quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef Nashje het volgende:
Tiendalli zou ik ook niet verkeerd vinden als rechtsback. Als rechtsbuiten zie ik Andy graag terug. Landzaat als rechtermiddenvelder en dan heb je toch een mooi elftal voor volgend seizoen.
------------------ Steek ----------------------
Tiendalli - Stam - Heitinga - Juanfran
----- Landzaat -------- Sneijder ----------
------------------ Perez -----------------------
V/d Meijde - Huntelaar ------- Mitea ----
Mitea raakt in topvorm.
Met wie moet Martin van Geel nog koffie gaan drinken volgens de FOK!kers, een overzicht:quote:Ajax Koffie, de passie die je proeft!
Met Ajax-koffie wil iedereen wel op de bank zitten!
quote:Ajax Koffie, de passie die je proeft!
Met Ajax-koffie wil iedereen wel op de bank zitten!
Tis een betere TVP dan elke keer hetzelfde plaatjequote:
Pedersen zou helemaal fantastisch zijn, maar niet realistisch denk ik. Die zie ik eerder naar een topclub in de PL gaan of naar Italie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met wie moet Martin van Geel nog koffie gaan drinken volgens de FOK!kers, een overzicht:
Een linksbuiten: Peter Løvenkrands (Rangers), Morten Gamst Pedersen (Blackburn Rovers) of Jesper Grønkjær (VfB Stuttgart).
Een rechtsbuiten: Julian Jenner (NAC Breda), Andy v/d Meyde (Everton), Daniël de Ridder (Celta de Vigo) of Christian Wilhelmsson (Anderlecht).
Een tien: Martijn Reuser (Willem II) of Mbark Boussoufa (KAA Gent).
Een rechtshalf: Denny Landzaat (AZ) of Edgar Berreto (NEC).
Een rechtsback: Dwight Tiendalli (FC Utrecht), Mario Melchiot (Birmingham City), Vincent Kompany of Anthony Vanden Borry [/s[s]](beide Anderlecht).
Een reserve-doelman: Dennis Gentenaar (Borussia Dortmund) of Oscar Moens (Willem II).
Ben ik nog namen vergeten?
[..]
Heitinga links in het centrum ipv Vermaelen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef Nashje het volgende:
Tiendalli zou ik ook niet verkeerd vinden als rechtsback. Als rechtsbuiten zie ik Andy graag terug. Landzaat als rechtermiddenvelder en dan heb je toch een mooi elftal voor volgend seizoen.
------------------ Steek ----------------------
Tiendalli - Stam - Heitinga - Juanfran
----- Landzaat -------- Sneijder ----------
------------------ Perez -----------------------
V/d Meijde - Huntelaar ------- Mitea ----
Mitea raakt in topvorm.
Wat mij betreft ook niet, maar dit is even een overzicht van de namen die in de vorige delen genoemd werden, het is dus niet puur mijn wensenlijst.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:49 schreef aldostuta het volgende:
Die 3 Anderlecht spelers lijken mij allen onhaalbaar. Met Perez hebben wij nu toch al een 10? Sneijder als stand-in. Urby als stand-in voor Sneijder dan. Dus een 10 halen hoeft wmb niet.
quote:Van der Sar schrijft geschiedenis
Van der Sar is de beste voetballer onder de keepers, zonder twijfel. Maar scoren kan hij ook. Tegen de Graafschap (seizoen 1997-1998) zette Van der Sar zelf één treffer op zijn naam. Daarmee is hij de eerste keeper in de geschiedenis van Ajax die wist te scoren. Zoals altijd, bleef Van der Sar de nuchterheid zelve onder het bereiken van deze mijlpaal. "Maar ik ben ook de eerste die er een heeft gemist", zo relativeerde hij na afloop. In het seizoen 1944-1995 bij een 8 - 0 voorsprong stond de keeper ook al achter de elf meterstip. Toen miste hij. Van Gaal vond het destijds onprofessioneel van zijn doelman. "Ik heb daar van geleerd. Dit keer nam ik hem met meer zekerheid. Ik stuurde Olyslager eerst de verkeerde kant op en schoot toen pas."
Net als de topics waarin mensen blij waren met de komst van Gullit?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef Fok_you het volgende:
Serieus deze topics moet ik onthouden
Als het over een paar jaar weer even niet draait en om de kop van Van Geel wordt geschreeuwd omdat het een onkundige idioot is welke moet worden vervangen door 'een echte ajaxied' zal dit topic mij nogmaals een glimlach op het gezicht toveren
Tegen die tijd weet je hopelijk ook hoe je Ajacied behoort te schrijven.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:51 schreef Fok_you het volgende:
Serieus deze topics moet ik onthouden
Als het over een paar jaar weer even niet draait en om de kop van Van Geel wordt geschreeuwd omdat het een onkundige idioot is welke moet worden vervangen door 'een echte ajaxied' zal dit topic mij nogmaals een glimlach op het gezicht toveren
Helemaal niet.quote:
typoquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen die tijd weet je hopelijk ook hoe je Ajacied behoort te schrijven.
Nu nog iemand die die schrijfwijze kan verklarenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Tegen die tijd weet je hopelijk ook hoe je Ajacied behoort te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |