor een eventuele loting tegen PSV maakt dat niet uit, want dat is afgeschermd.
Bedankt dat je zulk blind vertrouwen hebt in onze voorronde-overwinningquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op een CL-poule van Barcelona, Chelsea, Ajax en Fenerbahce
Dat worden dan in iedergeval leuke wedstrijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op een CL-poule van Barcelona, Chelsea, Ajax en Fenerbahce
Je bedoelt die praatjes die die lampen nu al maanden lang hebben?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Maar let maar op: Zodra die voorronde is gehaald, komen de vaste praatjes weer: Oajax wint de tjempjens liek. Dan denk ik bij mezelf: Laat het dan ook maar ff zien in de sterkst mogelijke poule
Daarom is het belangrijk dat we in de 2e pot komen, dan krijgen we mischien net zo'n makkelijke poule als psv vorig jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt die praatjes die die lampen nu al maanden lang hebben?Overleven jullie maar eens in een poule waar ook daadwerkelijk een sterke tegenstander in zit...
En Versatel verwacht ik pas in 2013 te hebben met het tempo wat ze er daar op nahouden...
Vanwege mannetjes zoals jij hoop ik dus dat Ajax bij Barcelona en Chelsea in de poule komtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Fijne loting
Moet te doen zijn natuurlijk, maar goed, dat was elke ploeg geweest.
Want? Er zat toch geen uitgesproken veeeel betere club in zoals Barcelona en Chelsea dat wel zijn. Natuurlijk hadden we tegen een Betis of een Everton een betere dag nodig gehad dan nu tegen Brondby, maar het is niet zo dat Ajax totaal kansloos is tegen Betis of Evertonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vanwege mannetjes zoals jij hoop ik dus dat Ajax bij Barcelona en Chelsea in de poule komt![]()
Inderdaad, een 2-0 overwinning was daar maar het minimale geweest. De rest minimaal 4-0quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:12 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Want? Er zat toch geen uitgesproken veeeel betere club in zoals Barcelona en Chelsea dat wel zijn. Natuurlijk hadden we tegen een Betis of een Everton een betere dag nodig gehad dan nu tegen Brondby, maar het is niet zo dat Ajax totaal kansloos is tegen Betis of Everton
Het niveau van een club als Betis is hoger dan dat van Ajax. Tegen Everton had Ajax wel kans gemaakt, maar tegen Betis echt niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:12 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Want? Er zat toch geen uitgesproken veeeel betere club in zoals Barcelona en Chelsea dat wel zijn. Natuurlijk hadden we tegen een Betis of een Everton een betere dag nodig gehad dan nu tegen Brondby, maar het is niet zo dat Ajax totaal kansloos is tegen Betis of Everton
Ajax 3 Arsenal 2quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:19 schreef cultheld het volgende:
Wat verwachten jullie van Ajax - Arsenal vanavond? Ik vermoed een saaie 0-0.
Dank je. Kan ik meer genieten wanneer Ajax wint, of ben ik niet zo teleurgesteld mochten we tegen alle verwachtingen in op een mysterieuze wijze toch nipt verliezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef cultheld het volgende:
Ik heb zojuist een tientje op een gelijkspel gegooid, dus ik hoop dat er geen winnaar is vanavond![]()
Je hebt altijd kans.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het niveau van een club als Betis is hoger dan dat van Ajax. Tegen Everton had Ajax wel kans gemaakt, maar tegen Betis echt niet.
Dat verwacht je elke wedstrijd volgens mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik verwacht een ontketende Mitea!
Grappig want in het PSV topic wordt ook al gezegd dat ze wel even kampioen worden en met Alex en Kalou ook nog de Champions league winnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Maar let maar op: Zodra die voorronde is gehaald, komen de vaste praatjes weer: Oajax wint de tjempjens liek. Dan denk ik bij mezelf: Laat het dan ook maar ff zien in de sterkst mogelijke poule
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |