abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:57:28 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34510293

Met een compilatie van de tien vertrokken of (komende zomer) vetrekkende spelers bij Ajax:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34510328
Wat een dramatische TT
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
Stijn Vreven is geen potentiële topper, het is een subtopper die over zijn top heen is.
True, maar het is wel de mentaliteit die je wilt hebben denk ik.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 27 januari 2006 @ 10:58:46 #3
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34510337
Stekelenburg. en Huntelaar, meer hebben we niet nodig
pi_34510375
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:58 schreef DeTolk het volgende:
Stekelenburg. en Huntelaar, meer hebben we niet nodig

Huntelaar op doel en Stekelenburg in de spits?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:01:20 #5
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34510396
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Echte toppers zijn niet te halen, wie wil er tegen RKC of NAC spelen als je wekelijks tegen Arsenal of Real Madrid kan spelen? Juist ja, alleen iemand die klinisch dood is.
Ik noem een Cocu, een Litmanen, een Rijkaard, een van Hooijdonk.
quote:
En het zijn geen subtoppers, het zijn potentiele toppers die haalbaar moeten zijn voor Ajax en op de lange termijn ook een groei zullen doormaken. Stijn Vreven is misschien niet de beste voetballer, maar wel degelijk een aanwinst voor je ploeg, zeker wat strijd en inzet betreft, de hele ploeg kan zich aan hem gaan optrekken.
Je wilt geen voetballers die klinisch dood zijn en dan kom je juist met het voorbeeld Stijn Vreven.....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:04:48 #6
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34510490
Van de vertrekkers valt bijna een goed elftal te maken.

Lobont;Trabelsi, Escude, de Jong, Maxwell; Pienaar, Galasek, Boukhari; X Anastasiou X
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:04:57 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34510497
quote:
Stijn Vreven is geen potentiële topper, het is een subtopper die over zijn top heen is.
Dat ben ik dus met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34510509
Dat plaatje van de 10. Lobont kijkt zo blij naar die bal .
pi_34510515
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef BoNi het volgende:

[..]

[..]
Je bedoelt de van Hooijdonk die in 2001 van Benfica naar Feyenoord?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:06:13 #10
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34510531
Ik heb in de wandelgangen dat we van Damme aan gaan trekken als nieuwe spits
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:09:41 #11
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34510631
Jelle van Damme mag van mij komen, hoor! Prima speler voor de breedte en heeft een Ajax-achtergrond.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:10:10 #12
53851 BoNi
pi_34510644
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
Van de vertrekkers valt bijna een goed elftal te maken.

Lobont;Trabelsi, Escude, de Jong, Maxwell; Pienaar, Galasek, Boukhari; X Anastasiou X
Niet bijna, er vanuit gaande dat Grygera ook niet bijtekent is er zelfs een erg mooi elftal te maken van de te vertrekken/ reeds vertrokken voetballers!
Ik vroeg me in het vorige topic al af of het 'nieuwe' Ajax zou kunnen winnen van dit team:
---------------Lobont-------------------
------------------------------------------
--Trabelsi---Grygera----Maxwell---
---------------Escudé-------------------
---de Jong----------------Galasek----
----------------Pienaar-----------------
----de Ridder------------Boukhari---
---------------Anastasiou--------------
Schitterend!
pi_34510648
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef BoNi het volgende:

[..]

[..]
Michael Laudrup
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:12:08 #14
53851 BoNi
pi_34510698
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Michael Laudrup
Wow, hoe heb ik die kunnen vergeten.......
(Witschge en Winter bedenk ik me net ook nog trouwens, al was dat dan wel weer een iets minder groot succes)
Schitterend!
pi_34510717
mwha.. in mijn ogen is het neit verkeerd dat er veel spelers vertrekken. Het loopt al tijden niet meer, dus echt vele toekomst zat er niet in de selectie. terwijl het in potentie toch een vna de beste spelers van NL zijn..

benieuwd wat er komend seizoen staat!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:14:14 #16
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34510748
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef BoNi het volgende:

[..]

Niet bijna, er vanuit gaande dat Grygera ook niet bijtekent is er zelfs een erg mooi elftal te maken van de te vertrekken/ reeds vertrokken voetballers!
Ik vroeg me in het vorige topic al af of het 'nieuwe' Ajax zou kunnen winnen van dit team:
Inderdaad.

Ik vind het echt een schande. Zo'n lichting fantastische talenten (bv. Sneijder, van der Vaart, de Jong, Heijtinga, Maduro, Babel, Stekelenburg, Emanuelson, de Ridder) en dan de boel zo ontzettend verkloten.
pi_34510764
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef BoNi het volgende:

[..]

Wow, hoe heb ik die kunnen vergeten.......
(Witschge en Winter bedenk ik me net ook nog trouwens, al was dat dan wel weer een iets minder groot succes)
Witschge was prima, Winter idd wat minder. En Brian Laudrup heeft het ook goed gedaan.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34510788
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Witschge was prima, Winter idd wat minder. En Brian Laudrup heeft het ook goed gedaan.
litmanen, Verlaat, Roy daarin tegen niet
pi_34510876
pi_34510884
Oh ja, in antwoord op de TT:

Nee.

vrijdag 27 januari 2006 @ 11:19:50 #21
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_34510922
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren deze zomer op de transfer markt?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_34510935
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik vind het echt een schande. Zo'n lichting fantastische talenten (bv. Sneijder, van der Vaart, de Jong, Heijtinga, Maduro, Babel, Stekelenburg, Emanuelson, de Ridder) en dan de boel zo ontzettend verkloten.
Daar zijn het talenten voor. Die geven je ploeg net dat kleine beetje extra, maar kunnen hem niet op sleeptouw nemen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:20:29 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34510947
Ik hoop dat Ajax de transfervrije Peter Løvenkrands (Rangers) haalt als linksbuiten, zodat hij kan concurreren met Nicolae Mitea, op rechtsbuiten geldt hetzelfde voor Mauro Rosales en Julian Jenner. Verder dient er nog een rechtshalf (Edgar Barreto?) te komen, een centrale verdediger (Gijs Luirink) en een rechtsback (Dwight Tiendalli?). Spitsen even niet.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:21:05 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34510957
Vreven . Dat is geen mentaliteit meer, dat is blinde ongecontroleerde haat... wat een debiel.

Nee, jantje van Halst, die moeten we hebben!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:22:17 #25
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34510999
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Heerlijkheid het volgende:

Heb je helemaal gelijk in. Voeg daar wat buitenlands talent aan toe in de vorm van Zlatan, Mido, Maxwell, Chivu en je vergat vd Meyde nog.

Het enige dat er nog aan ontbrak was een fatsoenlijke trainer + een oudere leider.
pi_34511001
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
Jelle van Damme mag van mij komen, hoor! Prima speler voor de breedte en heeft een Ajax-achtergrond.
Die Belg die gefrustreerd allemaal dingen ging roepen over Ajax toen ie weg was? Nee bedankt.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:22:53 #27
13462 BansheeBoy
pi_34511013
quote:
Dat ben ik dus wel met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34511035
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:22 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in. Voeg daar wat buitenlands talent aan toe in de vorm van Zlatan, Mido, Maxwell, Chivu en je vergat vd Meyde nog.

Het enige dat er nog aan ontbrak was een fatsoenlijke trainer + een oudere leider.
Ik kan me niet herinneren dat zij dit jaar bij Ajax speelden (op Maxwell na)?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:24:46 #29
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34511055
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Vreven . Dat is geen mentaliteit meer, dat is blinde ongecontroleerde haat... wat een debiel.

Nee, jantje van Halst, die moeten we hebben!
Inderdaad, Jan van Halst heeft de ideale instelling. Afgelopen winterstop leverde hij het bewijs:
quote:
Jan van Halst breekt been fysiotherapeut

In een wedstrijdje tussen technische staf en sponsoren heeft Twentes commercieel directeur Jan van Halst na een tackle het kuitbeen gebroken van fysiotherapeut Marcel Richter. Het gebeurde allemaal in Marbella waar FC Twente op trainingskamp is.

De dokter van FC Twente liet de ongelukkige Richter naar het ziekenhuis in Malaga vervoeren waar hij werd behandeld. Jan van Halst was behoorlijk aangeslagen door het voorval. Twente moet zijn fysiotherapeut Richter zeker zes weken missen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:26:25 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34511104
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik dus met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.

²
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat ben ik dus wel met je eens, maar je hoeft geen topper te zijn om iets te betekenen voor je ploeg. Stijn is vanwege zijn strijd altijd de lieveling van zijn clubaanhang geweest. En ik weet zeker dat hij meer voor Ajax kan betekenen dan Kanu. Ajax heeft nu genoeg mooi weer pleintjesvoetballers, ze hebben nu mensen nodig die beuken en niet nadenken: strijders. Als het evenwicht hersteld is in de ploeg tussen voetballers en werkers kan men vervolgens spelers als Diba en Jenner simpel inpassen in de ploeg.

²
Gast, waarom moet dit tweemaal geplaatst worden? Omdat ik nog niet reageerde?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:28:31 #31
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34511154
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat zij dit jaar bij Ajax speelden (op Maxwell na)?
als ze aan hun contract gehouden waren wel
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:28:50 #32
13462 BansheeBoy
pi_34511160
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Gast, waarom moet dit tweemaal geplaatst worden? Omdat ik nog niet reageerde?
Ik was vergeten dat ik dit reeds gepost had.

²
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:33:15 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34511277
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, Jan van Halst heeft de ideale instelling. Afgelopen winterstop leverde hij het bewijs:
[..]
Was ie nog maar fit .
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:35:57 #34
53851 BoNi
pi_34511361
quote:
Raiola brengt profiel Maduro bij Juventus
Vrijdag 27 januari, door SV, Amsterdam, 10.32u GMT+01.00, www.sports.it

In de Italiaanse media is vandaag bekend geworden dat zaakwaarnemer van Maxwell en Zlatan Ibrahimovic, Mino Raiola, een uitgebreid spelersprofiel van Hedwiges Maduro heeft ingeleverd bij Juventus.

Raiola heeft goede connecties bij Italiaanse clubs. Maduro wordt al enige tijd door Juventus gevolgd. Scouts hebben al bij diverse wedstrijden op de tribune gezeten.

Dit gaat echt helemaal nergens meer over.....
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:37:55 #35
13462 BansheeBoy
pi_34511419
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:35 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dit gaat echt helemaal nergens meer over.....
Maar ik vind hem helemaal niet goed genoeg. Ben ik de enige die het niet in hem ziet zitten?

²
pi_34511453
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef BoNi het volgende:

[..]

Tuurlijk wint het nieuwe Ajax wel van dit elftal. Iedereen vindt hier Boukhari en Anastasiou niet goed genoeg voor Ajax, en dan zijn het nu ineens toppers? Pienaar en Trabelsi laten ook al een maand of 12 niet echt een goed niveau zien. Grygera en Galasek blijven bij Ajax.
Steek vs Lobont, beide hebben sterke punten.
Alleen Maxwell is echt een aderlating, en persoonlijk vond ik escudé altijd wel goed, alleen wel soft.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:40:57 #37
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_34511511
Volgend jaar mogen de doelstellingen echt bijgesteld worden. Top 5 met mazzel
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:42:30 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34511555
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar ik vind hem helemaal niet goed genoeg. Ben ik de enige die het niet in hem ziet zitten?

²
Je hebt helemaal gelijk, ik zie ook liever Hafid Abdessadek (Royal Armed Forces), Ibrahim Afellay (PSV), Ismail Aissati (PSV), Soufiane Alloudi (Raja Casablanca), Gharib Amzine (Troyes), Youssef Chippo (Al Wakra), Badr El Kaddouri (Dynamo Kiev), Noureddine Kacemi (Grenoble), Houssine Kharja (AS Roma), Mohamed Madihi (Wydad Casablanca), Hicham Mahdoufi (Olympique Khouribga), Youssef Safri (Norwich City), Mohamed Yaacoubi (Osasuna) of Moncef Zerka (Nancy) komen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:43:35 #39
53851 BoNi
pi_34511586
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:38 schreef Omega het volgende:

[..]

Tuurlijk wint het nieuwe Ajax wel van dit elftal. Iedereen vindt hier Boukhari en Anastasiou niet goed genoeg voor Ajax, en dan zijn het nu ineens toppers? Pienaar en Trabelsi laten ook al een maand of 12 niet echt een goed niveau zien. Grygera en Galasek blijven bij Ajax.
Steek vs Lobont, beide hebben sterke punten.
Alleen Maxwell is echt een aderlating, en persoonlijk vond ik escudé altijd wel goed, alleen wel soft.
Wakker worden....
Galasek vertrekt bij Ajax, Grygera heeft aangegeven eerst af te wachten wat Galasek ging doen.
Kans is dus flink gegroeid dat ook hij na dit seizoen vertrekt.
Ik zeg ook zeker niet dat dit toppers zijn, maar zet hier maar een elftal tegenover dat sterker is dan.
Met name in de verdediging vertrekken een aantal erg sterke spelers...
Kijk voor de gein even naar Trabelsi tijdens de Africa Cup.....
Schitterend!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:46:07 #40
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_34511665
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Iedereen met een beetje verstand van voetbal (zelfs m'n moeder) ziet dat die jongen een geweldige voetballer is en alleen nog maar beter kan worden.
Jawel, je keek.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:49:33 #41
13462 BansheeBoy
pi_34511780
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:46 schreef jna het volgende:

[..]

Iedereen met een beetje verstand van voetbal (zelfs m'n moeder) ziet dat die jongen een geweldige voetballer is en alleen nog maar beter kan worden.
Maar hij heeft geen echte actie in huis, en het is misschien een dooddoener: maar ik vind Aissati echt beter.

²
pi_34511802
quote:
Volgens het blad Elsevier is Internazionale op dit moment in onderhandeling met de zaakwaarnemer van Maxwell. De Braziliaanse back komt dan de rest van dit seizoen op huurbasis over naar Italië en kan in de zomer een vast contract tekenen bij de Nerazzurri.

Ook de huidige koploper van de Serie A, Juventus, zit in hem een welkome versterking. Vorig seizoen al leek Maxwell onhoudbaar voor de Amsterdammers door de grote interesse vanuit het buitenland, maar een blessure dwarsboomde een vertrek.

Aankomende zomer loopt het contract van de 24-jarige Maxwell af bij Ajax, en dus mag hij transfervrij de Arena verlaten. Internazionale toonde al meerdere keren interesse, maar tot een transfer kwam het vooralsnog niet. Nu willen de Italianen tot de zomer wachten en dan een verbintenis aangaan met de linksachter.

Een andere reden om Maxwell niet direct over te nemen is zijn vierenhalf jarige verblijf in Nederland. Over zes maanden mag hij een Nederlands paspoort aanvragen en kan hij als EU-speler op de loonlijst. Een ontzettend groot voordeel omdat clubs in Spanje en Italië maar een beperkt aantal niet EU-spelers mag opstellen.
Heeft ie al interlands op zijn naam staan? Zo nee kan het ook nog wel eens een Nederlands International worden
pi_34511867
quote:
De Jong wil best zwerven
R. Deelstra | 26-01-2006 22:04:44

Wed ¤15 gratis bij Unibet
Nigel de Jong vertrok vooral uit Amsterdam omdat hij het zat was om door het elftal te zwerven. Opvallend is dat zijn nieuwe club Hamburger SV zijn multifunctionaliteit benadrukt bij de presentatie in Duitsland. "Nigel is bijna overal inzetbaar, dat heeft een belangrijke rol gespeeld in onze keuze."

Dietmar Beiersdorfer, sportchef van de Noord-Duitse volksclub: "We zijn zeer blij dat we met Nigel een veelzijdige speler hebben kunnen aantrekken. Hij kan zowel op het middenveld als in de verdediging ingezet worden."

Ook De Jong deed in dat opzicht uitspraken die in strijd waren met woorden die hij enkele weken geleden sprak. "Het liefst speel ik centraal voor de verdediging. Maar eigenlijk maakt het mij niet uit", verklaart de Amsterdammer. "Hoofdzaak is dat ik überhaupt speel, en dat we winnen."

"Mijns inziens is het niet reëel om van een titel te spreken, ook al worden wij beschouwd als concurrent van Bayern München. Het is realistischer om de huidige twee plaats te verdedigen", sprak De Jong over de titelkansen.

Niet Rafael van der Vaart, zijn oud-ploeggenoot, maar Khalid Bouhlarouz, die hij kent uit de jeugd van Ajax, heeft De Jong gepusht. "Boula heeft me altijd gepusht om naar Hamburg te komen. Later heb ik trainer Thomas Doll leren kennen, die zoveel hartstocht en enthousiasme heeft. Dat gaf een goed gevoel."

De Jong krijgt nummer 28. "Ik kon tussen twee nummers kiezen en heb nummer 28 gekozen. Mijn oma verjaart namelijk op de 28ste en zij betekent heel veel voor mij. Zij en mijn opa hebben mij van begin af aan altijd gesteund."
Nigel de Hond
pi_34511914
Ik vind Maxwell geen aderlating hoor, ik vind Juanfran als verdediger een stuk beter
Houd van een lijntje.
pi_34511962
quote:
Raiola brengt profiel Maduro bij Juventus
Vrijdag 27 januari, door SV, Amsterdam, 10.32u GMT+01.00, www.sports.it

In de Italiaanse media is vandaag bekend geworden dat zaakwaarnemer van Maxwell en Zlatan Ibrahimovic, Mino Raiola, een uitgebreid spelersprofiel van Hedwiges Maduro heeft ingeleverd bij Juventus.

Raiola heeft goede connecties bij Italiaanse clubs. Maduro wordt al enige tijd door Juventus gevolgd. Scouts hebben al bij diverse wedstrijden op de tribune gezeten.
Raiola
pi_34511964
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Nigel de Hond
Omg, wat een ****
pi_34511965
Huppakkee, Galsek ook pleite en ik voorspel dat Grygera ook weggaat.

We houden echt geen spelers over! Misschien wel goed juist, kunnen we vanaf 0 beginnen en een paar toppers halen.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:55:00 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34511981
Tja, dan zit er gewoon niets niet goed in de verhouding de Jong/Ajax. Hij wil HIER niet zwerven maar daar wel......

Ajax moet eens wat normaler met mensen omgaan, meer duidelijkheid scheppen en spelers eens laten spelen waar ze tot hun recht komen.
Get woke, go broke!
pi_34512003
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Freak187 het volgende:
Huppakkee, Galsek ook pleite en ik voorspel dat Grygera ook weggaat.

We houden echt geen spelers over! Misschien wel goed juist, kunnen we vanaf 0 beginnen en een paar toppers halen.
Galasek en Grygera met Trabelsi zullen de enige basisspelers zijn die vertrekken, al wil ik eerst zien ofGryga vertrekt.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:55:41 #50
13462 BansheeBoy
pi_34512014
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Maxwell geen aderlating hoor, ik vind Juanfran als verdediger een stuk beter
Maxwell vergelijken met Juanfran is als Bergkamp vergelijken met Stijn Vreven.

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')