Nee, in dat soort gevallen heb ik eerder het schuim op de lippen staan dan de tranen in de ogen. Ben diep in mijn geheugen aan het graven of ik ooit heb moeten huilen van geluk, maar kom er zo 1-2-3 niet op.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:02 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, maar kan me ook best voorstellen dat de meerderheid van AZ-supporters vorig jaar in Rotterdam een traantje hebben gelaten.
Met het counterspelletje van vanmiddag ga je dik de boot in tegen Twente.quote:
Sure. Twente pakken we ook.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Met het counterspelletje van vanmiddag ga je dik de boot in tegen Twente.
Teleurstellende wedstrijd van beide kanten.
Die goal was helemaal geen kans voor Heerenveen. In de eerste helft hadden we grotere kansen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:31 schreef kevin6188 het volgende:
Vond Ajax best goed, als je iets koelbloediger bent loop je gewoon weg naar 1-3, 1-4. Die ene echte kans die Heerenveen krijgt afgezien van vrije trappen en corners zit er dan nog meteen in ook. Verder was Suarez weer geweldig bezig
Alleen jammer dat de kans groot is dat dit de laatste wedstrijd van Davids in Ajax-shirt was en dat Huntelaar niet echt z'n dag had. Was best nog sfeer in het uitvak trouwens, dat had ik ook niet verwacht.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef Silenus het volgende:
Ik kon het trouwens niet goed zien, maar hielden de Heerenveen-supporters het shirt (tifo) nou verkeerd om op de Zuid-tribune?
Ik wil wel graag naar de voorronde ja, volgens de behaalde tweede plaats hebben we er ook min of meer recht op. Onder Van Basten hoop ik een ander Ajax te zien. Dit Ajax zal zeker niet hetzelfde zijn als in augustus.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:39 schreef SCH het volgende:
Wil je echt zo graag naar de voorronde CL? En dan weer gefrustreerd verliezen?
Tuurlijk is countervoetballen ook een manier, je verwacht het alleen niet van Ajax.
Ik vind eigenlijk dat je er geen recht op hebt na het twee keer zo te laten liggen, laat een andere club het nou maar eens proberen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wil wel graag naar de voorronde ja, volgens de behaalde tweede plaats hebben we er ook min of meer rehct op. Onder Van Basten hoop ik een ander Ajax te zien. Dit Ajax zal zeker niet hetzelfde zijn als in augustus.
Was dat nou voor redenatie. Als je 2e wint én je wint de playoffs heb je er gewoon recht op omdat je dan 16 andere ploegen achter je hebt gelatenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je er geen recht op hebt na het twee keer zo te laten liggen, laat een andere club het nou maar eens proberen.
da moet je gewoon de playoffs winnen dan heb je er recht op. Plus dat Ajax nu ook al 2 jaar achter elkaar 2de is geworden dus hadden ze er sowieso recht op.'quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je er geen recht op hebt na het twee keer zo te laten liggen, laat een andere club het nou maar eens proberen.
Dan verschillen we van mening. Ik vind dat je recht hebt op het spelen van voorronde Champions League als je de tweede plek haalt, na 34 wedstrijden. Ik verwacht Van Basten meer dan een Ten Cate die twee keer heeft gefaald, dus ik ben benieuwd. Of Verbeek het goed gaat doen staat hier helemaal buiten, gaat nu om Ajax.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik verwacht persoonlijk weinig van Van Basten als je hem bij Oranje hebt gezien. Denk eerder dat Feyenoord volgend seizoen sterk gaat worden. Die hebben een betere selectie, zeker na de zomer denk ik, en Verbeek krijgt het daar vast beter aan de praat dan Van Marwijk.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:45 schreef _Mike_ het volgende:
Ja net zoals Van Marwijk het beter aan de praat kreeg als Erwin Koeman zeker? Als Van Basten de zelfde resultaten haalt met 34 gespeelde wedstrijden als hij onder Oranje doet ben je al in week 25 kampioen
Van Marwijk is geen goede trainer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:45 schreef _Mike_ het volgende:
Ja net zoals Van Marwijk het beter aan de praat kreeg als Erwin Koeman zeker?
Als we met systeem gaan spelen als ze deden tegen Kroatie vind ik het niet erg hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Van Marwijk is geen goede trainer.
En veel plezier met Ajax als het zo gaat voetballen als Oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |