Gabri is een goede 2dequote:Op maandag 25 september 2006 12:36 schreef -Wolf- het volgende:
dat Jaap Stam kon ik niet lezen, maar toen ik balder zag staan wist ik al waar het over ging..
Wat moet iedereen toch altijd op dat kutplein, vind het een van de vervelendste stukjes van onze stad... maar goed, ieder z'n mening en toegegeven: je kan er wel goed zuipen.quote:Op maandag 25 september 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Nou ik hoop dat de goeie weg is ingezet en dat we Donderdag een leuke pot krijgen.
Ben de hele dag vrij, dus zal wel ff richting Rembrandts gaan van te voren denk ik.
Feit. En november ook.quote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oktober wordt een belangrijke maand.
Niks mis met Rembrandt. Waar ga jij altijd heen dan?quote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat moet iedereen toch altijd op dat kutplein, vind het een van de vervelendste stukjes van onze stad... maar goed, ieder z'n mening en toegegeven: je kan er wel goed zuipen.![]()
Ik heb ook niets met het Rembrandtplein verder hoor, zit altijd op het Leidse maar omdat vele Ajacieden daar vaak zitten voor de wedstrijd leek het me ook wel weer eens leukquote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat moet iedereen toch altijd op dat kutplein, vind het een van de vervelendste stukjes van onze stad... maar goed, ieder z'n mening en toegegeven: je kan er wel goed zuipen.![]()
Rembrandt ziet ook altijd wit-rood-wit voor een Europese wedstrijd hoor. Monico en Hof v. Holland zijn goed te doenquote:Op maandag 25 september 2006 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met het Rembrandtplein verder hoor, zit altijd op het Leidse maar omdat vele Ajacieden daar vaak zitten voor de wedstrijd leek het me ook wel weer eens leuk.
Dat bedoel ik toch ook?quote:Op maandag 25 september 2006 13:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rembrandt ziet ook altijd wit-rood-wit voor een Europese wedstrijd hoor. Monico en Hof v. Holland zijn goed te doen
kan het voorstellen, maar ik had het over RP hierquote:Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja ik interpreteerde het even fout, dacht dat je het nog over het Leidsche had
De Waard kwam ik 'vroeger' ook wel eens ja, is ook altijd gezellig.quote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan het voorstellen, maar ik had het over RP hier.
maar op het leidse is het vaak ook wel gezellig met Ajax wedstrijden hoor, Vooral de Waard heeft een trouwe aanhang.
Ik zit zelf echter vaak in cafe Black and White, niet zo vol maar wel gezellig.
Kom ik zelf niet al te vaak, alleen als een leuk collegatje van me er zit, ook nogal fanatiek Ajacied (en dubbel Dquote:Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
De Waard kwam ik 'vroeger' ook wel eens ja, is ook altijd gezellig.
En ik maar in de veronderstelling zijn, dat jullie na de laatste Feijenoord - ajax niet meer mochten komen? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef JaWi het volgende:
Info voor kaartverkoop 22-10 is bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |