Dag Moisanders. Overschatte jongensquote:De Graafschap wil Niklas Moisander
Dagblad De Gelderlander weet te melden dat FC De Graafschap de Finse linksback Niklas Moisander van Jong Ajax graag in de zomerstop zou willen overnemen.
De 20-jarige Moisander speelt al voor het derde seizoen in Jong Ajax. Zijn broer, doelman Henrik, gaat Ajax vrijwel zeker aan het eind van dit seizoen verlaten.
quote:Nourdin Boukhari in beeld bij Heerenveen
Volgens de Voetbal International heeft SC Heerenveen belangstelling voor aanvaller en middenvelder Nourdin Boukhari. De Marokkaan mag Ajax aan het eind van dit seizoen transfervrij verlaten.
Boukhari heeft naar verluidt al voor enkele eredivisieclubs bedankt. In Holland Sport bekende hij afgelopen maandag dat hij ook wel in een warm land zou willen voetballen.
Fout. Wat heb JIJ met Ajax te maken?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft je hele verhaal dan met ajax te maken?
Doe maar: "Nog steeds de beste van A'dam!"quote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef rubbereend het volgende:
suggesties voor een goede TT?
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe maar: "Nog steeds de beste van A'dam!"![]()
>
Ik dacht 040...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Lees net dat 010 belangstelling heeft voor Musampa![]()
Zou het zeker niet slecht doen denk ik bij julliequote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef SCH het volgende:
Leuk als wij Boukhari zouden halen.
Wat een kutjanussen zijn het he...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
't Zou wel een typische 040 streek zijn idd.
Heb ik als één van de eerste genoemd, toen werd ik nog half uitgelachen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Radegast het volgende:
Musampa zou ook een goede voor Ajax zijn.![]()
Ach, ja, zo gaat dat hé!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb ik als één van de eerste genoemd, toen werd ik nog half uitgelachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |