Dag Moisanders. Overschatte jongensquote:De Graafschap wil Niklas Moisander
Dagblad De Gelderlander weet te melden dat FC De Graafschap de Finse linksback Niklas Moisander van Jong Ajax graag in de zomerstop zou willen overnemen.
De 20-jarige Moisander speelt al voor het derde seizoen in Jong Ajax. Zijn broer, doelman Henrik, gaat Ajax vrijwel zeker aan het eind van dit seizoen verlaten.
quote:Nourdin Boukhari in beeld bij Heerenveen
Volgens de Voetbal International heeft SC Heerenveen belangstelling voor aanvaller en middenvelder Nourdin Boukhari. De Marokkaan mag Ajax aan het eind van dit seizoen transfervrij verlaten.
Boukhari heeft naar verluidt al voor enkele eredivisieclubs bedankt. In Holland Sport bekende hij afgelopen maandag dat hij ook wel in een warm land zou willen voetballen.
Fout. Wat heb JIJ met Ajax te maken?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft je hele verhaal dan met ajax te maken?
Doe maar: "Nog steeds de beste van A'dam!"quote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef rubbereend het volgende:
suggesties voor een goede TT?
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe maar: "Nog steeds de beste van A'dam!"![]()
>
Ik dacht 040...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef Cordoba32 het volgende:
Lees net dat 010 belangstelling heeft voor Musampa![]()
Zou het zeker niet slecht doen denk ik bij julliequote:Op woensdag 5 april 2006 15:40 schreef SCH het volgende:
Leuk als wij Boukhari zouden halen.
Wat een kutjanussen zijn het he...quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
't Zou wel een typische 040 streek zijn idd.
Heb ik als één van de eerste genoemd, toen werd ik nog half uitgelachen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Radegast het volgende:
Musampa zou ook een goede voor Ajax zijn.![]()
Ach, ja, zo gaat dat hé!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Heb ik als één van de eerste genoemd, toen werd ik nog half uitgelachen.
Die keeper van Nederland bij die laatste goalquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef Trancelocator het volgende:
Die TT.
Voor de geïnteresseerden:
* Dit is niet om reclame te maken. Nike, Puma en Umbro zijn natuurlijk ook topmerken.*
Er zijn op de voetbalsite van Adidas leuke filmpjes te vinden van een paar 'interlands' die gespeeld zijn. Zo was er ook een Nederland-Duitsland. Het grappige is dat Nigel de Jong een team bij elkaar moest zoeken en dat binnen twee uur. Zijn team moest aantreden tegen het team van Kuranyi.
Leuk zijn ook de duels Portugal (Nuno Gomes)-Spanje (Xavi) en Argentinië (Riquelme)-Brazilië (Kaka).
Adidas interlands en op 'Enter now' bij Robben.
2018 voorspelling?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Zijn we al kampioen?
Ow sorry, verkeerde topic zie ik...
Ik weet niet hoe die het nu doet enzo, maar ik denk dat hij best bruikbaar is op het middenveld. We hebben alleen meer een rechtermiddenvelder nodig.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:41 schreef Radegast het volgende:
Musampa zou ook een goede voor Ajax zijn.![]()
zou lekker zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 16:48 schreef Nashje het volgende:
Van Geel wil toch nog een verdediger halen. Misschien Erik Edman?
Sjonnie in de basis maar gelijk dan, Maduro naar het middenveld of is Grygera ook weer fit? Sneijder nog maar op de bank laten.quote:Heitinga dit weekend weer inzetbaar
5-4-2006 Johnny Heitinga is dit weekend weer inzetbaar. Het herstel van de Ajacied verloopt voorspoedig. Heitinga liep eind februari een nierkneuzing op tegen Inter.
Ook het herstel van Wesley Sneijder verloopt naar wens. Het is nog niet helemaal zeker of hij fit is voor de wedstrijd zondag tegen AZ of dat hij woensdag tegen Vitesse weer mee kan doen.
Voor Urby Emanuelson komt het duel zondag te vroeg. Waarschijnlijk kan hij pas een week later weer in actie komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |