quote:Op maandag 7 april 2008 13:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als Suarez en Huntelaar samen gaan spelen als ze vandaag worden heeft Huntelaar er gewoon 45 volgend jaar.
Ik zie toch ook graag wat eigen jeugd terug. Ajax eigen zeg maar. De beurs hoeft van mij niet zo vaak open als dit seizoen. één of twee toppers (Sulejmani) en verder de jeugd erbij.quote:Op maandag 7 april 2008 12:36 schreef Rumille het volgende:
Ik hoop het.
Maar Sulejmani en Pranjic + de Zeeuw zouden goede aankopen zijn.
Kapitaal moet op het veld staan!
De mooiste club van allemaalquote:
Was het maar zo'n feest.quote:
we komen iig dichter in de buurtquote:Op maandag 7 april 2008 13:25 schreef Zwansen het volgende:
Hopen dat Huntelaar blijft volgend jaar. Met hem worden jullie toch nooit kampioen.
die Luque komt me ook mn strot uit. Doet geen zak op de trainingen en loopt alleen zn zakken te vullen.quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Scorpie het volgende:
Verdrievoudig Huntelaar zijn salaris, pleur Luque eruit en koop voor familie Huntelaar een fucking villa dichtbij Amsterdam ofzo.
Alles om die gozer hier te houden
Hij wordt ook niet echt vaak opgesteld he. Nou zal het een vast met het ander te maken hebben, maar de laatste maanden krijgt hij nauwelijks een kans. Het lijkt me het beste voor iedereen als Luque ook vertrekt.quote:Op maandag 7 april 2008 13:27 schreef toma het volgende:
[..]
die Luque komt me ook mn strot uit. Doet geen zak op de trainingen en loopt alleen zn zakken te vullen.
Die gast moet zich bewijzen op de trainingen. Wat ik hoor in interviews met Koster is dat hij het Koster niet moeilijk genoeg maakt om hem bij de selectie toe te voegen. GEBREK AAN INZET!quote:Op maandag 7 april 2008 13:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet echt vaak opgesteld he. Nou zal het een vast met het ander te maken hebben, maar de laatste maanden krijgt hij nauwelijks een kans. Het lijkt me het beste voor iedereen als Luque ook vertrekt.
En alle Ajacieden (en redelijk wat andere voetbalfans die PSV niet voor de 4e keer op rij kampioen willen zien worden) zitten dan te hopen.quote:Op maandag 7 april 2008 13:28 schreef _Mike_ het volgende:
Ik hoop dat Twente gewoon zondag wint, wij worden geen kampioen meer maar het is wel leuk om die PSV'ers extra spanning te geven
Als hij niets uitvreet op de trainingen....quote:Op maandag 7 april 2008 13:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hij wordt ook niet echt vaak opgesteld he. Nou zal het een vast met het ander te maken hebben, maar de laatste maanden krijgt hij nauwelijks een kans. Het lijkt me het beste voor iedereen als Luque ook vertrekt.
Daarom lijkt het mij ook een wisselwerkingquote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als hij niets uitvreet op de trainingen....
Beetje kip - ei verhaal denk ik.quote:Op maandag 7 april 2008 13:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als hij niets uitvreet op de trainingen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |