als het goed is welquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:10 schreef dndiek het volgende:
De halve finale wordt schriftelijk afgehandeld... of wat?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:22 schreef Black-Death het volgende:
Speelt Ajax woensdag voor de beker? Kutje, zit ik in Praag
Ja revanche op RKCquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:22 schreef Black-Death het volgende:
Speelt Ajax woensdag voor de beker? Kutje, zit ik in Praag
Na vandaag helaas niet ben ik bang, PSV wint toch van Twente wat de ploeg goed zal doen..quote:Op zondag 15 april 2007 02:41 schreef markisboer het volgende:
kampioenen
klopt, (opnieuw) gemiste kans voor het kampioenschap gepasseerd.quote:Op zondag 15 april 2007 02:47 schreef Terrorbita het volgende:
[..]
Na vandaag helaas niet ben ik bang, PSV wint toch van Twente wat de ploeg goed zal doen..
Zijn uit de CL uit de beker dus kunnen zich volledig richten op het kampioenschap
We hebben de kans gehad denk ik dan
Je hebt sowieso een seizoenskaart nodigquote:Op zondag 15 april 2007 10:19 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb een vraag over uitkaarten. Ik zit er over te denken om er 1 te kopen. Maar als je zo'n uitkaart hebt, waar moet je dan die kaarten voor de uitwedstrijden kopen? En hoeveel kost het per uitwedstrijd ongeveer? Alvast bedankt.
Neequote:Op zondag 15 april 2007 10:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Als de seizoenskaart niet op mijn naam staat, dan kan het zeker niet?
Dat heet frauderen volgens mijquote:Op zondag 15 april 2007 11:20 schreef De_Brandweer het volgende:
En de naam en foto van de seizoenskaart veranderen kan niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |