Met mij zou Ajax ook vele malen beter zijn, dus dat is niet al te moeilijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:49 schreef methodmich het volgende:
Helemaal niet. Met Ronald was Ajax vele malen beter!!
Jij bent meer geschikt als technisch directeur.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:50 schreef twi het volgende:
[..]
Met mij zou Ajax ook vele malen beter zijn, dus dat is niet al te moeilijk.
José Mourinho!!quote:Op zondag 26 maart 2006 16:51 schreef HeatWave het volgende:
nee, die mis ik OOK niet.. Misschien was het zelfs iets beter dan nu, maar nog zeker niet goed genoeg.
Er moet een keiharde trainer komen..
Dat zegt dus nog veel meer over Blind.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij bent meer geschikt als technisch directeur.
Bwaki. Wie had dat ooit gedacht....quote:Op zondag 26 maart 2006 16:52 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zegt dus nog veel meer over Blind.
Enige positieve vandaag was Boakye. Die was (samen met Stekelenburg trouwens, 2 dus) de enige die Ajax behoedde voor een nederlaag.
Als hij ons de CL geeft komt ie maar hoor..quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
het is tijd dat Ajax geleid gaat worden aan de hand van dit topic.
Met jou als technisch directuer?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Staat er een laptop op de trainersstoel, en elke post wordt doorgegeven aan de aanvoerderquote:Op zondag 26 maart 2006 16:55 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |