abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29229774

En onze tong gaat lekker kijken!!

Vanavond tegen Arsenal, zondag tegen Boca. Kan leuk worden.

Wat doen de nieuwelingen? Is Lindenbergh echt de geschikte 4? Rosenberg de koele schutter?

En Lobont wil weg, neemt ie keepend afscheid?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29230167
Brondby of Tbilisi in de voorronde van de CL en eerst uit.

Prima loting.
pi_29230183
Lucky Ajax
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29230218
Ik las dat Brondby de eerste wedstrijd al met 2-0 heeft gewonnen, dat wordt dus Denemarken
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_29230249
Is te doen.
pi_29230271
Even over wat methodmitch zei over lobont in het vorige topic:

Ik denk dat Lobont echt zo'n keeper is die de geboren is als ballentegenhouder met een geweldige reflex, maar niet als voetballer. Als Bogdan moet nadenken gaat hij fouten maken.
pi_29230308
Bröndby.

Leuk team wel. Goeie Marokkaanse goalie, Karim Zaza, die al enkele jaren tot beste keeper van Denemarken is uitgeroepen.

Verder hebben ze Johan Absalonsen, één van Denemarkens grootste talenten, onder contract en recent Thomas Rytter van Wolfsburg terug naar Denemarken gehaald. In de spits staat Morten Skoubo, mislukt in Duitsland en Engeland, met Johan Elmander. Die kennen we nog. Ook Kim Christensen is van Twente overgekomen.

Spelmaker Thomas Kahlenberg is verkocht aan Auxerre, die zijn ze dus kwijt. Hij is vervangen door de Zweed Marcus Lantz, die jaren Bundesliga speelde voor Rostock.

Verder nog Martin Retov, een goede middenvelder, de Litouwse back Aurelijus Skarbalius, de Deense linksback Asbjörn Sennels, ook international, en de geroutineerde middenvelder Kim Daugaard.

Ook ex-PSV wensaankoop Kaspar Dalgas staat er onder contract.
www.thuisuiteten.nl
pi_29230324
MM kan ons vast wel wat meer over Brondby vertellen. Of anderen natuurlijk

edit: MM was me al voor
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_29230344
Zie boven je F1Bas.
www.thuisuiteten.nl
pi_29230489
Mooie loting
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:27:55 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29230490
Dat moet wel kunnen dan .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29230531
Extra leuk feitje inderdaad dat onze ex-speler Michael Laudrup daar coach is.
www.thuisuiteten.nl
pi_29230904
De eerste reactie die bij me op komt is dat het te doen is. Maar dat weet je nooit bij Ajax.
Houd van een lijntje.
pi_29231005
Gunstige loting vanavond eindelijk weer is een degelijke wedstrijd op tv!
pi_29231240
quote:
Goede loting voor Ajax.

De leukste potjes:
* Betis-Monaco
* Trabzonspor-Rangers
* Everton-Villarreal
* Sjaktar-Inter
* Sporting-Udinese
* Machester United - Debrecen (waarschijnlijk)

Als Inter en Manchester zouden verliezen, schuift PSV als nummer 8 door naar Pot 1 (en dus groepshoofd) bij de loting. Zo niet, dan wordt het eerste of tweede in Pot 2 (al maakt dat niks uit.).

Bij verlies van Sporting, Villarreal, Monaco of een van de eerder genoemde clubs, schuift ook Ajax door, en wel naar Pot 2 (in Pot 3 heeft het alleen Monaco boven zich, en Celtic zit in Pot 2 maar die vliegen er voor 99% zeker uit). De kans is dus groot dat Ajax ook in Pot 2 komt (als het doorgaat). Voor een eventuele loting tegen PSV maakt dat niet uit, want dat is afgeschermd.
Van Dylan Dog

Klinkt erg gunstig
pi_29231275
Ik hoop op een CL-poule van Barcelona, Chelsea, Ajax en Fenerbahce
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:48:58 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29231327
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef cultheld het volgende:
Bedankt dat je zulk blind vertrouwen hebt in onze voorronde-overwinning
pi_29231358
Hoe groot die afgunst niet kan zijn, je daalt een beetje af naar Loek
pi_29231437
Nee hoor, helemaal niet. Maar let maar op: Zodra die voorronde is gehaald, komen de vaste praatjes weer: Oajax wint de tjempjens liek. Dan denk ik bij mezelf: Laat het dan ook maar ff zien in de sterkst mogelijke poule
pi_29231458
ach ik kan het wel begrijpen, ik gun psv ook niks
Houd van een lijntje.
pi_29231465
Ajax komt goed weg met de loting.

Al Versatel, Twi?
pi_29231570
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef cultheld het volgende:
Dat worden dan in iedergeval leuke wedstrijden

* devv05 net weer thuis en de seizoenskaart is binnen

al bekend welke datum we thuis spelen voor voorronde CL?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 12:57:27 #23
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29231684
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Maar let maar op: Zodra die voorronde is gehaald, komen de vaste praatjes weer: Oajax wint de tjempjens liek. Dan denk ik bij mezelf: Laat het dan ook maar ff zien in de sterkst mogelijke poule
Je bedoelt die praatjes die die lampen nu al maanden lang hebben? Overleven jullie maar eens in een poule waar ook daadwerkelijk een sterke tegenstander in zit...

En Versatel verwacht ik pas in 2013 te hebben met het tempo wat ze er daar op nahouden...
pi_29231795
Ik ben blij met de loting
pi_29231857
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:57 schreef twi het volgende:

[..]

Je bedoelt die praatjes die die lampen nu al maanden lang hebben? Overleven jullie maar eens in een poule waar ook daadwerkelijk een sterke tegenstander in zit...

En Versatel verwacht ik pas in 2013 te hebben met het tempo wat ze er daar op nahouden...
Daarom is het belangrijk dat we in de 2e pot komen, dan krijgen we mischien net zo'n makkelijke poule als psv vorig jaar
Houd van een lijntje.
pi_29231904
Vanavond zit ik ook in de ArenA bij het Amsterdam Tournament
pi_29232108
Fijne loting
Moet te doen zijn natuurlijk, maar goed, dat was elke ploeg geweest.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_29232143
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Fijne loting
Moet te doen zijn natuurlijk, maar goed, dat was elke ploeg geweest.
Vanwege mannetjes zoals jij hoop ik dus dat Ajax bij Barcelona en Chelsea in de poule komt
pi_29232160
Lijkt me een heerlijke loting.

je herkent het echt niet he...
In Southern Sun
pi_29232268
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vanwege mannetjes zoals jij hoop ik dus dat Ajax bij Barcelona en Chelsea in de poule komt
Want? Er zat toch geen uitgesproken veeeel betere club in zoals Barcelona en Chelsea dat wel zijn. Natuurlijk hadden we tegen een Betis of een Everton een betere dag nodig gehad dan nu tegen Brondby, maar het is niet zo dat Ajax totaal kansloos is tegen Betis of Everton
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_29232302
Hoe laat begint het tournament ?????
Ff apies kijken straks
pi_29232313
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:12 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Want? Er zat toch geen uitgesproken veeeel betere club in zoals Barcelona en Chelsea dat wel zijn. Natuurlijk hadden we tegen een Betis of een Everton een betere dag nodig gehad dan nu tegen Brondby, maar het is niet zo dat Ajax totaal kansloos is tegen Betis of Everton
Inderdaad, een 2-0 overwinning was daar maar het minimale geweest. De rest minimaal 4-0
pi_29232356
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:12 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Het niveau van een club als Betis is hoger dan dat van Ajax. Tegen Everton had Ajax wel kans gemaakt, maar tegen Betis echt niet.
pi_29232422
Zullen we eerst even gaan voetballen voordat we het over niveau verschillen gaan hebben? Het niveau van een club heeft daar namelijk bar weinig mee te maken...
In Southern Sun
pi_29232538
Wat verwachten jullie van Ajax - Arsenal vanavond? Ik vermoed een saaie 0-0.
pi_29232582
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:19 schreef cultheld het volgende:
Wat verwachten jullie van Ajax - Arsenal vanavond? Ik vermoed een saaie 0-0.
Ajax 3 Arsenal 2

Mooie clubs
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:20:31 #37
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29232584
Ajax zal wel vrij makkelijk weten te winnen.
pi_29232608
Ik verwacht zondag een saaie pot eigenlijk...
Vanavond hoop ik een onbevangen Ajax te zien, dat lekker fris op de aanval gaat spelen
In Southern Sun
pi_29232636
Ik verwacht een ontketende Mitea!
Houd van een lijntje.
pi_29232652
Ik heb zojuist een tientje op een gelijkspel gegooid, dus ik hoop dat er geen winnaar is vanavond
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:23:59 #41
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_29232707
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef cultheld het volgende:
Ik heb zojuist een tientje op een gelijkspel gegooid, dus ik hoop dat er geen winnaar is vanavond
Dank je. Kan ik meer genieten wanneer Ajax wint, of ben ik niet zo teleurgesteld mochten we tegen alle verwachtingen in op een mysterieuze wijze toch nipt verliezen.
pi_29232764
In Southern Sun
pi_29233192
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het niveau van een club als Betis is hoger dan dat van Ajax. Tegen Everton had Ajax wel kans gemaakt, maar tegen Betis echt niet.
Je hebt altijd kans.
pi_29233320
Ajax heeft echt geen kans tegen het almachtige Betis! Die gaan zonder problemen de komende 5 jaar de CL winnen

Houd van een lijntje.
pi_29233480
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat verwacht je elke wedstrijd volgens mij
pi_29233533
Ik hoop het elke wedstrijd
Houd van een lijntje.
pi_29233566
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef cultheld het volgende:
Grappig want in het PSV topic wordt ook al gezegd dat ze wel even kampioen worden en met Alex en Kalou ook nog de Champions league winnen.
Ik geef toe dat zijn er maar een paar, net als hier bij Ajax.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:51:41 #48
67174 Dos37
Come on Twente
pi_29233583
misschien ga ik zondag nog wel heen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:51:48 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29233589
Goede loting tegen de Denen, maar onderschat ze niet. Is best wel een goede ploeg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:52:46 #50
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29233620
idd. maar we gaan we winnen

vanavond afscheid vd vaart.. ben benieuwd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29233679
Kan me nog vaag herinneren dat Brondby het een aantal jaar geleden in de CL poule nog best redelijk deed.
pi_29233752
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Goede loting tegen de Denen, maar onderschat ze niet. Is best wel een goede ploeg.
Ik zeg: Kopenhagen

Zo'n ex-lampie die een vrije trap per ongeluk aardig nam enzo..
pi_29233825
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:56 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik zeg: Kopenhagen
pi_29234004
Maar Brondby pakken we gewoon.
In Southern Sun
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:10:01 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_29234152
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ga ik ook van uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_29234214
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Ga ik ook van uit.
Ik ook

Maar toch is het pas gebeurd na die 2 wedstrijden.

Is onze nieuwe held, SQD, lang uit de roulatie btw?
pi_29234234
Idd, als we Brondby niet kunnen pakken verdienen we het niet om in de CL te spelen.
pi_29234272
Als we in twee wedstrijden niet kan winnen van Bronby of Dinamo Tblisi dan horen we gewoon niet thuis in de Champions League. Maar ik denk we met niet al te veel moeite de derde ronde doorkomen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_29234304
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:12 schreef F1Bas het volgende:
Idd, als we Brondby niet kunnen pakken verdienen we het niet om in de CL te spelen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 juli 2005 @ 14:29:15 #60
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_29234774
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 13:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Die enige die echt ontketend is, dat is Van Persie maar die speelt alleen niet
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_29234797
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:29 schreef Doc het volgende:

[..]

Die enige die echt ontketend is, dat is Van Persie maar die speelt alleen niet
Heel flauw
  vrijdag 29 juli 2005 @ 14:44:28 #62
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29235301
quote:
Niveautje hoofdklasser en daar wonnen we ook makkelijk van!
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29236292
quote:
pi_29236456
Gaaf. Laudrup terug in Amsterdam.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29236465
quote:
Blind: 'Brøndby niet gemakkelijk maar we mogen niet klagen'

Danny Blind gaf vrijdagmiddag zijn reactie op de loting voor de voorronde van de Champions League, waarin Ajax gekoppeld werd aan de winnaar van de serie tussen Dinamo Tblisi en Brøndby IF. Aangezien de Denen de eerste wedstrijd al met 2-0 gewonnen hebben in Georgië, ontmoet Ajax waarschijnlijk Brøndby. ,,Geen gemakkelijke tegenstander'', aldus Blind. ,,Maar we mogen ook niet klagen.''

,,Ik heb Brøndby de laatste jaren niet gezien. Ik weet wel dat Michael Laudrup daar de trainer is, dus dat wordt een leuke hereniging'', aldus Blind die in het seizoen 1997-1998 teamgenoot bij Ajax was van de stijlvolle Deense voetballer. ,,Michael ken ik als een prettig mens en een uitstekende voetballer. Het zal leuk zijn hem weer te ontmoeten.'' De charismatische voetballer van weleer is sinds juli 2002 trainer van de regerend landskampioen en bekerwinnaar van Denemarken.
,,Brøndby speelt een soort van 4-3-3, maar dan met teruggetrokken vleugelspelers'', wist Blind. ,,Ik zeg niet dat we heel gelukkig zijn met deze loting of dat het zonder meer te doen is, maar het had erger gekund. Zeker ook qua omstandigheden. Denemarken is goed bereikbaar, ook om ze van te voren te gaan bekijken, de faciliteiten zijn prima en natuurlijk is het fijn dat we eerst uit spelen.''

Blind: ,,Ik heb begrepen dat Brøndby, waar Johan Elmander een belangrijke rol speelt, een goede periode doormaakt en het ook vorig seizoen prima heeft gedaan. Het is een voetballende ploeg, dat is prettig voor ons. We gaan voor kwalificatie, voor minder wordt het niet gedaan.'' Het was vorig seizoen voor de tiende keer dat Brøndby kampioen van Denemarken werd. De beker wonnen ze vijf keer. Europees gezien haalde de club het beste resultaat in 1991. In dat jaar bereikte de geelblauwe formatie de halve finale van de UEFA Cup. In 1997 reikte het team tot de kwartfinale van dat toernooi. Tot dezelfde fase kwam Brøndby in 1987 in het toernooi om de Europa Cup I.
Slechts een keer kwam Brøndby uit in de UEFA Champions League. In 1998 strandde de ploeg, hoewel het debuterende met een prachtige 2-1 overwinning op Bayern München in de eerste ronde. Na die zege haalde de Deense ploeg geen punt meer.

De Ajax-trainer verwacht dus dat Brøndby als winnaar uit de strijd tegen Dinamo Tblisi komt, maar laat uiteraard niets aan het toeval over. ,,We zullen Tblisi ook volgen, voor het geval dat ze stunten.''

www.ajax.nl
pi_29236581
Laudrup zal een mooi onthaal krijgen in de Arena vermoed ik
In Southern Sun
pi_29236773
Ik ga er wel heen, alleen als we op een dinsdag thuis spelen moet ik werken
pi_29236816
Voor mij zou woensdag ook wel wat beter uitkomen
In Southern Sun
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:44:28 #69
107445 Jajong
Hadouken!
pi_29237205
Gunstig, hopen dat ze er leuke wedstrijden van maken.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29237206
Worden die data pas bekend als de tegenstander ook officieel is?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:48:23 #71
51679 Mar10Segovia
Interspectacular
pi_29237363
Wel oke deze loting.
Moet te doen zijn.
pi_29237501
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Laudrup zal een mooi onthaal krijgen in de Arena vermoed ik
Van mij iig wel.
pi_29237510
quote:
Ik kan me nog iets herinneren met 'een eitje', Van der Vaart en Grazer AK
pi_29237537
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 14:44 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Niveautje hoofdklasser en daar wonnen we ook makkelijk van!
Reken je maar niet rijk, dat dacht Celtic namelijk ook op voorhand.
Yeah baby Yeah!
pi_29237542
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:52 schreef belanov het volgende:

[..]

Het gaat er niet uit hoe er gewonnen wordt, als er maar...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 15:54:26 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_29237569
Uiteraard ga ik zonder een echte wedstijd gezien te hebben niets zeggen over de kansen van Ajax . We hebben het wel vaker laten liggen tegen "kleine" clubs...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_29237806
Nederlanders hebben het meestal niet zo moeilijk tegen Denen

vanavond naar AT
pi_29238005
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 15:52 schreef belanov het volgende:

[..]

Als ik me iets positief herinner hoor ik geblaat over "in het verleden behaalde resultaten bla bla bla" dus geldt dat andersom ook.
In Southern Sun
pi_29238127
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als ik me iets positief herinner hoor ik geblaat over "in het verleden behaalde resultaten bla bla bla" dus geldt dat andersom ook.
tuurlijk, wordt gewoon de eerste test en een belangrijke, al dicht ik Ajax meer kansen toe zónder dat ik Brondby ken qua materiaal.
Yeah baby Yeah!
pi_29239261
quote:
AMSTERDAM - Burgemeester Cohen van Amsterdam heeft geen toestemming gegeven voor de voetbalwedstrijd Ajax - ADO Den Haag op 14 augustus in de Amsterdam ArenA. In deze maand zijn er volgens het speelschema van de KNVB al vier wedstrijden in de hoofdstad met een verhoogd risico. Amsterdam heeft niet voldoende politiecapaciteit voorhanden om deze wedstrijd door te laten gaan. Dat liet de gemeente vrijdag weten.

De maand augustus is een drukke maand voor de Amsterdamse politie wegens grote evenementen als de Gay Pride, Sail en de Uitmarkt. Cohen heeft de KNVB gevraagd de wedstrijd te verplaatsen. Volgende week wordt meer bekend over een nieuwe datum.
...
  vrijdag 29 juli 2005 @ 16:42:34 #81
107445 Jajong
Hadouken!
pi_29239300
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 16:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

...
Daar gaan we weer, gezellig
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_29240144
Ajax-ADO op 14 augustus is verboden door Cohen.
De clubs hebben voor het seizoen hun wensen aan de KNVB kenbaar gemaakt. Bij die wensen spelen de burgemeesters een belangrijke rol. Zij kunnen aangeven op welke dagen geen (risico)wedstrijden gespeeld kunnen worden.
Bij het samenstellen van het speelschema heeft de KNVB rekening gehouden met deze wensen.
Natuurlijk kunnen omstandigheden soms wijzigen, maar daar lijkt me in dat geval geen sprake van. Cohen heeft dus zijn kans aan zich voorbij laten gaan en moet nu niet aankomen met een speelverbod.
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:08:31 #83
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_29240179
sjonge jonge komen ze nu mee aan
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_29240220
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:08 schreef 9christensen het volgende:
sjonge jonge komen ze nu mee aan
gezien de recente extra aandacht voor de Gay Pride en Sail ivm terrorisme woren daar misschien extra agenten ingezet waardoor er een tekort is voor de wedstrijd Ajax-Ado.
Yeah baby Yeah!
pi_29240634
Begint goed...

Gaat Ajax-feienoot ook niet door zeker, aangezien die ook in augustus is
Houd van een lijntje.
pi_29240742
Verward Cohen niet de Hofstadgroep met een groep uit de Hofstad?
pi_29240781
op welke zender is ajax-arseholes te zien
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:32:37 #88
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29240791
sbs6

Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29240799
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:32 schreef OreO het volgende:
op welke zender is ajax-arseholes te zien
Campingzender SBS
pi_29240816
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Verward Cohen niet de Hofstadgroep met een groep uit de Hofstad?
Yeah baby Yeah!
pi_29241228
Tering te weinig politie inzet, niet janken zeg . Beter die 4 in een maand ben je er maar vanaf toch
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_29241247
niks nieuwe datum , gewoon 0-3 invullen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_29241270
Ik ben benieuwd naar vanavond, eens zien hoe we er nou zo ongeveer echt voor staan...
In Southern Sun
  vrijdag 29 juli 2005 @ 17:54:28 #94
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29241297
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben benieuwd naar vanavond, eens zien hoe we er nou zo ongeveer echt voor staan...
idd, ben heel benieuwd
pi_29241337
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:52 schreef Thetallguy het volgende:
niks nieuwe datum , gewoon 0-3 invullen
pi_29241787
Komt Cohen rijkelijk laat mee. Vuilnisman, kan deze zak ook mee!
pi_29242329
Die prijsvraag
pi_29243808
Het zwakste deel van Brondby is de defensie, dus hopelijk is onze aanval tegen die tijd op niveau.
www.thuisuiteten.nl
pi_29243872
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Het zwakste deel van Brondby is de defensie, dus hopelijk is onze aanval tegen die tijd op niveau.
We hebben ROSENBERG dus dat is geen enkel probleem
pi_29243898
En Babel
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')