Gabri is een goede 2dequote:Op maandag 25 september 2006 12:36 schreef -Wolf- het volgende:
dat Jaap Stam kon ik niet lezen, maar toen ik balder zag staan wist ik al waar het over ging..
Wat moet iedereen toch altijd op dat kutplein, vind het een van de vervelendste stukjes van onze stad... maar goed, ieder z'n mening en toegegeven: je kan er wel goed zuipen.quote:Op maandag 25 september 2006 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Nou ik hoop dat de goeie weg is ingezet en dat we Donderdag een leuke pot krijgen.
Ben de hele dag vrij, dus zal wel ff richting Rembrandts gaan van te voren denk ik.
Feit. En november ook.quote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oktober wordt een belangrijke maand.
Niks mis met Rembrandt. Waar ga jij altijd heen dan?quote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat moet iedereen toch altijd op dat kutplein, vind het een van de vervelendste stukjes van onze stad... maar goed, ieder z'n mening en toegegeven: je kan er wel goed zuipen.![]()
Ik heb ook niets met het Rembrandtplein verder hoor, zit altijd op het Leidse maar omdat vele Ajacieden daar vaak zitten voor de wedstrijd leek het me ook wel weer eens leukquote:Op maandag 25 september 2006 12:48 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat moet iedereen toch altijd op dat kutplein, vind het een van de vervelendste stukjes van onze stad... maar goed, ieder z'n mening en toegegeven: je kan er wel goed zuipen.![]()
Rembrandt ziet ook altijd wit-rood-wit voor een Europese wedstrijd hoor. Monico en Hof v. Holland zijn goed te doenquote:Op maandag 25 september 2006 13:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met het Rembrandtplein verder hoor, zit altijd op het Leidse maar omdat vele Ajacieden daar vaak zitten voor de wedstrijd leek het me ook wel weer eens leuk.
Dat bedoel ik toch ook?quote:Op maandag 25 september 2006 13:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Rembrandt ziet ook altijd wit-rood-wit voor een Europese wedstrijd hoor. Monico en Hof v. Holland zijn goed te doen
kan het voorstellen, maar ik had het over RP hierquote:Op maandag 25 september 2006 13:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja ik interpreteerde het even fout, dacht dat je het nog over het Leidsche had
De Waard kwam ik 'vroeger' ook wel eens ja, is ook altijd gezellig.quote:Op maandag 25 september 2006 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan het voorstellen, maar ik had het over RP hier.
maar op het leidse is het vaak ook wel gezellig met Ajax wedstrijden hoor, Vooral de Waard heeft een trouwe aanhang.
Ik zit zelf echter vaak in cafe Black and White, niet zo vol maar wel gezellig.
Kom ik zelf niet al te vaak, alleen als een leuk collegatje van me er zit, ook nogal fanatiek Ajacied (en dubbel Dquote:Op maandag 25 september 2006 13:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
De Waard kwam ik 'vroeger' ook wel eens ja, is ook altijd gezellig.
En ik maar in de veronderstelling zijn, dat jullie na de laatste Feijenoord - ajax niet meer mochten komen? Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 25 september 2006 13:09 schreef JaWi het volgende:
Info voor kaartverkoop 22-10 is bekend.
De laatste Feyenoord - Ajax (in de play-offs) verliep vooral van Ajax-zijde heel rustig, dus geen reden om de bezoekende ploeg te weren. Alles is tegenwoordig zo overdreven beveiligd, dat er niets meer mis kan gaan.quote:Op maandag 25 september 2006 13:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ik maar in de veronderstelling zijn, dat jullie na de laatste Feijenoord - ajax niet meer mochten komen? Heb ik wat gemist?
We mogen alleen niet naar ado, voor zover ik weet.quote:Op maandag 25 september 2006 13:39 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ik maar in de veronderstelling zijn, dat jullie na de laatste Feijenoord - ajax niet meer mochten komen? Heb ik wat gemist?
Kunnen we die gozer niet gewoon verpatsen, ergens in Rotterdam?quote:Op maandag 25 september 2006 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Achterin stond het wel redelijk ja, alleen Roger was ff nonchalant helaas.
Maar de aanvoer in de 16 was belabberd weer. Rosales komt echt NOOIT zijn man behoorlijk voorbij en ging een aantal keer verdedigend ook in de fout. Die man heeft het gewoon niet...
Minstens vijf spelers die ondermaats presteerden en jij begint weer alleen over Rosalesquote:Op maandag 25 september 2006 13:27 schreef HeatWave het volgende:
Achterin stond het wel redelijk ja, alleen Roger was ff nonchalant helaas.
Maar de aanvoer in de 16 was belabberd weer. Rosales komt echt NOOIT zijn man behoorlijk voorbij en ging een aantal keer verdedigend ook in de fout. Die man heeft het gewoon niet...
Ik meen te herinneren dat er na de play-offs, door beide burgemeesters was besloten, dat er geen bezoekende uitsupporters meer mochten komen. Schijnbaar heb ik het mis...quote:Op maandag 25 september 2006 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De laatste Feyenoord - Ajax (in de play-offs) verliep vooral van Ajax-zijde heel rustig, dus geen reden om de bezoekende ploeg te weren. Alles is tegenwoordig zo overdreven beveiligd, dat er niets meer mis kan gaan.
ff de 'makkkies| jong RKC en IK Start niet meegerekend, ze zouden uberhaupt wel weer eens meer mogen scoren. het is nu vrijwel weer op hetzelfde niveau als voor de komst van KJH..quote:Op maandag 25 september 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Gabri mag onderhand ook wel een keer scoren.
We moeten begin mei ook nog voor de bekerfinale hoorquote:Op maandag 25 september 2006 14:03 schreef Cart_man het volgende:
Dan zal 22-10 de laatste wedstrijd worden waar jullie nog welkom zijn.![]()
Idd, leuk dat we van die 'experts' hebben lopen maar 9 van de 10 corners vallen zo in de handen van de keeperquote:Op maandag 25 september 2006 14:17 schreef Erwtensoep het volgende:
We zijn de koning van de slappe corners!
Ik gok dat ik al meer wedstrijden heb bezocht in mijn leven dan jij ooit zal halenquote:Op maandag 25 september 2006 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Heatwave gaat een keer naar een wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |