Graag ontopic en zonder geflame en stupide plaatjes nu verder.
quote:
Op vrijdag 24 januari 2003 20:46 schreef golfer het volgende:
Hernieuwde poging nadat dit topic [Centraal] Ajax , deel 2 : Fier en Koen
vanaf het begin verpest werd.Graag ontopic en zonder geflame en stupide plaatjes nu verder.
quote:Sinds jullie het topic verkloten met offtopic gedoe en flame-pogingen.
Op vrijdag 24 januari 2003 20:47 schreef Fulton het volgende:
sinds wanneer bepaal jij of een topic 'verpest' is
En nu ontopic over Ajax verder hier.
Morgen ff kaartjes halen voor Ajax- Feyenoord trouwens
quote:Bron http://www.voetbalonline.nl
Blessures overschaduwen carrière van Jari LitmanenAMSTERDAM, 25 januari 2003 14:08 - Als Ronald Koeman stelt 'een slecht gevoel' te hebben over Jari Litmanen, slaat dit niet op de technische en tactische vaardigheden van de Finse international, maar vooral op het feit dat hij slechts zelden helemaal fit is. Vriend en vijand zullen het met elkaar eens zijn dat Jari Litmanen één van die spelers is waarvoor je naar het stadion gaat. Een prachtige techniek, gekoppeld aan een goed tactisch inzicht maken van hem een voetballer die iedere coach wel in de basis van zijn team wil hebben. In de afgelopen 10 jaar is het echter maar zelden voorgekomen dat Litmanen in de basis bij zijn club stond. Hele of halve blessures stonden dit altijd in de weg, waardoor het gevoel dat Ronald Koeman heeft gerechtvaardigd is. Litmanen kwam naar Ajax in het seizoen 1992-93. In de eerste 7 seizoenen viel het wat betreft zijn blessures allemaal nogal mee. In totaal speelde hij in zijn eerste periode in Amsterdam 159 competitiewedstrijden en scoorde hij 91 maal. Een geweldige staus van dienst dus.Bij Barcelona ging het mis. In zijn eerste seizoen (1999-2000) stond hij slechts 14 maal in de basis en viel hij 7 keer in. In totaal scoorde hij dit seizoen 3 maal. Het seizoen daarna (2000-2001) statte hij nog maar 4 maal in de basis, viel éénmaal in en scoorde hij ook een keer. Door halverwege naar Liverpool te gaan hoopte hij meer aan spelen te zullen toekomen. Aanvankelijk zag het daar ook naar uit. Hij startte datzelfde seizoen bij Liverpool 8 maal in de basis, viel 13 keer in en scoorde 4 maal. Maar dit seizoen ging het weer mis in Engeland. Hij speelde niet eenmaal alvorens Ajax hem, op wel hel speciale condities, kreeg van Liverpool. Maar ook bij Ajax heeft Litmanen geen geluk. Slechts 5 competitiewedstrijden startte hij dit seizoen in de basis, viel 3 maal in en scoorde 3 keer. In totaal speelde Litmene(31) tot nu toe 174 competitiewedstrijden voor Ajax en scoorde hij 94 maal.
Jari blijft gewoon bij Ajax, en het lijkt wel of VOL hoopt dat ie weg gaat.
quote:Als mod heb je vast wel eens gehoord van:
Op vrijdag 24 januari 2003 20:49 schreef golfer het volgende:[..]
Sinds jullie het topic verkloten met offtopic gedoe en flame-pogingen.
Dat is namelijk mijn taak als moderator om dat tegen te gaan.En nu ontopic over Ajax verder hier.
Het editten van posts
Het verwijderen van posts
quote:Feyenoord - Ajax - 0-2 Jari Litmanen
Op zaterdag 25 januari 2003 19:46 schreef mitt het volgende:
Logisch dat Koeman ontevreden is over Litmanen.
Hij heeft amper iets kunnen bewijzen voor Ajax.
Hoop voor Litmanen en Ajax dat ie een tijd gewoon wel kan spelen, anders word het toch ff een probleem.
Plus een aantal heeel belangrijke acties/voorzetten (vreemd dat VOL die ff vergeet). Voor mij heeft ie zich alweer genoeg bewezen. Maar ja VOL en jij kijken IMO niet verder dan de goals die ie maakt.
quote:[img]inkopsmiley[/img]
Op zaterdag 25 januari 2003 22:12 schreef mitt het volgende:
De doelpunten waren idd belangrijker.
Maar hij is amper inzetbaar en hij is gehaald voor de Champions League en om wat bij te brengen, dat is bijna niet gelukt, dus mag Koeman ontevreden zijn over Litmanen.
quote:Doet die 90e minuut je nog steeds pijn?
Op zaterdag 25 januari 2003 22:18 schreef CAZZO het volgende:[..]
[afbeelding]
ik ken nog wel een speler van ajax die nauwlijks inzetbaar is en dan ook nog het dubbele wil gaan verdienen
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 22:49 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Doet die 90e minuut je nog steeds pijn?
quote:
Op zaterdag 25 januari 2003 22:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
VdV: "Ik zei nog hier komt ie, hij kwam dan ook alleen wat later"
quote:
TUNIS (ANP) - Hatem Trabelsi is zaterdag in zijn geboorteland Tunesië met overweldigende meerderheid verkozen tot sportman van het jaar. De vleugelverdediger van Ajax kreeg maar liefst 2100 stemmen. Gewichtheffer en nummer twee Youssef Sebaï moest het doen met 789 stemmen.
quote:
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft met Sevilla overeenstemming bereikt over een tijdelijke overgang van aanvaller Nikos Machlas. De Spaanse club mag de Griek voor de rest van het seizoen huren.De spits spreekt binnenkort samen met zijn zaakwaarnemer met vertegenwoordigers van de nummer elf van de hoogste Spaanse divisie. Machlas is bezig met zijn vierde seizoen bij Ajax. Onder trainer Ronald Koeman komt de oud-speler van OFI Kreta en Vitesse nauwelijks aan spelen toe. De 29-jarige aanvaller staat open voor een Spaans avontuur. Hij hoopt snel tot een akkoord te komen.
En Machlas, tja een spits zonder talent vind ik. Terecht dus dat ie niet wordt opgesteld.
Machlas gun ik een goede club, van mij hoeft hij echt niet weg, is hij zoveel minder dan Mido/Zlatan?
quote:bron: AT5 text.
'CHOI MOGELIJK MET KIM NAAR AJAX'
Tegenover de krant Sports Seoul heeft
zaakwaarnemer Yeungjoong Lee laten
weten dat Sungkook Choi mogelijk in de
zomer met Donghyun Kim naar Ajax
verhuist. Dit meldt ajax.netwerk.to
Lee zei dat op het vliegveld van Seoul
wachtend op de vlucht naar Nederland
waar hij gaat onderhandelen met Feye-
noord over de transfer van Nam-il Kim.
Hoewel de transfer van Choi nog niet in
zo'n vergevorderd stadium is als die
van Donghyun Kim, liet hij weten dat
Choi kandidaat is om mee te komen met
Kim. Choi is aanvoerder van Korea U20.
Ajax is zoals bekend op zoek naar
diverse jeugdspelers voor het tweede
Lijkt wel of heel Korea naar nederland komt. Opzich geen moeite mee, maar Ajax speelde van de week met 2 nederlanders.
quote:Das commercieel gezien goed voor de club.
Op zondag 26 januari 2003 01:33 schreef HeatWave het volgende:[..]
bron: AT5 text.
Lijkt wel of heel Korea naar nederland komt. Opzich geen moeite mee, maar Ajax speelde van de week met 2 nederlanders.
Was blij dat Ajax er niet aan mee deed, maar dus toch. Damn als Beenhakkert hiervoor het contract met Jari beeindigd, dan ******************************************************************* die kakkerlak ********************************** en mag ie *******************
Alloewel op je 19e al vaak kapot zijn is ook niet alles.
quote:ja tuurlijk zou het cool zijn als hij bij Ajax zou blijven, maar nog veel cooler als ze hem een FIT zouden houden. En over vd Vaart wil ik het niet eens hebben, dat gaat een hele vervelende zaak worden vrees ik....
Op zondag 26 januari 2003 01:53 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik zie overigens een rol voor Jari als trainer of iets met de jeugd. Dat wou ie zelf ook geloof ik. Alleen jammer dat zo'n topspeler al op z'n 31e kapot is.Alloewel op je 19e al vaak kapot zijn is ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |