Als je een beslissing neemt, dan is 'ie dus weg. Anders hoef je niks te beslissen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef _Mike_ het volgende:
Beslissing over van Geel voor eind aankomende week
Precies, en nauwkeurig afronden wordt er ook niet makkelijker op aan het eind van een slalom. Het is ook vooral eenrichtingsverkeer, hij moet aldoor de spits bedienen, en heel af en toe mag ie een kaatsje terugverwachten. Dan doet ie het alles bij mekaar uitstekend en valt het met die effectiviteit ook nog wel mee.quote:Op zondag 6 april 2008 21:24 schreef toma het volgende:
[..]
dat niet maar de meeste creeert ie wel zelf.
ik ben er sowiezo voor dat er geen TD is. Als het dan misloopt kun je tenminste 1 iemand verantwoordelijk nemen. En krijg je niet mensen die elkaar indekken.quote:Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef jna het volgende:
Wat denken jullie? nieuwe td of van Basten die alle touwtjes in handen krijgt?
Misschien dat ze dan nog meer jeugdspelers aantrekken om ze vervolgens bij Ajax te laten spelen zodat ze daar de vorderingen kunnen bijhouden.quote:Op zondag 6 april 2008 22:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Wenger is toch zelf juist een trainer die de jeugd consequent een kans geeft bijv. in het League cup toernooi.
Barca is nog altijd net ietsjes mooierquote:Op zondag 6 april 2008 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
De twee mooiste clubs allertijden gaan samenwerken
Ik heb liever wel een TD. Voor de functie van TD zijn andere kwaliteiten nodig dan voor die van trainer. En een TD heeft andere belangen. Van Basten heeft 0,0 ervaring met deze zaken, vandaar zie ik liever wel een aparte TD.quote:Op zondag 6 april 2008 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben er sowiezo voor dat er geen TD is. Als het dan misloopt kun je tenminste 1 iemand verantwoordelijk nemen. En krijg je niet mensen die elkaar indekken.
Mee eens.quote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben pertinent tegen elke samenwerking!
maar van basten heeft wel connecties. Van Geel komt niet verder dan zn poesie-album van de kleuterklas.quote:Op zondag 6 april 2008 22:11 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik heb liever wel een TD. Voor de functie van TD zijn andere kwaliteiten nodig dan voor die van trainer. En een TD heeft andere belangen. Van Basten heeft 0,0 ervaring met deze zaken, vandaar zie ik liever wel een aparte TD.
Dat dachten ze bij Feyenoord met Gullit ook, maar die kwam uiteindelijk ook niet verder dan Ostlundquote:Op zondag 6 april 2008 22:16 schreef toma het volgende:
maar van basten heeft wel connecties.
Ajax heeft geld, Feyenoord had stukken minder te besteden.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Feyenoord met Gullit ook, maar die kwam uiteindelijk ook niet verder dan OstlundEn nog 13 van soortgelijk of minder niveau
Feyenoord had toen geen geld, Ajax wel uit de transfers.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Feyenoord met Gullit ook, maar die kwam uiteindelijk ook niet verder dan OstlundEn nog 13 van soortgelijk of minder niveau
Ik wil dan ook een andere TD, niet Van Geelquote:Op zondag 6 april 2008 22:16 schreef toma het volgende:
[..]
maar van basten heeft wel connecties. Van Geel komt niet verder dan zn poesie-album van de kleuterklas.
helaasquote:Op zondag 6 april 2008 22:37 schreef Grimm het volgende:
Arsenal moederclub?! Ajax is toch veel groter?
Maar wat kopen wij ervoor? Niet veel lijkt me...quote:Op zondag 6 april 2008 21:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Er spelen inderdaad ook wat leuke Nederlandse talentjes. Die leren bij Ajax ongetwijfeld meer dan in het tweede bij Arsenal.
Hij heeft bij Oranje al 'rustig' kunnen beginnen. Nu moet ie maar aan de bak.quote:Op zondag 6 april 2008 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan nog, het TD schap is toch een heel andere discipline. Marco is nog een beginnend coach, heeft nog nooit een club getraind. Dan zou ik zeggen laat hem rustig beginnen en alleen daar op richten.
Het heeft toch helemaal niets met moeder of satteliet club te maken?quote:Op zondag 6 april 2008 22:37 schreef Grimm het volgende:
Arsenal moederclub?! Ajax is toch veel groter?
Om vervolgens je eigen talenten te laten zinken? Geweldig zeg.quote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gewoon een deal over huren van jonge talenten?
Typisch.quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Ajax nu een satalietclub worden van Arsenal? Net zoals Excelsior dat van Feyenoord is?
Ben ik het mee eens, Van Basten lijkt me ook iemand die veel jeugd wilt gebruiken..quote:Op zondag 6 april 2008 22:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Om vervolgens je eigen talenten te laten zinken? Geweldig zeg.
zoals PSV van Chelsea is. Als je anders nog een leuke opmerking achter de hand had wil ik m nog wel graag horen hoorquote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Ajax nu een satalietclub worden van Arsenal? Net zoals Excelsior dat van Feyenoord is?
Je schiet er inderdaad geen zak mee opquote:Op zondag 6 april 2008 22:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Om vervolgens je eigen talenten te laten zinken? Geweldig zeg.
Verwacht er nu maar niet teveel van.quote:Op zondag 6 april 2008 23:03 schreef toma het volgende:
Als je bepaalde posities niet in kunt vullen met eigen jeugd is het altijd handig als Arsenal nog wat spelertjes over heeft. Als Huntelaar komende zomer vertrekt en er zijn geen jeugdspelers die hem op kunnen volgen of als Ajax niet de gewenste opvolger kan kopen is het altijd handig dat Arsenal een spelertje aan Ajax kan verhuren. Maar het zou niet zo moeten zijn dat de jeugd van Arsenal de jeugd van Ajax in de weg gaat zitten.
nouja. Ik ga er wel vanuit dat Arsenal spelers aan Ajax gaat verhuren meer niet. Dat mag je toch hopelijk wel verwachten?quote:Op zondag 6 april 2008 23:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verwacht er nu maar niet teveel van.
Ik denk niet dat het zo zal werken. Het zal meer gaan van "wat hebben we over/wie heeft er een werkvergunning nodig" bij Arsenal denk ik. Beetje zoals Chelsea en PSV.quote:Op zondag 6 april 2008 23:03 schreef toma het volgende:
Als je bepaalde posities niet in kunt vullen met eigen jeugd is het altijd handig als Arsenal nog wat spelertjes over heeft. Als Huntelaar komende zomer vertrekt en er zijn geen jeugdspelers die hem op kunnen volgen of als Ajax niet de gewenste opvolger kan kopen is het altijd handig dat Arsenal een spelertje aan Ajax kan verhuren. Maar het zou niet zo moeten zijn dat de jeugd van Arsenal de jeugd van Ajax in de weg gaat zitten.
Niet dat we er veel aan zullen hebbenquote:Op zondag 6 april 2008 23:06 schreef toma het volgende:
[..]
nouja. Ik ga er wel vanuit dat Arsenal spelers aan Ajax gaat verhuren meer niet. Dat mag je toch hopelijk wel verwachten?
Leuke nieuwsberichten, Van Geel nog weg en het hele bestuur overnieuw opbouwen met Marcoquote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef Nashje het volgende:
Coronel voorzitter en Molenaar ad. Teken ik voor.
ben zaterdag bij WII - Heerenveen geweest. Maar t was niet zoveel hoor. Hij heeft de hele wedstrijd niks laten zienquote:
Ja joh, koop nog meer aanvallersquote:Op zondag 6 april 2008 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik acht de kans klein, maar Lens is zeker welkom. Zoals hij de laatste maanden speelt zou het een absolute versterking zijn![]()
Kunnen Rommedahl en Bakir mooi weer de verkoop in
Huntelaar gaat weg dus blijft er nog weinig klasse over voorin. Sulejmani zou gewoon een goede versterking zijn. En hij is nog maar 19 jaar. Of heb je liever dat PSV met hem aan de haal gaat en dat wij weer met grote teleurstelling een speler daar zien schitteren?quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja joh, koop nog meer aanvallers
Blind moet binnenkort gewoon TD worden
Is ie al geweest en was geen succes.quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja joh, koop nog meer aanvallers
Blind moet binnenkort gewoon TD worden
Uitzonderlijke talenten als Sulejmani moet je gewoon halen, met alle repect voor Martina.quote:Op maandag 7 april 2008 00:00 schreef toma het volgende:
Lens hebben we helemaal niet nodig. Sulejmani trouwens ook niet. Je moet spelers als Martina eens de kans geven !
Sulejmani misschien wel maar met een speler als Lens heb je gewoon niet nodig.quote:Op maandag 7 april 2008 00:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Uitzonderlijke talenten als Sulejmani moet je gewoon halen, met alle repect voor Martina.
Lens niet, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 7 april 2008 00:25 schreef toma het volgende:
[..]
Sulejmani misschien wel maar met een speler als Lens heb je gewoon niet nodig.
Toen ie nog kon lopenquote:Op maandag 7 april 2008 00:22 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Topperrr in wordingquote:Op maandag 7 april 2008 00:22 schreef Noshiba het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als je alleen Sulejmani kunt halen en geen type Huntelaar mag van Basten met een ander systeempje iets moois in elkaar knutselenquote:Op maandag 7 april 2008 00:56 schreef Jasza het volgende:
Lens mag optyfen, Sulejmani gelijk halen, als je een aanval met Suarez-Sulejmani en hopelijk Huntelaar hebt volgend jaar dan sloop je elk team in de eredivisie.
Huntelaar is fenomenaal... maar Sjonnie is een held!quote:Op maandag 7 april 2008 01:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
prachtig om te zien![]()
verder is die huntelaar echt een held
Wat moeten we met geld? We gebruiken het toch niet..quote:Op maandag 7 april 2008 01:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Plus geld! Je moet toch ergens het geld vandaan halen om zijn salaris te kunnen betalen.
Nog meer Ursaizjes halen en de rest gaat weer lekker de kluis inquote:Op maandag 7 april 2008 01:35 schreef toma het volgende:
[..]
Wat moeten we met geld? We gebruiken het toch niet..
Pizarro mag je hebbenquote:Op maandag 7 april 2008 01:31 schreef toma het volgende:
ruilen voor Drogba. Dan laat dat geld maar zitten
Ik denk dat ie naar Clesea gaat...quote:Op maandag 7 april 2008 01:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zou met het vertrek van Huntelaar alleen nog vrede hebben als hij naar een prachtige/gevestigde club vertrekt. Manchester United bijvoorbeeld. Zij lijken ook de beste papieren te hebben als ik RTL mag geloven.
hij zou er iig wel goed passen.quote:Op maandag 7 april 2008 01:54 schreef ericajax het volgende:
Zou me niks verbazen alstie naar Arsenal gaat dan....
1 jaartje blijven en daarna voor een mooi bedrag naar Arsenal, waar kan ik tekenen?quote:
op je buik ben ik bang.quote:Op maandag 7 april 2008 02:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
1 jaartje blijven en daarna voor een mooi bedrag naar Arsenal, waar kan ik tekenen?
Goed nieuws, vooral Sulejmani.quote:Op zondag 6 april 2008 23:27 schreef Wooldoor het volgende:
Jack: Uri Coronel zo goed als zeker voorzitter en Ajax schijnt ver te zijn met Sulejmani
Zeg ik ook allang, Precies het type Inzaghi alleen nog scherper en meevoetballender (Dank u Mnr. ten Cate).quote:Op maandag 7 april 2008 07:45 schreef Wooldoor het volgende:
Ik zie Huntelaar totaal niet naar Arsenal gaan, niet echt het systeem voor hem. Ik snap het niet waarom Ac Milan hem nog niet wilt hebben. Daar lijkt hij mij de perfecte opvolger van Inzaghi.
Milan heeft het ook nog niet geprobeerd met Gomes, om maar eens een zijstraat te noemen. Ze zien de NL competitie niet lijkt het?quote:Op maandag 7 april 2008 08:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zeg ik ook allang, Precies het type Inzaghi alleen nog scherper en meevoetballender (Dank u Mnr. ten Cate).
Daar ben ik het mee eens. Als je 20 miljoen vastlegt als prijs dan verdient Ajax een mooi bedrag aan Huntelaar en Huntelaar zal geen enkel probleem hebben om weg te komen als hij nog een seizoen als dit draait.quote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Overigens is de zaakwaarnemer van Huntelaar met Ajax in gesprek en had Huntelaar, mocht hij blijven, wel een aantal eisen.
Ik neem aan dat hij een gelimiteerde transfersom bedoelde.. Ik zou het gewoon doen, als Ajax zijnde. Want voor het verschil in het bedrag wat je krijgt zal je niet weer zo'n spits vinden.
totdat ajax zometeen de CL misloopt. Dan blijkt ajax het geld toch erg nodig te hebben. Ik voorspel een Sneijder scenario.quote:Op maandag 7 april 2008 09:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Als je 20 miljoen vastlegt als prijs dan verdient Ajax een mooi bedrag aan Huntelaar en Huntelaar zal geen enkel probleem hebben om weg te komen als hij nog een seizoen als dit draait.
Je moet je ondertitel updatenquote:Op maandag 7 april 2008 09:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
totdat ajax zometeen de CL misloopt. Dan blijkt ajax het geld toch erg nodig te hebben. Ik voorspel een Sneijder scenario.
quote:Op maandag 7 april 2008 09:46 schreef w00h00 het volgende:
Ajax kennende zullen ze via het scoutings apparaat toch wel een nieuwe Huntelaar klaar hebben staan, die alleen nog even z'n krabbel hoeft te zetten en er volgend seizoen gewoon 30+ in schiet?!?!
![]()
Ja is zo, thx.quote:Op maandag 7 april 2008 09:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je moet je ondertitel updatenDat topic is inmiddels dicht.
OT: Ik denk dat Ajax Huntelaar echt nog minimaal een seizoen wil vasthouden en dat als hij bijtekent dat ook gaat gebeuren.
Lange zijde zeker? Tegenover hoofdtribune.quote:Op maandag 7 april 2008 09:49 schreef denthemen het volgende:
Iemand interesse in een kaart voor Groningen uit, thuisvak. 21 eurie, vriend met wie ik zou gaan gaat Vrijdag onverwachts onder het mes
Enige nadeel is, je zit met mij opgescheeptpm maar
Ajax en snel handelenquote:Op maandag 7 april 2008 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax moet snel zijn met Sulejmani.
Nu De Guzman wsl verkocht gaat worden en Verbeek naar f'noord gaat, zie ik ze Sulejmani wel halen van dat geld.
Daar zie ik Van Basten nog wel voor aan.quote:Op maandag 7 april 2008 10:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sulejmani moet idd maar snel gekocht worden, anders gewoon de Guzman kopen!
Kan hij ,qua niveau net zo goed bij Heerenveen blijven.quote:Op maandag 7 april 2008 10:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax moet snel zijn met Sulejmani.
Nu De Guzman wsl verkocht gaat worden en Verbeek naar f'noord gaat, zie ik ze Sulejmani wel halen van dat geld.
Guzman is een goede speler hoor. Op zn minst gelijk qua niveau aan De Jong, alleen de kwaliteiten verschillen.quote:Op maandag 7 april 2008 10:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Daar zie ik Van Basten nog wel voor aan.
Maar die mag echt wegblijven..
Die vanaf zijn 12de al bij f'noord speelt.quote:Op maandag 7 april 2008 10:44 schreef Messenga het volgende:
[..]
Guzman is een goede speler hoor. Op zn minst gelijk qua niveau aan De Jong, alleen de kwaliteiten verschillen.
So? Niet dat ie komt, maar 't zou zeker een aanwinst zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die vanaf zijn 12de al bij f'noord speelt.
Behalve dat, we hebben De Jong al.
Ja, sorry. Ik kies dan toch liever voor een andere speler met soortgelijke kwaliteitenquote:Op maandag 7 april 2008 10:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
So? Niet dat ie komt, maar 't zou zeker een aanwinst zijn.
Een aantal Nederlanders in het team zou ook best leuk zijn op zich.quote:Op maandag 7 april 2008 11:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zou super zijn als Sulejmani komt. Dan meteen Pranjic erbij halen. De Guzman mag lekker wegblijven. Haal dan nog liever Garcia-Garcia van Heracles.
Noem er eens een paar? Hasselbaink, Loovens? Die staan wel in de Cup-Final in Engeland.quote:Op maandag 7 april 2008 11:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een aantal Nederlanders in het team zou ook best leuk zijn op zich.
Ik had Amrabat graag bij Ajax gezien, verder zou ik niet echt iemand weten inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2008 11:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Noem er eens een paar? Hasselbaink, Loovens? Die staan wel in de Cup-Final in Engeland.
Als we daarmee kampioen worden dan moet dat maar. Overigens hebben we Stekelenburg, van der Wiel, de Jong en Vermaelen en Vertonghen zijn dan misschien geen Nederlanders maar wel eigen jeugd.quote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had Amrabat graag bij Ajax gezien, verder zou ik niet echt iemand weten inderdaad.
Ik ben er alleen bang voor dat als Heitinga en Huntelaar vertrekken we volgend seizoen echt weer een vreemdelingenlegioen op het veld hebben staan.
leonardo is op zijn minst gelijkwaardig aan Amrabat. Doe heb ik zelf nooit gewildquote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik had Amrabat graag bij Ajax gezien, verder zou ik niet echt iemand weten inderdaad.
Ik ben er alleen bang voor dat als Heitinga en Huntelaar vertrekken we volgend seizoen echt weer een vreemdelingenlegioen op het veld hebben staan.
quote:Op maandag 7 april 2008 11:39 schreef Ordinair het volgende:
Sulejmani en Suarez voorin..? Sorry, maar ik krijg het er niet echt in. Hebben we dan ook nog niet een soort Huntelaar bij hebben?
quote:Op maandag 7 april 2008 11:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
het aantal Nederlanders wordt wel een probleem ja. maar ja wat wil je?
Ik heb ook het gevoel alsof hij gaat blijven, maar dat de playoffs wel heel belangrijk voor hem zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 11:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik denk wel dat Klaas Jan nog een jaartje bij ons blijft. Hij staat er open voor, dat merk je aan alles.
En ik heb stiekem nog de hoop dat Sarpong, Goossens en Donald het niveau ook aankunnen.quote:Op maandag 7 april 2008 11:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Anita en Van de Heijden zullen volgend seizoen ook wel in het eerste rondlopen.
Van Basten lijkt me ook wel iemand die de jeugd een kans geeft.quote:Op maandag 7 april 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
En ik heb stiekem nog de hoop dat Sarpong, Goossens en Donald het niveau ook aankunnen.
Jawel, maar spelen niet zo heel vaak natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2008 12:02 schreef Noshiba het volgende:
sarpong, anita en van der heijden zitten dit jaar al bij de selectie hoor?
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 7 april 2008 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, maar spelen niet zo heel vaak natuurlijk.
Onder Van Basten denk ik wat vaker.
quote:Ajax heeft de beste papieren om Miralem Sulejmani te contracteren. De onderhandelingen tussen Ajax en SC Heerenveen over de transfer van de jonge Serviër naar Amsterdan zijn al in een vergevorderd stadium beland. (Studio Voetbal)
Het bestuur van Ajax zal komende week met een beslissing naar buiten komen over de positie van technisch directeur Martin van Geel. Het bestuurslid ligt nog altijd onder vuur in de hoofdstad. (Voetbal Insite)
Laten we het hopenquote:Op maandag 7 april 2008 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
denken jullie dat van geel exit is van de week ?
Is een jood olé olé!quote:
Klaas-Jan blikt alvast vooruit op volgend seizoenquote:Suárez: 'Persoonlijk een goed seizoen'
Geschreven op maandag, 7 april om 11:45
''Voor mij persoonlijk is het een goed seizoen geweest bij Ajax.'' In de maandageditie van Het Parool blikt Luis Suárez op zijn eerste seizoen in dienst van Ajax. Het rendement van de Uruguayaan kan wellicht beter, maar met twaalf assists is hij de meest waardevolle aangever van de eredivisie.
''Klaas-Jan Huntelaar en ik zijn verschillende voetballers, maar hij is inderdaad koeler voor de goal", beaamt de oud-speler van FC Groningen. "Dat zou ik wel van hem willen overnemen. Huntelaar beweegt goed voor het doel van de tegenstander."
''De samenwerking tussen Luis en mij gaat goed'', reageerde Huntelaar desgevraagd. ''Maar het kan nog beter. Door trainingen zouden we ons spel nog beter op elkaar kunnen afstemmen. Ook praten we er wel eens over hoe je een bal het beste kan raken. Maar tijdens de wedstrijd vaart Luis op zijn eigen intuïtie."
Trainer Adrie Koster is van mening dat Suárez een heel goede ontwikkeling doormaakt. ''Hij is 21 jaar en hij krijgt steeds meer oog voor de spelers om hem heen. Bovendien zie ik hem de laatste tijd steeds minder vaak naar de grond gaan. Daar ben ik blij om.''
Hoewel de kans op het kampioenschap bijna is verkeken en Ajax ook in Europa geen naam heeft kunnen maken, is Suárez tevreden over het seizoen dat achter hem ligt. ''De overgang is goed gegaan. Persoonlijk ben ik heel tevreden.''
Dit slaat ook weer nergens op. Wat nou kapitaal moet op t veld staan? De beste spelers moeten op t veld staan! Of het nou een aankoop is van 20 miljoen of een jeugdspeler met een jeugd-contract, het mag niks uitmaken.quote:Op maandag 7 april 2008 12:36 schreef Rumille het volgende:
Kapitaal moet op het veld staan!
Gaat om de sportieve waarde. Maakt inderdaad niet uit of een speler uit de jeugd komt of dat ie 20 miljoen kost, maar dat in ieder geval op het veld Ajax staat en niet op de beurs of iets dergelijks.quote:Op maandag 7 april 2008 12:52 schreef toma het volgende:
[..]
Dit slaat ook weer nergens op. Wat nou kapitaal moet op t veld staan? De beste spelers moeten op t veld staan! Of het nou een aankoop is van 20 miljoen of een jeugdspeler met een jeugd-contract, het mag niks uitmaken.
quote:Marco van Basten hoopt komend seizoen spelers te kunnen huren van Arsenal. Dat maakte Arsenal-manager Arsène Wenger zaterdag bekend in het programmaboekje van The Gunners voor het duel met Liverpool.
'Van Basten is afgelopen week op bezoek geweest op ons trainingscomplex', vertelde de Fransman. 'We hebben het een beetje over het EK gehad en ook over Ajax, omdat hij het daar komende zomer gaat overnemen.'
De huidige bondscoach van het Nederlands elftal stak zijn licht op bij Wenger, die er al jaren in slaagt jonge spelers op te leiden en zijn ploeg op een aantrekkelijke en dwingende manier laat spelen.
'Hij heeft verteld hoe hij de toekomst van zijn club ziet en de gelijkenissen met het Arsenal-beleid. En of hij bijvoorbeeld spelers kan huren van ons', aldus Wenger.
ik hoop het echt. Wat heeft die gast toch een hoop verneukt dit seizoen.quote:Op maandag 7 april 2008 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
denken jullie dat van geel exit is van de week ?
Als Suarez en Huntelaar samen gaan spelen als ze vandaag worden heeft Huntelaar er gewoon 45 volgend jaar.quote:Op maandag 7 april 2008 12:49 schreef toma het volgende:
[..]
Klaas-Jan blikt alvast vooruit op volgend seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |