Mee posten in een discussie zonder af te glijden naar offtopic gelul is niet voor jou weg gelegd of wel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
snap niet dat jij zovaak post in het ajax topic terwijl feyenoord afglijd naar de degradatie zone.
Ik vind het leuk om feyenoorders te pesten met het feit dat Feyenoord een middenmoter is geworden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:02 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mee posten in een discussie zonder af te glijden naar offtopic gelul is niet voor jou weg gelegt of wel?
Maar doe dat dan niet in een Ajax topic!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om feyenoorders te pesten met het feit dat Feyenoord een middenmoter is geworden.
tjsah als al die feyenoorders hier zich komen druk maken over de identiteit van ajax.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar doe dat dan niet in een Ajax topic!
Hij is nog redelijk underground hoor. Alleen ik zou hem best wel eens in een landelijk voetbalprogramma willen zien. Of dat Erik v Muiswinkel hem gaat na doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:06 schreef PLAE@ het volgende:
ton
wel jammer dat ie niet meer underground is![]()
Beetje respect voor Ton graag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:15 schreef SiemeN het volgende:
Wat een klote TT, ja. Het zou een ontzettende domme zet zijn om Henk nu al de laan uit te sturen. Ik zie het ook niet gebeuren. Zó opportunistisch is de voetbalwereld toch ook weer niet..
In de Jupiler League zijn er al 4 trainers ontslagen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:15 schreef SiemeN het volgende:
Wat een klote TT, ja. Het zou een ontzettende domme zet zijn om Henk nu al de laan uit te sturen. Ik zie het ook niet gebeuren. Zó opportunistisch is de voetbalwereld toch ook weer niet..
Zie bovenstaande post.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de Jupiler League zijn er al 4 trainers ontslagen.
penalty'squote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:04 schreef jna het volgende:
jong Ajax ligt trouwens uit de beker.
Sinds wanneer ben jij een psv supporter?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:12 schreef Rekkie het volgende:
Joden die denken dat kakkerlakken middenmoot zijn geworden
PSV
Je plezier moet halen uit het kampioenschap van een andere clubquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:12 schreef Rekkie het volgende:
Joden die denken dat kakkerlakken middenmoot zijn geworden
PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |