True, maar het is wel de mentaliteit die je wilt hebben denk ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Stijn Vreven is geen potentiële topper, het is een subtopper die over zijn top heen is.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:58 schreef DeTolk het volgende:
Stekelenburg. en Huntelaar, meer hebben we niet nodig
Ik noem een Cocu, een Litmanen, een Rijkaard, een van Hooijdonk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echte toppers zijn niet te halen, wie wil er tegen RKC of NAC spelen als je wekelijks tegen Arsenal of Real Madrid kan spelen? Juist ja, alleen iemand die klinisch dood is.
Je wilt geen voetballers die klinisch dood zijn en dan kom je juist met het voorbeeld Stijn Vreven.....quote:En het zijn geen subtoppers, het zijn potentiele toppers die haalbaar moeten zijn voor Ajax en op de lange termijn ook een groei zullen doormaken. Stijn Vreven is misschien niet de beste voetballer, maar wel degelijk een aanwinst voor je ploeg, zeker wat strijd en inzet betreft, de hele ploeg kan zich aan hem gaan optrekken.
Dat ben ik dus met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Stijn Vreven is geen potentiële topper, het is een subtopper die over zijn top heen is.
Je bedoelt de van Hooijdonk die in 2001 van Benfica naar Feyenoord?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik noem een Cocu, een Litmanen, een Rijkaard, een van Hooijdonk.
[..]
Niet bijna, er vanuit gaande dat Grygera ook niet bijtekent is er zelfs een erg mooi elftal te maken van de te vertrekken/ reeds vertrokken voetballers!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van de vertrekkers valt bijna een goed elftal te maken.
Lobont;Trabelsi, Escude, de Jong, Maxwell; Pienaar, Galasek, Boukhari; X Anastasiou X
Michael Laudrupquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik noem een Cocu, een Litmanen, een Rijkaard, een van Hooijdonk.
[..]
Wow, hoe heb ik die kunnen vergeten.......quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef BoNi het volgende:
[..]
Niet bijna, er vanuit gaande dat Grygera ook niet bijtekent is er zelfs een erg mooi elftal te maken van de te vertrekken/ reeds vertrokken voetballers!
Ik vroeg me in het vorige topic al af of het 'nieuwe' Ajax zou kunnen winnen van dit team:
---------------Lobont-------------------
------------------------------------------
--Trabelsi---Grygera----Maxwell---
---------------Escudé-------------------
---de Jong----------------Galasek----
----------------Pienaar-----------------
----de Ridder------------Boukhari---
---------------Anastasiou--------------
Witschge was prima, Winter idd wat minder. En Brian Laudrup heeft het ook goed gedaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef BoNi het volgende:
[..]
Wow, hoe heb ik die kunnen vergeten.......![]()
(Witschge en Winter bedenk ik me net ook nog trouwens, al was dat dan wel weer een iets minder groot succes)
litmanen, Verlaat, Roy daarin tegen nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Witschge was prima, Winter idd wat minder. En Brian Laudrup heeft het ook goed gedaan.
Daar zijn het talenten voor. Die geven je ploeg net dat kleine beetje extra, maar kunnen hem niet op sleeptouw nemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vind het echt een schande. Zo'n lichting fantastische talenten (bv. Sneijder, van der Vaart, de Jong, Heijtinga, Maduro, Babel, Stekelenburg, Emanuelson, de Ridder) en dan de boel zo ontzettend verkloten.
Heb je helemaal gelijk in. Voeg daar wat buitenlands talent aan toe in de vorm van Zlatan, Mido, Maxwell, Chivu en je vergat vd Meyde nog.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vind het echt een schande. Zo'n lichting fantastische talenten (bv. Sneijder, van der Vaart, de Jong, Heijtinga, Maduro, Babel, Stekelenburg, Emanuelson, de Ridder) en dan de boel zo ontzettend verkloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |