Of lekker naar Noorwegen voor de Uefa-cupquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
AFCA
Zondag az oprollen zodat ik weer kan sparen voor die achterlijk dure CL-kaartjes
Nu z'n naam nog correct spellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Messenga het volgende:
Bousaffa is rond met Ajax.
Boussoufa. En ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:46 schreef Messenga het volgende:
Bousaffa is rond met Ajax.
Ik heb het nog nooit eerder meegemaakt dat een speler deed alsof hij doodging.. Ze wilde hem letterlijk bijna reanimeren. En toen de ambulance er was, was ie opeens weer helemaal beter.quote:
Meerdere Belgische sites zouden het melden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Boussoufa. En ik geloof er niks van.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En ik word zeer verdrieting van jouw taalverkrachting.
Daar is inderdaad ook niks mis mee. Maar dan vrees ik dat het lastig wordt om toppers aan te trekken van de zomer en we lopen een hoop centjes mis. Verder vind ik Uefa-cup net zo tof als CLquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef stefmans het volgende:
[..]
Of lekker naar Noorwegen voor de Uefa-cup![]()
En dan Babel centraal..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Boussoufa. En ik geloof er niks van.
Mbark zou wel een verademing zijn als linksbuiten in plaats van Babel.
quote:Chakib Tayeb speelt ook volgend seizoen voor Ajax. De 20-jarige linksbuiten verlengt zijn aflopende contract met een jaar. Hij speelt volgend seizoen opnieuw in het beloftenteam van Ajax.
quote:Kwamé Quansah heeft zijn aflopende contract bij Heracles Almelo met twee jaar verlengd. De oud-Ajacied speelt sinds het kampioensjaar 2005 in Almelo.
quote:Supporters die plannen hebben om dit seizoen een training van Ajax te bezoeken, moeten opschieten. De ploeg heeft na de wedstrijd van zondag tegen AZ op maandag nog een uitlooptraining.
De Ajacieden hebben daarna tot en met donderdag 5 juli vakantie. Dat geldt overigens niet voor de internationals. Het is niet bekend wanneer zij weer de training zullen hervatten.
Ajax speelt in elk geval op zaterdag 14 juli de eerste oefenwedstrijd van het nieuwe seizoen. De ploeg van coach Henk ten Cate gaat dan in Noorwijkerhout op bezoek bij VVSB.
quote:Oud-Ajacied Mido stuurt aan op een snel vertrek bij Tottenham Hotspur. De 24jarige aanvaller zei in een interview op de Egyptische televisie dat hij zich ongelukkig voelt bij de club van coach Martin Jol.
"Ik heb een grote fout gemaakt door een permanent contract te ondertekenen", aldus Mido. "Ik wist dat het problemen zou kunnen opleveren. "
Mido speelde eerst achttien maanden op huurbasis in Londen, voordat de Spurs hem vorig jaar definitief overnamen van AS Roma. Hij stond afgelopen seizoen, mede door blessures en grote concurrentie, slechts zeven keer in de basis.
Dat kan hij zeker, maar ik vind hem veel gevaarlijker vanaf de flanken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan Babel centraal..
Maar ehm, hij kan toch ook op 10 spelen?
Er is een groot verschil tussen een typo en eeuwig werkwoorden verkeerd vervoegen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
och iedereen typt wel eens een foutje, verschil is alleen dat jij de moeite nam hem er gelijk uit te editten
Gewoon Huntelaar houden. Bousoufa op links, Huntelaar in de spits en Bakircioglu op rechts. Tenminste aan het begin van het seizoen. Als Leo fit is, mag hij van mij weer spelenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dan Babel centraal..
Maar ehm, hij kan toch ook op 10 spelen?
Wat heeft Leo gedaan, waarom hij zoveel krediet krijgtquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon Huntelaar houden. Bousoufa op links, Huntelaar in de spits en Bakircioglu op rechts. Tenminste aan het begin van het seizoen. Als Leo fit is, mag hij van mij weer spelen![]()
Zinloze dribbels opzetten en verontwaardigd kijkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heeft Leo gedaan, waarom hij zoveel krediet krijgt![]()
wat heeft hij in jouw ogen verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Goed gespeeld. Wat anders?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Altijd maar huilen en zeiken op alles en iedereen, en eigenlijk heeft hij nog niet veel gepresteerd alleen die wedstrijd tegen Groningen die hij goed speelde.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat heeft hij in jouw ogen verkeerd gedaan?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Zinloze dribbels opzetten en verontwaardigd kijken. Belangrijke goals gemaakt, voor veel dreiging gezorgt en prachtige actie's gemaakt die ik al tijden niet meer in de Arena had gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |