abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:06:19 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58420987

.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:08:17 #2
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58421029
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:02 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, maar kan me ook best voorstellen dat de meerderheid van AZ-supporters vorig jaar in Rotterdam een traantje hebben gelaten.
Nee, in dat soort gevallen heb ik eerder het schuim op de lippen staan dan de tranen in de ogen. Ben diep in mijn geheugen aan het graven of ik ooit heb moeten huilen van geluk, maar kom er zo 1-2-3 niet op.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58421057
We worden kampioen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:10:01 #4
51286 w00h00
Digital man!
pi_58421076
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:09 schreef Triptamine het volgende:
We worden kampioen
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:10:04 #5
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_58421078
Kom maar op Twente
pi_58421307
Lekker dit!
pi_58421315
5 mei was de return toch?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58421428
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Kom maar op Twente
Met het counterspelletje van vanmiddag ga je dik de boot in tegen Twente.

Teleurstellende wedstrijd van beide kanten.
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:30:30 #9
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58421492
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Met het counterspelletje van vanmiddag ga je dik de boot in tegen Twente.

Teleurstellende wedstrijd van beide kanten.
Sure. Twente pakken we ook.

Alweer even terug, jammer dat de overwinning niet hoger uitviel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_58421508
Vond Ajax best goed, als je iets koelbloediger bent loop je gewoon weg naar 1-3, 1-4. Die ene echte kans die Heerenveen krijgt afgezien van vrije trappen en corners zit er dan nog meteen in ook. Verder was Suarez weer geweldig bezig

Alleen jammer dat de kans groot is dat dit de laatste wedstrijd van Davids in Ajax-shirt was en dat Huntelaar niet echt z'n dag had. Was best nog sfeer in het uitvak trouwens, dat had ik ook niet verwacht.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_58421595
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:31 schreef kevin6188 het volgende:
Vond Ajax best goed, als je iets koelbloediger bent loop je gewoon weg naar 1-3, 1-4. Die ene echte kans die Heerenveen krijgt afgezien van vrije trappen en corners zit er dan nog meteen in ook. Verder was Suarez weer geweldig bezig

Alleen jammer dat de kans groot is dat dit de laatste wedstrijd van Davids in Ajax-shirt was en dat Huntelaar niet echt z'n dag had. Was best nog sfeer in het uitvak trouwens, dat had ik ook niet verwacht.
Die goal was helemaal geen kans voor Heerenveen. In de eerste helft hadden we grotere kansen.
Ik vond Ajax zwaar tegenvallen, voor 80 procent lange ballen waar Jong a Pin het heel lastig mee had maar verder weinig echt voetballend gevaar eigenlijk.
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:37:03 #12
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58421624
Lindgren speelde erg sterk centraal achterin. Als je naast hem een goeie mandekker hebt kun je lekker van achteruit voetballen. Gewoon rustig en zeker in de opbouw .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58421633
Countervoetbal is ook een manier van winnen, SCH. Niet de mooiste, maar zoals je ziet wel effectief. In deze fase van het seizoen kan het mij helemaal niks schelen, als Ajax zich maar plaatst voor de voorronde Champions League.

En Ajax had ook zat kansen; paal en lat, één-op-één van Suárez, schot naast van Perez.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58421660
Wil je echt zo graag naar de voorronde CL? En dan weer gefrustreerd verliezen?

Tuurlijk is countervoetballen ook een manier, je verwacht het alleen niet van Ajax.
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:39:59 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58421673
Ik kon het trouwens niet goed zien, maar hielden de Heerenveen-supporters het shirt (tifo) nou verkeerd om op de Zuid-tribune?
Gourmetten of steengrillen?
pi_58421682
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef Silenus het volgende:
Ik kon het trouwens niet goed zien, maar hielden de Heerenveen-supporters het shirt (tifo) nou verkeerd om op de Zuid-tribune?
Klopt, sukkeltjes van de supportersclub
pi_58421692
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef SCH het volgende:
Wil je echt zo graag naar de voorronde CL? En dan weer gefrustreerd verliezen?

Tuurlijk is countervoetballen ook een manier, je verwacht het alleen niet van Ajax.
Ik wil wel graag naar de voorronde ja, volgens de behaalde tweede plaats hebben we er ook min of meer recht op. Onder Van Basten hoop ik een ander Ajax te zien. Dit Ajax zal zeker niet hetzelfde zijn als in augustus.
pi_58421740
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:41 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik wil wel graag naar de voorronde ja, volgens de behaalde tweede plaats hebben we er ook min of meer rehct op. Onder Van Basten hoop ik een ander Ajax te zien. Dit Ajax zal zeker niet hetzelfde zijn als in augustus.
Ik vind eigenlijk dat je er geen recht op hebt na het twee keer zo te laten liggen, laat een andere club het nou maar eens proberen.

Ik verwacht persoonlijk weinig van Van Basten als je hem bij Oranje hebt gezien. Denk eerder dat Feyenoord volgend seizoen sterk gaat worden. Die hebben een betere selectie, zeker na de zomer denk ik, en Verbeek krijgt het daar vast beter aan de praat dan Van Marwijk.
pi_58421781
Ja net zoals Van Marwijk het beter aan de praat kreeg als Erwin Koeman zeker? Als Van Basten de zelfde resultaten haalt met 34 gespeelde wedstrijden als hij onder Oranje doet ben je al in week 25 kampioen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58421806
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk dat je er geen recht op hebt na het twee keer zo te laten liggen, laat een andere club het nou maar eens proberen.
Was dat nou voor redenatie. Als je 2e wint én je wint de playoffs heb je er gewoon recht op omdat je dan 16 andere ploegen achter je hebt gelaten
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_58421812
quote:

[..]

da moet je gewoon de playoffs winnen dan heb je er recht op. Plus dat Ajax nu ook al 2 jaar achter elkaar 2de is geworden dus hadden ze er sowieso recht op.'

sowieso moeten die subtoppers niet zeuren die worden standaard eerste ronde UEFA cup uitgeschakeld
No bitch to me
pi_58421818
quote:

[..]

Ik verwacht persoonlijk weinig van Van Basten als je hem bij Oranje hebt gezien. Denk eerder dat Feyenoord volgend seizoen sterk gaat worden. Die hebben een betere selectie, zeker na de zomer denk ik, en Verbeek krijgt het daar vast beter aan de praat dan Van Marwijk.
Dan verschillen we van mening. Ik vind dat je recht hebt op het spelen van voorronde Champions League als je de tweede plek haalt, na 34 wedstrijden. Ik verwacht Van Basten meer dan een Ten Cate die twee keer heeft gefaald, dus ik ben benieuwd. Of Verbeek het goed gaat doen staat hier helemaal buiten, gaat nu om Ajax.

Plus het is onzin om te zeggen dat Ajax er geen recht op heeft als het al twee keer niet gelukt is. Vergelijk straks voor de gein eens de selecties van 2006/2007 en 2008/2009 (als Ajax de voorronde haalt), totaal andere elftallen. Waarom zouden nieuwe spelers er geen recht op hebben?
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:47:14 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_58421820
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:45 schreef _Mike_ het volgende:
Ja net zoals Van Marwijk het beter aan de praat kreeg als Erwin Koeman zeker? Als Van Basten de zelfde resultaten haalt met 34 gespeelde wedstrijden als hij onder Oranje doet ben je al in week 25 kampioen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_58421829
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:45 schreef _Mike_ het volgende:
Ja net zoals Van Marwijk het beter aan de praat kreeg als Erwin Koeman zeker?
Van Marwijk is geen goede trainer.

En veel plezier met Ajax als het zo gaat voetballen als Oranje
pi_58421859
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Van Marwijk is geen goede trainer.

En veel plezier met Ajax als het zo gaat voetballen als Oranje
Als we met systeem gaan spelen als ze deden tegen Kroatie vind ik het niet erg hoor.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')