De topscorer uit de Belgische competitie.quote:
Sonck was toch ook topscoorder van Belgie voordat ie naar Ajax kwam ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Topscorer van Belgie zegt mij niets.
Inderdaad, hij is een keer topscorer geworden met 30 goals. Dan kun je nagaan wat dat waard is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:47 schreef toma het volgende:
[..]
Sonck was toch ook topscoorder van Belgie voordat ie naar Ajax kwam ?
Ogunosoto van Westerloquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef BB-boy het volgende:
Topscorer van Belgie zegt mij niets.
quote:De tuchtcommissie van de KNVB moet zich buigen over een straf voor Michael Dingsdag. De verdediger van SC Heerenveen heeft het schikkingsvoorstel van de hand gewezen.
De aanklager van de KNVB had een schorsing van drie duels voorgesteld als straf voor een overtreding op Klaas-Jan Huntelaar in het tweede playoffduel met Ajax. De overtreding was scheidsrechter Ruud Bossen ontgaan.
Dingsdag gaat niet akkoord met het schikkingsvoorstel, zodat de tuchtcommissie een oordeel zal moeten vellen.
Hij was ook onze wereld spits toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is een keer topscorer geworden met 30 goals. Dan kun je nagaan wat dat waard is.
Dat is ook nep! En het is zelfs bevestigd dat het nep is!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef Black-Death het volgende:
Echt nog nooit gehoord van die kerel..
Owja, dat ene artikelNet alsof Guily en weet-ik-veel-wie allemaal naar Ajax komen.. Ik zou het toejuichen, maar geloof er geen ene donder van
Een tijdje heeft hij het heel erg goed gedaan als rechtsbuiten. Onder andere tegen Brugge en hij maakte dat seizoen ook in de competitie nog een aantal zeer belangrijke goals. Maar hij kwam uiteindelijk gewoon kwaliteit te kort voor Ajax.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als rechtsbuiten was hij al helemaal geweldig.
Dat was toch die mislukte kakkerlak of niet? Volgens mij heeft hij niets gehad.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft de moordenaar van Leonardo in de desbetreffende wedstrijd eigenlijk een kaart of straf gehad?
volgens mij nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft de moordenaar van Leonardo in de desbetreffende wedstrijd eigenlijk een kaart of straf gehad?
Lijkt me nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef BB-boy het volgende:
Was dat niet gewoon een mislukte actie dan?
gewoon een benenbreker die manier van inkomen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik blijf het een smerige overtreding vinden, ondanks dat hij de bal heeft.
Ik heb nog een aantal gifjes hiervan volgens mij, ff uploaden mssn dat we het dan beter zien!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:18 schreef kurk_droog het volgende:
Leonardo draaide gewoon verkeerd weg en had die Fries er weinig mee te maken.
Hoop toch wel dat ze Perez behouden. Als basisspeler niet de beste maar wat een klasse als die invalt. Hoop dat die mits het niet te laat in de 2e helft is wil blijven bij ons!
tering ik word er weer naar vanquote:
Als er iemand een erge blessure moet krijgen dat het liefst Leo-exkakkerlak-nardoquote:
Nou dan zul jij wel blij zijn dat hij geen vervanger is geweest van Babel de afgelopen paar wedstrijden!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als er iemand een erge blessure moet krijgen dat het liefst Leo-exkakkerlak-nardo
Als er dan toch iemand een blessure moest krijgen, doe dan een speler waar je niets aan hebt. Maar niet Leo. Ik ben er van overtuigt dat hij beslissend had kunnen zijn in het laatste deel van de competitie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:23 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, gun het niemand maar dan maar leonardo. Blijf het zonde vinden dat Mitea en vooral Manucharyan zo weinig speeltijd hebben gehad. Manucharyan is toch een diamantje volgens mij. En babel moeten ze is leren afsluiten of afleggen op een speler die vrij staat!
prcs, je ziet hem ook kijken van "wtf heb ik gedaan"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt niet bewust hoor, hij trapt gewoon de bal met een sliding weg. Absoluut niet bewust.
Toch een speler die het verschil kan maken en de amsterdamse bluf toonde op het veld...topgozer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb hem geen seconde gemist.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Toch een speler die het verschilSchwalbes kan maken en de amsterdamse blufarrogantie toonde op het veld...topyvusgozer!
Die van Robihno vond ik toch wel mooi..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:02 schreef Houniet het volgende:
het word weer zomer hoor, de voetbal roddels vliegen je om de oren. de ene nog erger dan de andere![]()
Juist. En iemand die voor iets extra's zorgt in het veld. Een prachtige speler. En iemand die echt graag bij Ajax wil slagen. Dat zie je aan alles. Ik ben fan!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Houniet het volgende:
ik snap ook niet dat mensen hem die blessure gunnenhet is toch godverdomme een Ajacied ofniet
Dat dus! Ik kan niet wachten tot Leo weer gaat spelen! Ik hoop dat hij er niet op achteruit is gegaan..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Houniet het volgende:
ik snap ook niet dat mensen hem die blessure gunnenhet is toch godverdomme een Ajacied ofniet
Hij speelde niet eens zo slecht als ik had verwacht (hij is echt watervlug), maar het blijft een raar, vervelend ventje. Volgens mij zat hij in zijn eerste wedstrijd al medespelers af te zeiken op het veld. En tegenover de geslaagde acties staan evenveel balverliezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Toch een speler die het verschil kan maken en de amsterdamse bluf toonde op het veld...topgozer!
Groningen uit fantastisch...en die ene thuiswedstrijd? Weet het niet meer dat er een staande ovatie door de Arena ging toen hij inviel...braziliaanse vlaggen op Zuid..en hij maakte meteen een aantal heerlijke acties
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. En iemand die voor iets extra's zorgt in het veld. Een prachtige speler. En iemand die echt graag bij Ajax wil slagen. Dat zie je aan alles. Ik ben fan!
De wedstrijd tegen groningen dacht ik, eerst 2-0 Ajax toen 2-2 en toen 3-2 Ajax, van Leonardo zelden zo hard gejuicht!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij speelde niet eens zo slecht als ik had verwacht (hij is echt watervlug), maar het blijft een raar, vervelend ventje. Volgens mij zat hij in zijn eerste wedstrijd al medespelers af te zeiken op het veld. En tegenover de geslaagde acties staan evenveel balverliezen.
Ik gun het hem niet, ik vind hem alleen een huillie. En ja liever Leonardo als Babel of Mitea.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef Houniet het volgende:
En ik word zeer verdrietig van jouw taalverkrachting.quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Juist. En iemand die voor iets extra's zorgt in het veld. Een prachtige speler. En iemand die echt graag bij Ajax wil slagen. Dat zie je aan alles. Ik ben fan!
geweldig, ik geniet steeds weer van zijn babyface tijdens zijn interviewsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef Ordinair het volgende:
Dat dus! Ik kan niet wachten tot Leo weer gaat spelen! Ik hoop dat hij er niet op achteruit is gegaan..
En Co dan? Flikker op man, kutkakkerlak.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:38 schreef Steve_I. het volgende:mooi om te lezen dat een jongen die 12 jaar bij Feyenoord heeft gebald hier zo mooi geaccepteerd wordt
Maar een Feyenoorder die voor harry souflaki juicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |