Lindenbergh speelt...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zondag maar zo beginnen:
Stekelenburg
Ogararu - Stam - Heitinga
Davids
Gabri - Sneijder
Perez
Leo - Huntelaar - Babel
quote:Lindenbergh in de basis tegen ADO
Vrijdag 9 februari, door SV, Amsterdam, 14.07u GMT+01.00, AS
Ajacied Olaf Lindenbergh start aanstaande zondag in de basis als Ajax in het Zuiderpark tegen ADO Den Haag aantreed. Henk ten Cate bevestigde dat op de persconferentie.
Door de blessures van Emanuelson en Vermaelen is Lindenbergh de enige (stand-in) linksback nog in de selectie. Stam keert na een schorsing terug in het centrum van de verdediging.
Tegen ADO staat de verdediging en het middenveld vast, alleen de aanval is een klein vraagteken. Ten Cate heeft de afgelopen weken continu verteld voor 'spelers in vorm' te kiezen, vandaar dat Babel de voorkeur boven Huntelaar kreeg tegen Feyenoord. Echter, in de oefenvorm stond Leonardo linksbuiten en Huntelaar in de spits.
Babel en De Mul deden met 'de reserves' mee, maar de oefenmeester had bij 'het hesjesteam' de rechtsbuitenpositie opengelaten. Nietszeggend dus. Welzeggend is een vrije trap van Perez die op de training prachtig in het doel krulde. De Deen staat te popelen en is in vorm, maar zijn concurrent, Sneijder, is in topvorm.
Babel lijkt overigens een opvolger van de 'Curver-methode', de leerschool waarvan hij werd verbannen door Ajax, te hebben gevonden. Davids is zijn nieuwe coach. De 33-jarige middenvelder trapte na afloop nog even serieus een balletje na met de rappe aanvaller om de balcontrole te verhogen.
Wil je Heit op links?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar ik wil dat we zo spelen.
0-6 minimaalquote:
0-3quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:59 schreef Silenus het volgende:
Nou mannen, wat verwachten we ervan zondag?
Ik denk twee-nul. Voor ons.
Hetzelfde, als het niet erger is met nieuwe blessure's.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:19 schreef Nashje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Henk de verdediging neerzet tegen Bremen.
Blessures is een groot woord, als je dan ineens met oranje mee mag doen en over een paar weken ineens niet meer zou ik ook zeggen dat ik een blessure had.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hetzelfde, als het niet erger is met nieuwe blessure's.
Ogararu is toch geschorst tegen Bremen? Hou je Heitinga en Stam over.. sja en Lindenbergh danquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hetzelfde, als het niet erger is met nieuwe blessure's.
Timisela?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ogararu is toch geschorst tegen Bremen? Hou je Heitinga en Stam over.. sja en Lindenbergh dan
Timisela of Supusepa idd. Maar om die zo in één keer te brengen tegen Bremen.. Lijkt me niet zo slim. Misschien verstandiger om ze dan tegen ADO al mee te laten doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef toma het volgende:
[..]
Timisela?
Slijngaard en Verthongen verhuurd![]()
misschien iemand anders uit de jeugd?
Idd, dat kille en zakelijke van PSV was het toch helemaal? Ze beginnen goed te spelen, het gaat fout en Koeman begint een Calimero te worden. En aan het begin van het seizoen maar zeiken op Ten Cate.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:28 schreef StarGazer het volgende:
Gewoon winnen idd zondag. Hoe maakt niet uit.
Ajaxquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Wo ist der op?
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ogararu is toch geschorst tegen Bremen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |