kanker scheld wel lekker..en het was toch een neger of niet? 1+1=2quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Zelfs dan hoor je je te beheersen en geen racistische opmerking te maken. Kijk, klootzak is tot daar aan toe. Maar 'kankerneger' is écht iets anders hoor.
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
----------------Stekelenburg
Ogararu--VD Wiel--Vermaelen--Emanuelson
-----Davids-----Heitinga-----Gabri
---De Mul------Huntelaar------Babel
Dat zal 'm zondag wel worden, toch?
A, ja, ik had al het idee iemand vergeten te zijn. Dan schuift Heitinga naar achter op de plek van VD Wiel.quote:
Zo dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:39 schreef rompompom het volgende:
----------------Stekelenburg
Ogararu--Heitinga-Vermaelen--Emanuelson
-----Davids---------Perez--------Gabri
---De Mul--------Huntelaar------Babel
Zullen we Gabri en Davids dan ook maar op hun plekkie zetten? (precies andersom dus)quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
A, ja, ik had al het idee iemand vergeten te zijn. Dan schuift Heitinga naar achter op de Plek van VD Wiel.
[..]
Zo dan..
Hij gaat lekker.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zullen we Gabri en Davids dan ook maar op hun plekkie zetten? (precies andersom dus)![]()
Het is inderdaad niet om aan te zien. Ook Seedorf kan nog niet imponeren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben eruit. Wij pakken die cup met de grote oren gewoon volgend seizoen.![]()
Wat een saaie wedstrijd zeg, voetbal heeft ons nodig.
Laten we eerst maar az vernederen zondagquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben eruit. Wij pakken die cup met de grote oren gewoon volgend seizoen.![]()
Wat een saaie wedstrijd zeg, voetbal heeft ons nodig.
Tuurlijk, schelden is soms lekker. Geef ik toe, maar ik zou nooit, maar dan ook nooit iemand racistisch bejegenen. Maar goed...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
kanker scheld wel lekker..en het was toch een neger of niet? 1+1=2
Vandaar je avatar....quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Tuurlijk, schelden is soms lekker. Geef ik toe, maar ik zou nooit, maar dan ook nooit iemand racistisch bejegenen. Maar goed...
Wat is daar mis mee? Gewoon Nederlandse vlag, is niets racistisch aan, toch? Of staat de Nederlandse vlag voor: blanke mensen met blauwe ogen en blond haar?quote:
Precies! Superieur aan andere mensen met andere haarkleurenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:03 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Gewoon Nederlandse vlag, is niets racistisch aan, toch? Of staat de Nederlandse vlag voor: blanke mensen met blauwe ogen en blond haar?
Waarom zou je dan niet neger tegen die grens mogen zeggen? en kanker werd in deze zin gebruikt als krachtterm en niet als ziekte.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:03 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Gewoon Nederlandse vlag, is niets racistisch aan, toch? Of staat de Nederlandse vlag voor: blanke mensen met blauwe ogen en blond haar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |