abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:19:04 #251
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34508411
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Ja, die is echt niet weggegaan door een paar spreekkoren hoor. Daar sta je als prof echt wel boven, en trouwens, die avond na de wedstrijd kroop hij er weer lekker bovenop .
En dat moet alles goed maken wil je zeggen? Heb je weleens gezien hoe klein die Silvie is?
quote:
Vd Vaart is weggepest op een meer voetbaltechnische manier.... hij speelde gewoon niet zijn spelletje.
Het waren denk ik meerdere factoren: zijn slechte spel van de laatste 2 jaren, zijn privéleven dat continue werd gevolgd, de spreekkoren, het niet halen van potentiele toppers (Diba, Jenner, Engelaar) en het laten gaan van Chivu en Ibrahimovic. Terwijl van der Vaart juist altijd een correcte jongen is gebleken, hem mag je niks verwijten, zelden zo'n goede gozer gezien die zo goed kan voetballen zonder arrogant te doen, net als Bergkamp.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:20:39 #252
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34508436
Orlando Engelaar? Anouar Diba? Potentiële toppers? Kap nou eens, meng je in de discussie zónder namen te noemen die niets aan Ajax toe te voegen hebben.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34508514
quote:
Nwanko Kanu laat in een interview met De Telegraaf weten dat hij graag naar Ajax terug wil keren. De Nigeriaanse international is nu actief in de Afrika Cup, maar heeft een contract bij het Engelse West Bromwich Albion.

"Ik heb heimwee naar Ajax en zou iedereen heel graag willen laten zien wat ik nog kan. Jari Litmanen kwam terug en dat ging niet goed. Maar niet iedereen is hetzelfde. Ik weet zeker dat ik nog van waarde kan zijn. I keep my fingers crossed," aldus de 29-jarige Kanu.

Kanu heeft nog een contract tot 2007 bij de Engelsen, maar hij blijft positief. “Maar misschien valt er wel te praten. Als ik in Engeland moet blijven of Ajax me niet meer wil, hoop ik in een andere rol terug te keren, als jeugdtrainer of zo. I love Amsterdam."

In het seizoen 1993/1994 begon de Nigeriaan bij Ajax. Hij scoorde in drie jaar 25 keer en wist de Champions League te winnen. Verder voetbalde hij nog voor Fed Works, Iwanyanwu, Internazionale en Arsenal.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34508524
Hoe ziet de complete selectie er voor volgend seizoen tot nu toe uit?

Lijst van de Ajax site gekopieerd
quote:
Anastasiou A Te koop
Babel A
Boakye V
Boerrigter A
Boukhari M Te koop
Charisteas A Te koop
De Jong M Verkocht
De Ridder A Verkocht
Emanuelson V
Escudé V Verkocht
Galásek M Gaat weg
Grygera V Onduidelijk, weg gezien besluit Galasek
Heitinga V
Huntelaar A
Juanfran V
Lindenbergh M
Lobont K Verkocht
Maduro V
Manucharyan A
Martina A
Maxwell V Gaat weg
Mitea A
Pienaar M Gaat weg
Rosales A
Rosenberg A
Sarpong A
Schilder V
Sneijder M
Stekelenburg K
Trabelsi V Gaat weg
Vermaelen V
Vermeer K
Vonk K Gaat weg
Dit ziet er eerlijk gezegd niet goed uit.
Er moeten zeker een aantal versterkingen kopen, liefst ook met ervaring!
Ik ben er even vanuit gegaan dat Grygera weg wil en dat Charisteas in de verkoop gedaan wordt.
Mis ik nog bepaalde personen?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:25:44 #255
13462 BansheeBoy
pi_34508529
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Orlando Engelaar? Anouar Diba? Potentiële toppers? Kap nou eens, meng je in de discussie zónder namen te noemen die niets aan Ajax toe te voegen hebben.
Dat is nou juist heel het probleem, ze hadden wat kunnen toevoegen aan Ajax, dat hebben de beleidsbepalers bij Ajax nagelaten, en nu moeten ze het doen met 2de garnituur: met spelers als Maduro en Charisteas win je de oorlog niet, alhoewel die laatste wel een goede instelling heeft.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:25:51 #256
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34508532
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dat moet alles goed maken wil je zeggen? Heb je weleens gezien hoe klein die Silvie is?
[..]

Het waren denk ik meerdere factoren: zijn slechte spel van de laatste 2 jaren, zijn privéleven dat continue werd gevolgd, de spreekkoren, het niet halen van potentiele toppers (Diba, Jenner, Engelaar) en het laten gaan van Chivu en Ibrahimovic. Terwijl van der Vaart juist altijd een correcte jongen is gebleken, hem mag je niks verwijten, zelden zo'n goede gozer gezien die zo goed kan voetballen zonder arrogant te doen, net als Bergkamp.

˛
Ja, want van der Vaart en Ibrahimovic waren erg goede vrienden, dus dat was voor hem zeker een reden om te vertrekken
Vraag daarnaast eens aan een willekeurige nietAjacied of hij/ zij van der Vaart ook niet arrogant vindt.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:26:36 #257
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34508543
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Kan Nwanko Kanu als rechts- of linksbuiten uit de voeten? Zo niet, dan is het jammer, want spitsen zat.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34508580
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:25 schreef BoNi het volgende:

[..]

Ja, want van der Vaart en Ibrahimovic waren erg goede vrienden, dus dat was voor hem zeker een reden om te vertrekken
Vraag daarnaast eens aan een willekeurige nietAjacied of hij/ zij van der Vaart ook niet arrogant vindt.......
Mwoah, ik kan ook niet zeggen dat hij arrogant is hoor.
De arrogantie komt meer van mevrouw Meijs af . . .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:30:05 #259
53851 BoNi
pi_34508610
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:28 schreef Robar het volgende:

[..]

Mwoah, ik kan ook niet zeggen dat hij arrogant is hoor.
De arrogantie komt meer van mevrouw Meijs af . . .
Hey, kkksssst, bemoei jij je er eens niet mee.......
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:30:32 #260
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34508614
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:25 schreef Robar het volgende:
Hoe ziet de complete selectie er voor volgend seizoen tot nu toe uit?

Lijst van de Ajax site gekopieerd
[..]

Dit ziet er eerlijk gezegd niet goed uit.
Er moeten zeker een aantal versterkingen kopen, liefst ook met ervaring!
Ik ben er even vanuit gegaan dat Grygera weg wil en dat Charisteas in de verkoop gedaan wordt.
Mis ik nog bepaalde personen?
Lekker dit seizoen afmaken met Babel, Charisteas, Emanuelson, Grygera, Heitinga, Huntelaar, Juanfran, Lindenbergh, Maduro, Mitea, Rosales, Rosenberg, Sneijder, Stekelenburg en Vermaelen, zodat we kunnen bouwen aan een succesvol elftal. De spelers die Ajax gaan verlaten (Anastasiou, Boukhari, Galásek, Maxwell, Pienaar, Trabelsi en Vonk) gewoon lekker op de tribune laten plaatsnemen en voor hen in de plaats de talenten van De Toekomst, zoals: Anita, Boakye, Boerrigter, Goossens, Manucharyan, Martina, Sarpong, Schilder, Vermeer, Vertonghen en Yildirim.
pi_34508624
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:30 schreef BoNi het volgende:

[..]

Hey, kkksssst, bemoei jij je er eens niet mee.......
oe ja shit, je sprak natuurlijk BSB tegen

Wat een arrogante zak die Rafael
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:36:52 #262
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34508727
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:39:58 #263
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34508772
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:36 schreef M0NTANA het volgende:
video.google.com is best relaxed:

http://video.google.com/videoplay?docid=-5399648619901944039&q=ajax
jammer van die wedstrijd die je dan krijgt
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_34508837
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:09 schreef Robar het volgende:

[..]

Zo simpel ligt het echt niet hoor . . . . . .
Er speelde veel meer en dat weet je denk ik best.
tuurlijk speelde er veel meer, maar dit heeft zeker zwaar meegewogen in zijn beslissing. Heb je hem zondag gezien bij studio voetbal?
Ajax!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:44:37 #265
13462 BansheeBoy
pi_34508859
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kan Nwanko Kanu als rechts- of linksbuiten uit de voeten? Zo niet, dan is het jammer, want spitsen zat.
Met alle respect, de stijl die Kanu hanteert breekt heden ten dagen geen potten meer, hij hangt de versloomde techniek-leer aan, de techniek die de oudere Kalou ook goed beheerst, maar nog iets beter uitgevoerd. Het hedendaagse topvoetbal vereist snelheid en inzicht nodig, snelheid heeft hij niet, niet in zijn loop acties en niet in zijn handelingen, hij zou het Litmanen effect weer bij Ajax aanwakkeren: met veel tromgeroffel binnengehaald om na 1,5 seizoen te verdwijnen zonder iets te hebben betekend voor de ploeg.

˛
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:47:39 #266
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34508898
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:39 schreef Againzender het volgende:

[..]

jammer van die wedstrijd die je dan krijgt
Het blijft een nette prestatie, naast de vier gewonnen Cups met de grote oren heeft Ajax ook nog eens tweemaal de finale verloren, maar helaas lijkt deze tijd voorbij.
pi_34509104
quote:

[..]

2 spitsen en nog wat jeugd... Ik denk wel dat Kanu een aanvulling kan zijn op trainingen, al is het alleen maar voor de ervaring (hij hoeft niet eens te spelen)
pi_34509155
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het blijft een nette prestatie, naast de vier gewonnen Cups met de grote oren heeft Ajax ook nog eens tweemaal de finale verloren, maar helaas lijkt deze tijd voorbij.
Ach er komt een tijd dat geld niet meer de belangrijkste factor voor succes zal zijn in het voetbal.
Daar ben ik heilig van overtuigd.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:02:32 #269
53851 BoNi
pi_34509174
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

2 spitsen en nog wat jeugd... Ik denk wel dat Kanu een aanvulling kan zijn op trainingen, al is het alleen maar voor de ervaring (hij hoeft niet eens te spelen)
Vooralsnog tel ik er vier: Huntelaar, Rosenberg, Charisteas en Babel.......
We hebben Kreek al meetrainen met de jeugd, dus dat is ervaring genoeg
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:05:32 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34509221
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:01 schreef Robar het volgende:

[..]

Ach er komt een tijd dat geld niet meer de belangrijkste factor voor succes zal zijn in het voetbal.
Daar ben ik heilig van overtuigd.
Tegen die tijd zal de Paus zich bekeren tot de Islam.
pi_34509240
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:02 schreef BoNi het volgende:

[..]

Vooralsnog tel ik er vier: Huntelaar, Rosenberg, Charisteas en Babel.......
We hebben Kreek al meetrainen met de jeugd, dus dat is ervaring genoeg
Babel is een jeugdspeler, Chari mag weg... dus 2 over... Ervaring is wel gewenst
pi_34509284
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Tegen die tijd zal de Paus zich bekeren tot de Islam.
Alles heeft een plafond.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 januari 2006 @ 10:11:10 #273
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_34509322
ach Ajax moet gewoon een paar oudere spelers terug halen en dan een nieuw team opbouwen en dan worden we volgend jaar kampioen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:11:24 #274
53851 BoNi
pi_34509327
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Babel is een jeugdspeler, Chari mag weg... dus 2 over... Ervaring is wel gewenst
Babel is gewoon een speler (en spits) die vast onderdeel uitmaakt van de A-selectie hoor, dat hij jong is doet aan dat feit helemaal niks af.
Charisteas mag weg, maar wil niet weg. Ik moet eerst nog maar zien dat ze hem kwijtraken.
Voordat er een spits wordt aangetrokken moeten ze hem eerst maar eens kwijt zien te raken.

Ervaring is zeker gewenst, maar ik denk niet dat Kanu daar de juiste persoon voor is.
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:11:33 #275
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34509331
Ik snap Tomás Galásek wel, om zich heen ziet hij veel kwaliteit (Hatem Trabelsi, Nigel de Jong, Steven Pienaar en Maxwell) vertrekken en hij weet dat hij na een mindere periode weer op de bank kan belanden. Tijdens het WK kan hij zich in de kijker spelen, om nog een klapper te maken. Ik verwacht niet dat Tomás Galásek bij Willem II zal tekenen, zoals door sommigen wordt verwacht.
pi_34509349
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:11 schreef BoNi het volgende:

[..]

Babel is gewoon een speler (en spits) die vast onderdeel uitmaakt van de A-selectie hoor, dat hij jong is doet aan dat feit helemaal niks af.
Charisteas mag weg, maar wil niet weg. Ik moet eerst nog maar zien dat ze hem kwijtraken.
Voordat er een spits wordt aangetrokken moeten ze hem eerst maar eens kwijt zien te raken.

Ervaring is zeker gewenst, maar ik denk niet dat Kanu daar de juiste persoon voor is.
Ik vind hem nog geen vaste waarde in het eerste, daarvoor is hij te onconstant.
quote:

AJAX prominent in Sun Java-tools-upgrade

Sun heeft een nieuwe versie van zijn Java Studio Creator uitgebracht die inhaakt op de nieuwste hype op het gebied van webdevelopment. De ontwikkelomgeving voor webapplicaties biedt namelijk standaard ondersteuning voor 'Asynchronous JavaScript + XML', ook wel bekend onder de afkorting AJAX. Met deze techniek is het mogelijk om webapplicaties te ontwikkelen die delen van pagina's updaten zonder de gehele pagina opnieuw te hoeven laden.

vrijdag 27 januari 2006 @ 10:12:40 #277
53851 BoNi
pi_34509350
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:11 schreef borisz het volgende:
ach Ajax moet gewoon een paar oudere spelers terug halen en dan een nieuw team opbouwen en dan worden we volgend jaar kampioen
Laat ik het je makkelijk maken, noem er eens twee die haalbaar zijn en ook nog eens een toegevoegde waarde hebben voor Ajax.........
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:15:41 #278
53851 BoNi
pi_34509402
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ik vind hem nog geen vaste waarde in het eerste, daarvoor is hij te onconstant.
Dát is een hele andere discussie......
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:20:11 #279
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34509505
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:12 schreef BoNi het volgende:

[..]

Laat ik het je makkelijk maken, noem er eens twee die haalbaar zijn en ook nog eens een toegevoegde waarde hebben voor Ajax.........
Onmogelijk, hetzelfde geldt voor een eventuele nieuwe trainer/coach. Wie kan Ajax beter maken en is geďnteresseerd? Cristian Chivu en Edgar Davids lijken mij de ideale routiniers, maar ziten écht niet te wachten op een stapje terug, dus wat nu? Wie kunnen we scouten in de eredivisie? AZ dus niet meegerekend, want Dirk Scheringa laat toch geen spelers naar Ajax gaan. Overigens, die Leonardo is nu voor anderhalf jaar speler van NAC, als hij zijn belofte inlost, zou hij dan gewoon geaccepteerd worden als Ajacied? Ik zou er geen moeite mee hebben, een potentiële top-linksbuiten!
pi_34509519
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dát is een hele andere discussie......
Dus valt ie voor mij onder de jeugd.... en hebben we 2 volwaardige spitsen die er zeker na de zomer ook nog zijn.
pi_34509552
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Onmogelijk, hetzelfde geldt voor een eventuele nieuwe trainer/coach. Wie kan Ajax beter maken en is geďnteresseerd? Cristian Chivu en Edgar Davids lijken mij de ideale routiniers, maar ziten écht niet te wachten op een stapje terug, dus wat nu? Wie kunnen we scouten in de eredivisie? AZ dus niet meegerekend, want Dirk Scheringa laat toch geen spelers naar Ajax gaan. Overigens, die Leonardo is nu voor anderhalf jaar speler van NAC, als hij zijn belofte inlost, zou hij dan gewoon geaccepteerd worden als Ajacied? Ik zou er geen moeite mee hebben, een potentiële top-linksbuiten!
Een de Jong (van Utrecht), Stijn Vreven zijn spelers die in iedergeval willen vechten voor elke bal...
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:25:51 #282
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34509636
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Een de Jong (van Utrecht), Stijn Vreven zijn spelers die in iedergeval willen vechten voor elke bal...
Jean-Paul de Jong is 36 jaar en Stijn Vreven is ongeveer het tegenover gestelde van een Ajacied, natuurlijk heb je mensen nodig met passie, strijd en werklust, maar niet Stijn Vreven.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:27:32 #283
53851 BoNi
pi_34509673
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Exact, ik kan op dit moment echt geen enkele voetballer verzinnen die naar Ajax wil komen.
Frank de Boer komt als jeugdtrainer. Jammer dat hij niet een jaartje of twee/ drie eerder deze beslissing heeft genomen en toch koos voor 'de uitdaging' in Qatar.
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Dus valt ie voor mij onder de jeugd.... en hebben we 2 volwaardige spitsen die er zeker na de zomer ook nog zijn.
Ok, je hebt je punt gemaakt, we zijn het niet eens en zullen het ook niet worden vrees ik
Schitterend!
pi_34509678
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:22 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ik zal de longen uit me lijf fluiten als Vreven ooit in onze clubtenue zal spelen!!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_34509702
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:27 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik zal de longen uit me lijf fluiten als Vreven ooit in onze clubtenue zal spelen!!!!
ach ja, van Vierklau verwachtte we het ook niet
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 januari 2006 @ 10:30:48 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_34509739
jaap stam moet naar amsterdam komen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:30:54 #287
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34509742
Kanga Akale van AJ Auxerre is een uitstekende linksbuiten, wellicht is hij de aanwezige Ajax-scouts bij de Afrika Cup ook opgevallen? Neem tenminste aan dat er wel Ajax-scouts aanwezig zijn bij wedstrijden van Ivoorkust? Overigens weet ik niet of Kanga Akale haalbaar is, spreekt Ajax hem aan?
pi_34509743
quote:
Nadat gisteren bekend is geworden dat Tomas Galásek (33) zijn contract bij Ajax niet verlengd, is VFL Wolfsburg er als de kippen bij om haar interesse te tonen. De Tsjechische middenvelder kon het niet eens worden met Martin van Geel over een nieuwe verbintenis en heeft uiteindelijk de knop doorgehakt.

De Oosterburen hebben het vizier de laatste dagen nadrukkelijk op Nederland gericht. De club van de voormalige PSV-er Kevin Hofland trok gisteren Rick Hoogendorp (RKC, 2.5 miljoen euro) en Tommie van der Leegte (ADO Den Haag, 600.000 euro) al aan.

Na maandenlang onderhandelen en speculeren is er dan eindelijk een duidelijk beeld over de toekomst van Galásek. Dit seizoen begonnen op de bank, zijn plaats toch terugverovert en nu wekelijks één van de steunpilaren in het elftal van Blind. Een grote teleurstelling voor de Amsterdammers dat hij ook transfervrij wegloopt.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:31:44 #289
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34509754
quote:

[..]

Zal niet gebeuren, weest niet bang. Een dergelijk speler (qua instelling) zonder het verleden van Stijn Vreven zou overigens wél een welkome versterking zijn.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:34:09 #290
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34509795
Een compilatie van alle vertrokken en vertrekkende spelers van Ajax:

pi_34509802
quote:

[..]

Als die kerel komt, maak ik persoonlijk een spandoek van 10 bij 10 dat ie niet gewenst is en dat het een pisnicht is

Tja, ik hoop voor Martin van Geel dat ie iets achter de hand heeft. Dat het zobekende 'schaduwelftal' haalbaar en direct inpasbaar is. Anders vrees ik dat we volgend jaar weer gewoon op de plek staan waar we nu staan. Maar Martin heeft alle vertrouwen van me
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:40:06 #292
13462 BansheeBoy
pi_34509907
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
Kanga Akale van AJ Auxerre is een uitstekende linksbuiten, wellicht is hij de aanwezige Ajax-scouts bij de Afrika Cup ook opgevallen? Neem tenminste aan dat er wel Ajax-scouts aanwezig zijn bij wedstrijden van Ivoorkust? Overigens weet ik niet of Kanga Akale haalbaar is, spreekt Ajax hem aan?
Pols dan Zaďre, dan heb je wat meer zekerheid, dit soort "negers" zijn helaas zo ontactisch als maar zijn kan, op het fysieke gebeuren zjin ze altijd heel ver, maar ze spelen niet slim.

˛
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:45:06 #293
53851 BoNi
pi_34510011
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Pols dan Zaďre, dan heb je wat meer zekerheid, dit soort "negers" zijn helaas zo ontactisch als maar zijn kan, op het fysieke gebeuren zjin ze altijd heel ver, maar ze spelen niet slim.

˛
Wat een clown.......
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:45:50 #294
13462 BansheeBoy
pi_34510025
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:34 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Als die kerel komt, maak ik persoonlijk een spandoek van 10 bij 10 dat ie niet gewenst is en dat het een pisnicht is
Dit is zo kinderachtig, dit is standaard hooligan gedrag, gebruik je hersens en beoordeel Stijn Vreven op voetbaltechnische gronden en niet op zijn Belgisch accent, zijn brede torso en zijn lange haren. Stijn Vreven zou voor elke ploeg in de HCE een aanwinst zijn, dat durf ik best te stellen.

˛
pi_34510044
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is zo kinderachtig, dit is standaard hooligan gedrag, gebruik je hersens en beoordeel Stijn Vreven op voetbaltechnische gronden en niet op zijn Belgisch accent, zijn brede torso en zijn lange haren. Stijn Vreven zou voor elke ploeg in de HCE een aanwinst zijn, dat durf ik best te stellen.

˛
Jij noemt alleen maar subtoppers en dan durf je ze ook nog een aanwinst te noemen..
pi_34510156
quote:

[..]

Voorzover ik mij kan herinneren kan Kanu ook prima op 6 of op 10. En persoonlijk zou ik hem graag terugzien.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:52:08 #297
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34510161
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

˛
Stijn Vreven presteerde aardig bij FCU, maar mislukte bij 1. FC Kaiserslautern. Nu is hij weggestuurd bij Vitesse en stond in de belangstelling van NEC, wat moeten wij met zo'n subtopper?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:53:43 #298
13462 BansheeBoy
pi_34510208
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:46 schreef VoreG het volgende:

[..]

Jij noemt alleen maar subtoppers en dan durf je ze ook nog een aanwinst te noemen..

Echte toppers zijn niet te halen, wie wil er tegen RKC of NAC spelen als je wekelijks tegen Arsenal of Real Madrid kan spelen? Juist ja, alleen iemand die klinisch dood is.

En het zijn geen subtoppers, het zijn potentiele toppers die haalbaar moeten zijn voor Ajax en op de lange termijn ook een groei zullen doormaken. Stijn Vreven is misschien niet de beste voetballer, maar wel degelijk een aanwinst voor je ploeg, zeker wat strijd en inzet betreft, de hele ploeg kan zich aan hem gaan optrekken.

˛
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:57:20 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34510288
Stijn Vreven is geen potentiële topper, het is een subtopper die over zijn top heen is.
pi_34510290
Stijn Vreven is geen aanwinst meer.

Mijn mening dan he, een mening.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')