Van Dylan Dogquote:Goede loting voor Ajax.
De leukste potjes:
* Betis-Monaco
* Trabzonspor-Rangers
* Everton-Villarreal
* Sjaktar-Inter
* Sporting-Udinese
* Machester United - Debrecen (waarschijnlijk)
Als Inter en Manchester zouden verliezen, schuift PSV als nummer 8 door naar Pot 1 (en dus groepshoofd) bij de loting. Zo niet, dan wordt het eerste of tweede in Pot 2 (al maakt dat niks uit.).
Bij verlies van Sporting, Villarreal, Monaco of een van de eerder genoemde clubs, schuift ook Ajax door, en wel naar Pot 2 (in Pot 3 heeft het alleen Monaco boven zich, en Celtic zit in Pot 2 maar die vliegen er voor 99% zeker uit). De kans is dus groot dat Ajax ook in Pot 2 komt (als het doorgaat). Voor een eventuele loting tegen PSV maakt dat niet uit, want dat is afgeschermd.
Bedankt dat je zulk blind vertrouwen hebt in onze voorronde-overwinningquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op een CL-poule van Barcelona, Chelsea, Ajax en Fenerbahce
Dat worden dan in iedergeval leuke wedstrijdenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:47 schreef cultheld het volgende:
Ik hoop op een CL-poule van Barcelona, Chelsea, Ajax en Fenerbahce
Je bedoelt die praatjes die die lampen nu al maanden lang hebben?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Maar let maar op: Zodra die voorronde is gehaald, komen de vaste praatjes weer: Oajax wint de tjempjens liek. Dan denk ik bij mezelf: Laat het dan ook maar ff zien in de sterkst mogelijke poule
Daarom is het belangrijk dat we in de 2e pot komen, dan krijgen we mischien net zo'n makkelijke poule als psv vorig jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:57 schreef twi het volgende:
[..]
Je bedoelt die praatjes die die lampen nu al maanden lang hebben?Overleven jullie maar eens in een poule waar ook daadwerkelijk een sterke tegenstander in zit...
En Versatel verwacht ik pas in 2013 te hebben met het tempo wat ze er daar op nahouden...
Vanwege mannetjes zoals jij hoop ik dus dat Ajax bij Barcelona en Chelsea in de poule komtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Fijne loting
Moet te doen zijn natuurlijk, maar goed, dat was elke ploeg geweest.
Want? Er zat toch geen uitgesproken veeeel betere club in zoals Barcelona en Chelsea dat wel zijn. Natuurlijk hadden we tegen een Betis of een Everton een betere dag nodig gehad dan nu tegen Brondby, maar het is niet zo dat Ajax totaal kansloos is tegen Betis of Evertonquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vanwege mannetjes zoals jij hoop ik dus dat Ajax bij Barcelona en Chelsea in de poule komt![]()
Inderdaad, een 2-0 overwinning was daar maar het minimale geweest. De rest minimaal 4-0quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:12 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Want? Er zat toch geen uitgesproken veeeel betere club in zoals Barcelona en Chelsea dat wel zijn. Natuurlijk hadden we tegen een Betis of een Everton een betere dag nodig gehad dan nu tegen Brondby, maar het is niet zo dat Ajax totaal kansloos is tegen Betis of Everton
Het niveau van een club als Betis is hoger dan dat van Ajax. Tegen Everton had Ajax wel kans gemaakt, maar tegen Betis echt niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:12 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Want? Er zat toch geen uitgesproken veeeel betere club in zoals Barcelona en Chelsea dat wel zijn. Natuurlijk hadden we tegen een Betis of een Everton een betere dag nodig gehad dan nu tegen Brondby, maar het is niet zo dat Ajax totaal kansloos is tegen Betis of Everton
Ajax 3 Arsenal 2quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:19 schreef cultheld het volgende:
Wat verwachten jullie van Ajax - Arsenal vanavond? Ik vermoed een saaie 0-0.
Dank je. Kan ik meer genieten wanneer Ajax wint, of ben ik niet zo teleurgesteld mochten we tegen alle verwachtingen in op een mysterieuze wijze toch nipt verliezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:22 schreef cultheld het volgende:
Ik heb zojuist een tientje op een gelijkspel gegooid, dus ik hoop dat er geen winnaar is vanavond![]()
Je hebt altijd kans.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het niveau van een club als Betis is hoger dan dat van Ajax. Tegen Everton had Ajax wel kans gemaakt, maar tegen Betis echt niet.
Dat verwacht je elke wedstrijd volgens mijquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik verwacht een ontketende Mitea!
Grappig want in het PSV topic wordt ook al gezegd dat ze wel even kampioen worden en met Alex en Kalou ook nog de Champions league winnen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:51 schreef cultheld het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Maar let maar op: Zodra die voorronde is gehaald, komen de vaste praatjes weer: Oajax wint de tjempjens liek. Dan denk ik bij mezelf: Laat het dan ook maar ff zien in de sterkst mogelijke poule
Ik zeg: Kopenhagenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Goede loting tegen de Denen, maar onderschat ze niet. Is best wel een goede ploeg.
Ga ik ook van uit.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar Brondby pakken we gewoon.
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:12 schreef F1Bas het volgende:
Idd, als we Brondby niet kunnen pakken verdienen we het niet om in de CL te spelen.
Die enige die echt ontketend is, dat is Van Persie maar die speelt alleen nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik verwacht een ontketende Mitea!
Heel flauwquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:29 schreef Doc het volgende:
[..]
Die enige die echt ontketend is, dat is Van Persie maar die speelt alleen niet
Niveautje hoofdklasser en daar wonnen we ook makkelijk van!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Blind: 'Brøndby niet gemakkelijk maar we mogen niet klagen'
Danny Blind gaf vrijdagmiddag zijn reactie op de loting voor de voorronde van de Champions League, waarin Ajax gekoppeld werd aan de winnaar van de serie tussen Dinamo Tblisi en Brøndby IF. Aangezien de Denen de eerste wedstrijd al met 2-0 gewonnen hebben in Georgië, ontmoet Ajax waarschijnlijk Brøndby. ,,Geen gemakkelijke tegenstander'', aldus Blind. ,,Maar we mogen ook niet klagen.''
,,Ik heb Brøndby de laatste jaren niet gezien. Ik weet wel dat Michael Laudrup daar de trainer is, dus dat wordt een leuke hereniging'', aldus Blind die in het seizoen 1997-1998 teamgenoot bij Ajax was van de stijlvolle Deense voetballer. ,,Michael ken ik als een prettig mens en een uitstekende voetballer. Het zal leuk zijn hem weer te ontmoeten.'' De charismatische voetballer van weleer is sinds juli 2002 trainer van de regerend landskampioen en bekerwinnaar van Denemarken.
,,Brøndby speelt een soort van 4-3-3, maar dan met teruggetrokken vleugelspelers'', wist Blind. ,,Ik zeg niet dat we heel gelukkig zijn met deze loting of dat het zonder meer te doen is, maar het had erger gekund. Zeker ook qua omstandigheden. Denemarken is goed bereikbaar, ook om ze van te voren te gaan bekijken, de faciliteiten zijn prima en natuurlijk is het fijn dat we eerst uit spelen.''
Blind: ,,Ik heb begrepen dat Brøndby, waar Johan Elmander een belangrijke rol speelt, een goede periode doormaakt en het ook vorig seizoen prima heeft gedaan. Het is een voetballende ploeg, dat is prettig voor ons. We gaan voor kwalificatie, voor minder wordt het niet gedaan.'' Het was vorig seizoen voor de tiende keer dat Brøndby kampioen van Denemarken werd. De beker wonnen ze vijf keer. Europees gezien haalde de club het beste resultaat in 1991. In dat jaar bereikte de geelblauwe formatie de halve finale van de UEFA Cup. In 1997 reikte het team tot de kwartfinale van dat toernooi. Tot dezelfde fase kwam Brøndby in 1987 in het toernooi om de Europa Cup I.
Slechts een keer kwam Brøndby uit in de UEFA Champions League. In 1998 strandde de ploeg, hoewel het debuterende met een prachtige 2-1 overwinning op Bayern München in de eerste ronde. Na die zege haalde de Deense ploeg geen punt meer.
De Ajax-trainer verwacht dus dat Brøndby als winnaar uit de strijd tegen Dinamo Tblisi komt, maar laat uiteraard niets aan het toeval over. ,,We zullen Tblisi ook volgen, voor het geval dat ze stunten.''
www.ajax.nl
Van mij iig wel.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Laudrup zal een mooi onthaal krijgen in de Arena vermoed ik
Ik kan me nog iets herinneren met 'een eitje', Van der Vaart en Grazer AKquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Reken je maar niet rijk, dat dacht Celtic namelijk ook op voorhand.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:44 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Niveautje hoofdklasser en daar wonnen we ook makkelijk van!
Het gaat er niet uit hoe er gewonnen wordt, als er maar...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:52 schreef belanov het volgende:
[..]
Ik kan me nog iets herinneren met 'een eitje', Van der Vaart en Grazer AK
Als ik me iets positief herinner hoor ik geblaat over "in het verleden behaalde resultaten bla bla bla" dus geldt dat andersom ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:52 schreef belanov het volgende:
[..]
Ik kan me nog iets herinneren met 'een eitje', Van der Vaart en Grazer AK
tuurlijk, wordt gewoon de eerste test en een belangrijke, al dicht ik Ajax meer kansen toe zónder dat ik Brondby ken qua materiaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik me iets positief herinner hoor ik geblaat over "in het verleden behaalde resultaten bla bla bla" dus geldt dat andersom ook.
quote:AMSTERDAM - Burgemeester Cohen van Amsterdam heeft geen toestemming gegeven voor de voetbalwedstrijd Ajax - ADO Den Haag op 14 augustus in de Amsterdam ArenA. In deze maand zijn er volgens het speelschema van de KNVB al vier wedstrijden in de hoofdstad met een verhoogd risico. Amsterdam heeft niet voldoende politiecapaciteit voorhanden om deze wedstrijd door te laten gaan. Dat liet de gemeente vrijdag weten.
De maand augustus is een drukke maand voor de Amsterdamse politie wegens grote evenementen als de Gay Pride, Sail en de Uitmarkt. Cohen heeft de KNVB gevraagd de wedstrijd te verplaatsen. Volgende week wordt meer bekend over een nieuwe datum.
Daar gaan we weer, gezelligquote:
gezien de recente extra aandacht voor de Gay Pride en Sail ivm terrorisme woren daar misschien extra agenten ingezet waardoor er een tekort is voor de wedstrijd Ajax-Ado.quote:
Campingzender SBSquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:32 schreef OreO het volgende:
op welke zender is ajax-arseholes te zien
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Verward Cohen niet de Hofstadgroep met een groep uit de Hofstad?
idd, ben heel benieuwdquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben benieuwd naar vanavond, eens zien hoe we er nou zo ongeveer echt voor staan...
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:52 schreef Thetallguy het volgende:
niks nieuwe datum , gewoon 0-3 invullen
We hebben ROSENBERG dus dat is geen enkel probleemquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Het zwakste deel van Brondby is de defensie, dus hopelijk is onze aanval tegen die tijd op niveau.
Gelul want erzou al voor de Londese aanslagen sprake zijn van een verbod door Cohen. Zelf fout (lees niet) gehandeld dus of Cohen moet maar met de gevolgen zitten of die neuzen omdat de in zo'n kut palendorp gevestigd zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:09 schreef Elgigante het volgende:
[..]
gezien de recente extra aandacht voor de Gay Pride en Sail ivm terrorisme woren daar misschien extra agenten ingezet waardoor er een tekort is voor de wedstrijd Ajax-Ado.
dat deze wedstrijden op tv mogen komenquote:
Boehoe!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
En nou moet die KNVB eens doen waarvoor ze er zijn en 14 Augustus Den Haag gewoon een 0-3 overwinning geven, schijt neuzen, schijt burgemeester, schijt excuses van die bange clown.
Zijn de door de KNVB zelf opgestelde regels om tegen die eigenwijze burgemeesters op te treden, om ze niet zomaar wedstrijden te laten verbieden dus nou op met die sanctie voor die kut club.
En natuurlijk de trainer, 1 van de beste voetballers van de afgelopen 25 jaar, Michael Laudrupquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:22 schreef methodmich het volgende:
Bröndby.
Leuk team wel. Goeie Marokkaanse goalie, Karim Zaza, die al enkele jaren tot beste keeper van Denemarken is uitgeroepen.
Verder hebben ze Johan Absalonsen, één van Denemarkens grootste talenten, onder contract en recent Thomas Rytter van Wolfsburg terug naar Denemarken gehaald. In de spits staat Morten Skoubo, mislukt in Duitsland en Engeland, met Johan Elmander. Die kennen we nog. Ook Kim Christensen is van Twente overgekomen.
Spelmaker Thomas Kahlenberg is verkocht aan Auxerre, die zijn ze dus kwijt. Hij is vervangen door de Zweed Marcus Lantz, die jaren Bundesliga speelde voor Rostock.
Verder nog Martin Retov, een goede middenvelder, de Litouwse back Aurelijus Skarbalius, de Deense linksback Asbjörn Sennels, ook international, en de geroutineerde middenvelder Kim Daugaard.
Ook ex-PSV wensaankoop Kaspar Dalgas staat er onder contract.
Ja die burgemeester van je.quote:
Wat een geweldige actie van Harry. Jammer dat die bal dan niet net IN de kruising vliegtquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:14 schreef twi het volgende:
Rosenborg heeft potentie,maar leek erg nerveus vanavond. Charisteas leeft zowaar op door de concurrentie.
Voor ons geldt dat niet, DIGGER, dat geldt alleen voor die hooligans uit Den Haag die zich elke wedstrijd weer als een stelletje mongolen gedragen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
En nou moet die KNVB eens doen waarvoor ze er zijn en 14 Augustus Den Haag gewoon een 0-3 overwinning geven, schijt neuzen, schijt burgemeester, schijt excuses van die bange clown.
Zijn de door de KNVB zelf opgestelde regels om tegen die eigenwijze burgemeesters op te treden, om ze niet zomaar wedstrijden te laten verbieden dus nou op met die sanctie voor die kut club.
Niets, gewoon als opvulling als Trabelsi niet kan spelen, wie wilde je anders rechtsback zetten?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:17 schreef Kang-He het volgende:
Wát zien alle Ajax trainers toch elke keer in Obodai?
zag je 2 minuten daarna de mislukte passeerbeweging waardoor Arsenal 1-0 maakte?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zagen jullie die dubbele poortactie van Mitea ?
Aldostuta, ga je me al gelijk geven?
Altijd negatief beoordelenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:33 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
zag je 2 minuten daarna de mislukte passeerbeweging waardoor Arsenal 1-0 maakte?
Maar wat ik niet snap, is dat, ondanks dat het competiteprogramma al weken bekend is, hij het nu gaat verbieden? Heel Nederland weet al een jaar dat dan de competitie begint, maar Cohen verbiedt de wedstrijd ivm te weinig politiebeschikbaarheid. Wat een BS zeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Voor ons geldt dat niet, DIGGER, dat geldt alleen voor die hooligans uit Den Haag die zich elke wedstrijd weer als een stelletje mongolen gedragen.
Trabelsi was zeker goed bezig..jammer dat die Reyes opeens als een bezetene inkwam en hem blesseerde (?)quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:39 schreef Spideyman het volgende:
Afgezien van de centrumspitsen en Heitinga heeft Ajax een prima selectie vind ik. Trabelsi, De Jong, Babel... worden echte toppers in de toekomst. Er is hoop, mannen
Deetman verbiedt toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:41 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar wat ik niet snap, is dat, ondanks dat het competiteprogramma al weken bekend is, hij het nu gaat verbieden? Heel Nederland weet al een jaar dat dan de competitie begint, maar Cohen verbiedt de wedstrijd ivm te weinig politiebeschikbaarheid. Wat een BS zeg.
Als als als. Elke aanvaller moet toch een actie maken? Dan is het logisch dat het een keer fout gaat en hij balverlies lijdt. Dan is het ook logisch dat er een fout gemaakt kan worden. Dan is het ook logisch dat de verdediging in moet grijpen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:37 schreef Bennie_K het volgende:
dit geloof je toch nietals hij niet zo overmoedig was geweest hadden Sneijder en Heitinga ook niet opeens moeten ingrijpen
elke tegengoal bij Mitea neerleggen? jij bent echt dom
Maduro kan je niet te vroeg brengen, als het aan Koeman had gelegen zat hij nu nog in jong Ajax.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
Leuke wedstrijd wel - Steek inderdaad eens goed voor de verandering.
Pienaar soms erg goed en verder best veel flair en lef. Ben echt benieuwd of Maduro het houdt, denk nog steeds dat hij veel te vroeg gebracht is.
En terecht, hij zal wel de teleurstelling van het seizoen worden. Net zoals Sneijder nu al een veteraan lijkt en vaak teleurstelt.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maduro kan je niet te vroeg brengen, als het aan Koeman had gelegen zat hij nu nog in jong Ajax.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Hij begint al aardig wat Duitse trekjes te vertonen
Pienaar is altijd goed!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
Leuke wedstrijd wel - Steek inderdaad eens goed voor de verandering.
Pienaar soms erg goed en verder best veel flair en lef. Ben echt benieuwd of Maduro het houdt, denk nog steeds dat hij veel te vroeg gebracht is.
Met die schwalbe erna?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat ben ik met je eens, de defensie kwam vrij onzeker en zwak over. Met name Grygera vond ik geen beste wedstrijd spelen. Maduro is niet erg geschikt voor de verdediging en Heitinga vond ik ook onzeker.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie actie van Mitea, om vervolgens twee minuten later weer de knullige vlo te gaan uithangen...
Ik ben alles behalve positief na gisteren, het vermoeden over de verdediging blijkt juist; daar moet nog heeel wat aan gebeuren...
quote:Stekelenburg voor langere tijd eerste doelman
Maarten Stekelenburg krijgt het vertrouwen als eerste doelman van trainer Danny Blind, zo meldt Het Parool vandaag. Danny Blind liet weten dat zijn keuze voor Stekelenburg als eerste keeper 'voor de lange termijn' is. "Het is nu aan Maarten zelf." Stekelenburg won daarmee de concurrentiestrijd van Hans Vonk en Bogdan Lobont. Het ligt daarmee voor de hand dat de Roemeen nu op zoek zal gaan naar een andere club. Deze week nog liet van Geel weten dat er voor hem geen concrete interesse was getoond.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Ja he? Ik vond Olaf echt de beste aan Ajax kant gisterquote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pienaar is altijd goed!
Rosenberg moest nog wennen, of beter gezegd, Ajax aan hem.
Maduro moet eigenlijk op het middenveld komen, Lindenbergh dan centraal. Die heeft meer ervaring op die positie en als linksback kan Olaf niet echt alles laten zien waar Danny hem voor haalde. Viel me best mee, onze Olaf.
Zoek de verschillen:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 23:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Deetman verbiedt toch?![]()
Begreep ik althans...
Omdat Blind al in z'n hoofd heeft zitten wie mogen vertrekken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben niet negatief over gisteravond. Rosenberg moest idd nog erg wennen, maar ik heb veel vertrouwen in die jongen. Pienaar vond ik voornamelijk de eerste helft goed spelen, en ook Galasek en met name Lindenbergh vielen mij in positieve zin op. Verder vond ik Babel veel te egoistisch spelen, hij moet eens een voorzet geven ipv continue die man proberen uit te spelen. Daarnaast viel Harry goed in en vind ik het onbegrijpelijk wrom De Ridder niet mocht invallen
Ik blijf er bij dat ik het belachelijk zou vinden als De Ridder moet vertrekken.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat Blind al in z'n hoofd heeft zitten wie mogen vertrekken.
Babel deed weinig boeiends met de ballen die hij kreeg uit de verdediging, de passes van Grygera en Galásek waren echt zuiver, alleen Babel deed er dan weer zo weinig mee. Als Babel een betere wedstrijd gespeeld had weet ik zeker dat Ajax ook een paar goals gemaakt had.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 09:03 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]![]()
Wel jammer dat Rosenberg geen enkele fatsoenlijke bal heeft gehad, wat vooral te wijten was aan Babel, die zich als een soort Quincy wilde voor doen, maar daardoor nauwelijks ballen voorgaf en de ballen die voorkwamen waren vaak te hard.
Ik denk precies zo over de hele wedstrijdquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:37 schreef StarGazer het volgende:
Ik ben niet negatief over gisteravond. Rosenberg moest idd nog erg wennen, maar ik heb veel vertrouwen in die jongen. Pienaar vond ik voornamelijk de eerste helft goed spelen, en ook Galasek en met name Lindenbergh vielen mij in positieve zin op. Verder vond ik Babel veel te egoistisch spelen, hij moet eens een voorzet geven ipv continue die man proberen uit te spelen. Daarnaast viel Harry goed in en vind ik het onbegrijpelijk wrom De Ridder niet mocht invallen
Blind heeft altijf laten weten het niet echt in De Ridder te zien zitten. Ik zou het vreemder vinden als hij hem nu wel bij de groep houdt. Voor De Ridder zou het goed zijn om naar een club als NAC of Heerenveen te verkassen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat ik het belachelijk zou vinden als De Ridder moet vertrekken.
Hier ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:43 schreef Uddel het volgende:
[..]
Ik denk precies zo over de hele wedstrijd
Verhuren eventueel. Niet meteen verkopenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:44 schreef mbn het volgende:
[..]
Blind heeft altijf laten weten het niet echt in De Ridder te zien zitten. Ik zou het vreemder vinden als hij hem nu wel bij de groep houdt. Voor De Ridder zou het goed zijn om naar een club als NAC of Heerenveen te verkassen.
Eensquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Verhuren eventueel. Niet meteen verkopen
Hoelang heeft hij nog een contract?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd, hij is nog jong, wie weet wat het later nog blijkt te zijn..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2007 geloof ik. Was tijdje geleden nog verlengd...quote:
Wat een lief SMS-je had ik van je gekregenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
Dan lijkt het mij wel een goede optie om het te verhuren, Vitesse zou hem graag dit seizoen willen hebben. Na het seizoen kan dan de balans opgemaakt worden over een eventuele verdere carriere bij Ajax.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
2007 geloof ik. Was tijdje geleden nog verlengd...
Weet niet hoe betrouwbaar het is maar laten we het hopenquote:'Anthony Obodai mag bij Ajax vertrekken'
Zaterdag 30 juli, door PP, Amsterdam, 14.43u GMT+01.00, Highlow
De technische staf van Ajax heeft te kennen gegeven dat verdediger Anthony Obodai op zoek mag naar een andere werkgever. De Ghanees, die gisteren nog inviel tijdens de wedstrijd tegen Arsenal, kan volgens de trainers het Ajax-niveau niet aan en kan daardoor vertrekken, zo meldt Highlow.nl.
Obodai werd gisteren de mogelijkheid aangeboden zich in de kijker te spelen van clubs. Twee jaar terug haalde de toenmalige trainer, Ronald Koeman, hem naar de Ajax-selectie. De international kwam over van het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen. In twee seizoenen Ajax speelde Obodai 21 officiele wedstrijden. Hierin wist hij tweemaal te scoren.
Eindelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet niet hoe betrouwbaar het is maar laten we het hopen
Ongelooflijk hoe simplistisch je redeneert en blijkbaar geen moeite doet om je te verdiepen in veiligheid en openbaar bestuur en organisatie. De KNVB heeft gewoon een sukkelig schema opgesteld wat heel belastend is voor Amsterdam en daar worden ze nu op gewezen. Een blinde teckel had in 1 oogopslag kunnen zien dat dit schema voor problemen gaat zorgen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:49 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan er niet veel meer aan toevoegen, prima gesproken. Blijft wel opvallend dat sommige 'users' nooit objectief kunnen beredeneren wanneer het woordje Ajax valt. Zeer jammer.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe simplistisch je redeneert en blijkbaar geen moeite doet om je te verdiepen in veiligheid en openbaar bestuur en organisatie. De KNVB heeft gewoon een sukkelig schema opgesteld wat heel belastend is voor Amsterdam en daar worden ze nu op gewezen. Een blinde teckel had in 1 oogopslag kunnen zien dat dit schema voor problemen gaat zorgen.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet niet hoe betrouwbaar het is maar laten we het hopen
Ik heb er maar even een topic over geopend want het gaat verder niet om Ajaxquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:50 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik kan er niet veel meer aan toevoegen, prima gesproken. Blijft wel opvallend dat sommige 'users' nooit objectief kunnen beredeneren wanneer het woordje Ajax valt. Zeer jammer.![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef StarGazer het volgende:
Bij Ajaxtalk.nl gaan ze er al min of meer vanuit dat na gister Ajax wederom kansloos zal zijn voor de titel en wordt Rosenberg door sommige als een grote miskoop bestempeld
Doodziek word je toch van dat soort geneuzel.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef StarGazer het volgende:
Bij Ajaxtalk.nl gaan ze er al min of meer vanuit dat na gister Ajax wederom kansloos zal zijn voor de titel en wordt Rosenberg door sommige als een grote miskoop bestempeld
Daarom ga ik dat soort geneuzel vanaf nu ook niet meer lezenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Doodziek word je toch van dat soort geneuzel.
Ik doe meequote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Daarom ga ik dat soorty geneuzel vanaf nu ook niet meer lezen
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:06 schreef StarGazer het volgende:
Ja hij moet nog wennen dat is duidelijk. Maar ik blijf er ook bij, dat Babel hem te hard inspeelde toen hij in een kansrijke positie stond. Als Babel gaat werken aan zijn voorzetten, in plaats van spelers doelloos passeren, zou Markus daar ook van profiteren.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:36 schreef F1Bas het volgende:
Rosenberg speelde gister niet heel goed maar op de een of andere manier zag je toch wel de potentie die hij in zich heeft.
speelt tie bij Ajax of bij de plaatselijke amateurs?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:38 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ja hij moet nog wennen dat is duidelijk. Maar ik blijf er ook bij, dat Babel hem te hard inspeelde toen hij in een kansrijke positie stond. Als Babel gaat werken aan zijn voorzetten, in plaats van spelers doelloos passeren, zou Markus daar ook van profiteren.
Als een spits verkeerd wordt ingespeeld is de kans dat hij een doelpunt maakt kleiner, of dat nu bij Ajax of de plaatselijke amateurs is.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:44 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
speelt tie bij Ajax of bij de plaatselijke amateurs?
toevoeging: Sonck had daar ook problemen mee
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:43 schreef Bennie_K het volgende:
Vooralsnog vind ik het de zoveelste miskoop..maar er zullen weer van die supporters zijn die tegen beter weten in blijven vasthouden aan: "Ja maar hij moet nog wennen aan het Ajaxsysteem bla bla.." Ik zie het voorlopig aan, maar beter wordt dat excuus niet heel het jaar gebruikt
1 fucking oefenwedstrijd, die toevallig live op tv uitgezonden is en meneer heeft zijn mening al klaar. Wat nou wanneer de wedstrijd tegen Bielefeld, waarin hij schijnbaar wel erg goed speelde, uitgezonden was? Dan was het hosanna geweest.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:43 schreef Bennie_K het volgende:
Babel speelde idd wat egoistisch..maar dat kwam deels doordat Rosenberg als een dooie lul op een eilandje bleef hangen..als je eerste Ajaxspits wil zijn moet je echt wat meer de bal opzoeken en jezelf aanbieden.
Vooralsnog vind ik het de zoveelste miskoop..maar er zullen weer van die supporters zijn die tegen beter weten in blijven vasthouden aan: "Ja maar hij moet nog wennen aan het Ajaxsysteem bla bla.." Ik zie het voorlopig aan, maar beter wordt dat excuus niet heel het jaar gebruikt
Ik dacht dat onze Harry nog een keer op de lat schootquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:49 schreef Bennie_K het volgende:
Ajax had trouwens nul schoten op doel, dat zegt wel veel over die Rosenberg
Sneijder 1cm naast, maar dat is dan weer niet op doelquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze Harry nog een keer op de lat schoot
dat kloptquote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze Harry nog een keer op de lat schoot
Yeah right.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef VoreG het volgende:
Rosenberg groeit uit tot topscorer let maar op
Da's net zo'n onzin als zeggen dat hij een miskoop is. Of ben jij Jomanda?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef VoreG het volgende:
Zlatan heeft nooit 3 keer in 1 wedstrijd gescoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
1 fucking oefenwedstrijd, die toevallig live op tv uitgezonden is en meneer heeft zijn mening al klaar. Wat nou wanneer de wedstrijd tegen Bielefeld, waarin hij schijnbaar wel erg goed speelde, uitgezonden was? Dan was het hosanna geweest.
Hij werkte hard, was ongelukkig in zijn acties maar liet wel zien dat hij snelheid heeft. Balverlies probeerde hij ook snel weer te herstellen.
Als ie morgen 3 keer scoort is ie zeker gelijk een nieuwe Zlatan ?
Ja, en dan Maduro naar het middenveld. Galasek eruit.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 18:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik hoop het, maar dan wel centraal
Zeker van een Gazzetta lezer vernomen:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Francesco Coco naar Amsterdam onderweg is om voor ons te tekenen.
quote:Infine Coco ieri ha lasciato il ritiro dell’Inter e oggi volerà in Olanda per chiudere con l’Ajax.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:12 schreef Jajong het volgende:
Mag ie wel hard gaan trainen
2003/04 Internazionale 3 0 Serie A
2004/05 Internazionale 3 0 Serie A
Ben jij toevallig 1 van de gebroeders Grimm ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:18 schreef Bennie_K het volgende:
Ja, backup (misschien op de lange termijn zelfs vervanger) voor Sneijder wordt gehaald..zoals gisteren was te zien is onze kleine vriend vaak de zwakste schakel
Een Nederlander die met een Italiaanse samen is en veel van de Serie A weet. Ken jij hem ook?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zeker van een Gazzetta lezer vernomen:
[..]
Robert ten Brink?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een Nederlander die met een Italiaanse samen is en veel van de Serie A weet. Ken jij hem ook?
Baggioquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Hij noemt zich tegenwoordig wel Roberto inderdaad.
Pienaar was juist een van de beterequote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:02 schreef twi het volgende:
Sneijder vond ik gisteren juist een van de beteren op het veld, terwijl 'ie de door de mand vallende Pienaar bij zijn vele balverlies vrij vaak goed vechtend uit de brand hielp.
En Roberto houdt gewoon de site van Gazzetta.it in de gaten, net als ik. Want dit is de link:quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Hij noemt zich tegenwoordig wel Roberto inderdaad.
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 20:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Is dat de Coco die ook bij AC en Barca heeft gespeeld?
zoooww dat is wel een goede voetballerquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat Francesco Coco naar Amsterdam onderweg is om voor ons te tekenen.
Ik heb nog meer vertrouwen in Harry, als ik de wedstrijd van gisteren bekijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:52 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sneijder 1cm naast, maar dat is dan weer niet op doel
Ja maar als ik een keuze moet maken tussenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vertrouwen in Harry, als ik de wedstrijd van gisteren bekijk.
Zo krom hoe iedereen Harry meteen afschreef na de eerste slechte wedstrijd, maar iedereen wel blind vertrouwen heeft in Rosenberg...
Maar dat kwam vooral door de reputatie van Koeman op transfer gebiedquote:Op zaterdag 30 juli 2005 21:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vertrouwen in Harry, als ik de wedstrijd van gisteren bekijk.
Zo krom hoe iedereen Harry meteen afschreef na de eerste slechte wedstrijd, maar iedereen wel blind vertrouwen heeft in Rosenberg...
quote:Coco keen on Ajax
Francesco Coco has confirmed that he favours a move to Ajax rather than Olympiakos.
The talented Italian defender has been a long-term target for the Greek giants but Coco has stated his preference for a move to Holland.
Inter coach Roberto Mancini has already informed the player that he has no future in Milan but it remains to be seen where Coco will be plying his trade next season.
Olympiakos are believed to be leading the chase in terms of negotiations with their Italian counterparts but reports have claimed the player is already in Holland to talk with Ajax officials.
SQD is beter in het midden en je aanvoerder moet niet op de flankquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:19 schreef Captorr het volgende:
ik snap dat gezeur over die linksback niet. Escudé, Lindenberg én Emanuelson kunnen die positie toch invullen?
Daar zie ik het liefst een Heitinga in vorm (Grygera kan daar ook goed spelen) en Maduro die dan doorschuift..quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:20 schreef Simmertje het volgende:
Ik zie escude liever in het centrum
Maduro zie ik liever niet in de defensie, maar liever op het middenveld.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:22 schreef Captorr het volgende:
[..]
Daar zie ik het liefst een Heitinga in vorm (Grygera kan daar ook goed spelen) en Maduro die dan doorschuift..
Blind heeft bij zijn aantreden gezegd dat ie zo wil gaan spelen (met een inschruivende verdediger (ala Bind/ Rijkaard). Maduro = Rijkaardquote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Maduro zie ik ook liever vast op het middenveld, dan kan hij meer zijn stempel drukken op het spel. Het inschuiven van een verdediger is in deze tijd een moeilijk verhaal vind ik.
Heitinga=Rijkaard.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:29 schreef Captorr het volgende:
[..]
Blind heeft bij zijn aantreden gezegd dat ie zo wil gaan spelen (met een inschruivende verdediger (ala Bind/ Rijkaard). Maduro = Rijkaard
quote:Coco is not only a footballplayer but also a business man. He owns shops and has his own clothing lable called "Urban 77" (www.77urban.it). He lives in Legnano where he grew up. Coco a real celebrity in Italy, and is well known in the "party" and "society" scene in Italy.
quote:Danny Blind wil progressie zien
AMSTERDAM, zondag
Niet alleen Ajax, maar ook Arsenal heeft een reputatie hoog te houden als het gaat om jonge spelers die snel voor de leeuwen worden geworpen. In de slotfase van het duel met Ajax kreeg Arturo Lupoli, net 18 jaar en afkomstig uit het tweede elftal, een kans van manager Arsène Wenger. Meteen tekende de Italiaan voor het winnende doelpunt (0-1), waardoor Ajax puntloos de openingsdag van het Amsterdam Tournament afsloot. „Vorig seizoen maakte hij in 17 wedstrijden 28 doelpunten. Een echte sluipschutter. Als hij schiet, is het ook gelijk raak”, sprak Wenger bewonderend.
Ajax zal vandaag dus een ruime zege op Boca Juniors moeten behalen om voor de vijfde keer het evenement te winnen. Maar die eindklassering is van ondergeschikt belang, zei Danny Blind. „Een goed meetmoment”, zei hij over de wedstrijd tegen de uitgebalanceerde Engelse topclub. „Met name in de eerste helft zag je bij Arsenal op het middenveld veel positiewisselingen. Bergkamp, Reyes en Pires zijn daar heel bedreven in. Het was interessant om te zien hoe wij daar mee omgingen, vooral in het dekken en het coachen. Nu weten we dat het nog stukken beter moet.”
Hoewel Ajax zich redelijk goed staande hield, toonden de spelers volgens de kritische Blind toch iets te veel ontzag. „Je voelt dat je er niet echt een vinger achter kunt krijgen. Omdat we ertussen gingen lopen, speelden we wat gereserveerd en dat gaat weer ten koste van de controle. Ik besef dat het publiek niet op de banken heeft gestaan. Zoals Arsenal kan domineren, daar zijn wij op dit moment gewoon nog niet aan toe.”
Over het optreden van spits Markus Rosenberg zei Blind: „Het was niet zijn beste wedstrijd. Misschien kwam het doordat hij voor de eerste keer in de ArenA speelde, maar in de eerste twintig minuten werd Markus ook verkeerd gebruikt. Toen lag er namelijk nog ruimte achter het centrale duo. Gaandeweg ging hij steeds ongelukkiger spelen. Ach, ik til er niet zo zwaar aan. Hij heeft veel kwaliteiten. We zullen moeten leren om alles op elkaar af te stemmen.”
•Maarten Stekelenburg, die kan terugzien op een sterk optreden tegen Arsenal, verdedigt voorlopig het doel van Ajax. Hij krijgt de voorkeur boven Hans Vonk en Bogdan Lobont. „Het is een keuze voor de langere termijn. Het is nu aan Maarten of hij die plek ook weet te behouden.”
Stand Amsterdam Tournament: 1. FC Porto 5 punten, 2. Arsenal 4, 3. Ajax 0, 4. Boca Juniors 0.
Programma vanavond: 18.30 uur Arsenal – FC Porto; 20.45 uur: Ajax – Boca Juniors.
Idd.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:48 schreef Jajong het volgende:
Halen maar.
quote:
COCO zat gisteren met Van der Meyde en zijn zaakwaarnemer op n terras op de PC-hoofdstraat. Dit is geen fabeltje, Ze zouden in onderhandeling zijn met Ajax. Ik zat naast ze en Van der Meyde begroette me nog. Hij liet weten te hopen naar Ajax te kunnen komen dit seizoen en hij zei te onderhandelen. Dit klinkt allemaal als n leugen, maar het was echt waar. 'T was de dag van mn leven. Echt een symphatieke gozer die Van der Meyde. Later toen Van der Meyde weg ging met Coco en zijn zaakwaarnemer kwamen Anastasiou, Grygera, Rosales, Trabelsi en nog n paar gasten er zitten! Ze genoten van n middagje in de zon..
Wat is die Blind een verademing tov Koeman als het gaat om voetbalkennis zeg. Niet dat Koeman die niet heeft, maar in interviews werd het nooit erg duidelijk voor mij wat hij nou precies wilde zeggen. Blind daarentegen is veel analytischer, efficienter en effectiever in zijn woordkeuze. Ziet er naar uit dat dit paard ook een goeie ruiter is.quote:
Blind kan ik qua voetbalkennis niet anders inschatten dan Koeman, maar het grote voordeel van Blind was/is altijd al geweest dat ie veel betere communicatieve vaardigheden heeft dan Koeman.quote:Op zondag 31 juli 2005 12:59 schreef Spideyman het volgende:
Wat is die Blind een verademing tov Koeman als het gaat om voetbalkennis zeg. Niet dat Koeman die niet heeft, maar in interviews werd het nooit erg duidelijk voor mij wat hij nou precies wilde zeggen. Blind daarentegen is veel analytischer, efficienter en effectiever in zijn woordkeuze. Ziet er naar uit dat dit paard ook een goeie ruiter is.
Ben echt blij dat Blind gewoon de leiding neemt over het team en zich niet laat beinvloeden door externe factoren (en gelukkig is eindelijk die irritante 1 van die stropdas).quote:Op zondag 31 juli 2005 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Blind kan ik qua voetbalkennis niet anders inschatten dan Koeman, maar het grote voordeel van Blind was/is altijd al geweest dat ie veel betere communicatieve vaardigheden heeft dan Koeman.
quote:31/7/2005 - Transfers nog mogelijk tot dag voor voorrondeduel Champions League
(Gepost door RvN)
In tegenstelling tot diverse berichten op internet heeft Danny Blind nog een paar dagen de tijd indien hij nog een linksback wil strikken voorafgaand aan de derde voorrondewedstrijden tegen waarschijnlijk Brondby.
Op 4 augustus (om 24.00 uur) dient Ajax de complete spelerslijst ingeleverd te hebben bij de UEFA. Tot een dag voor de eerste wedstrijd in de derde voorronde mogen daar nog wijzigingen op worden aangebracht zo luiden de regels van de Champions League voor seizoen 2005/2006. Daarbij wordt wel aangemerkt dat de nationale bond schriftelijk aan de UEFA moet melden dat die eventuele nieuwe spelers vanaf die datum speelgerechtigd zijn in Nederland.
Op 1 september (24.00 uur) dient vervolgens de definitieve lijst voor de Champions League groepsronde ingeleverd te zijn. In de winterstop mogen nog drie wijzigen worden doorgevoerd (voor februari 2006) waarvan er maximaal een al uitgekomen mag hebben voor een andere club in Europees verband op voorwaarde dat dat een andere competitie betreft dan de Europese competitie waarin de nieuwe club uitkomt.
Steef.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wie is jullie cultheld in disguise?
Jaaa, ik zie me nog zitten in de schoolhal. Het zoontje van danny blind zat bij mij op school, wel een groep lager, en daarom waren we verplicht te kijken, wat ik natuurlijk niet erg vondquote:
Hehe, wij zaten ook te kijken op de basisschool inderdaad. Maar dan omdat onze meester Ajax-fanaat wasquote:Op zondag 31 juli 2005 14:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Jaaa, ik zie me nog zitten in de schoolhal. Het zoontje van danny blind zat bij mij op school, wel een groep lager, en daarom waren we verplicht te kijken, wat ik natuurlijk niet erg vond.
- 0-1 verloren van Arsenalquote:Op zondag 31 juli 2005 14:43 schreef S-Two het volgende:
Ben weer terug van vakantie, zijn er nog opvallende dingen gebeurt?
Wij zaten in de gymzaal te luisteren naar de radioquote:Op zondag 31 juli 2005 14:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hehe, wij zaten ook te kijken op de basisschool inderdaad. Maar dan omdat onze meester Ajax-fanaat was
Ik had tijdens de wedstrijd een tentamen. Ben ik blij dat mn walkman (quote:Op zondag 31 juli 2005 14:54 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wij zaten in de gymzaal te luisteren naar de radio
Echt leuk was dat!
Francecso Cocoquote:Op zondag 31 juli 2005 14:44 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
- Interesse in Coco voor de linksbackpositie
Inter, maar komt door blessures weinig aan spelen toe. Hij mag transfervrij vertrekken, en heeft een overgang naar Ajax boven een overgang naar Olympiakos gesteld.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:03 schreef S-Two het volgende:
[..]
Francecso Coco
Was toch altijd best een redelijk back, waar speelt ie nu eigenlijk?
Ja idd, mijn volgende vraag was dan ook, in hoeverre is dit al rond? Of is het alleen nog maar een vaag gerucht?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:25 schreef F1Bas het volgende:
Vraag mij eigenlijk wel af in hoeverre dit een betrouwbare bron is en wanneer dit eventueel rond zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |