quote:Op maandag 5 mei 2008 15:22 schreef Jasza het volgende:
Btw, weet iemand een goed cafe in de binnenstad om vanavond te kijken, kijk zelf amper Ajax in een cafe namelijk.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef denthemen het volgende:
Dit al voorbij gekomen?
'Lemic zorgt voor transfer Sulejmani naar Ajax' | Transfers
Vlado Lemic, de beruchte makelaar die onderdeel is van het conflict bij PSV, is momenteel aan het werk voor Ajax. Dat meldt RTL Voetbal Insite-presentator Wilfred Genee. Lemic zou bezig zijn Miralem Sulejmani bij Ajax te stallen. Het was al langer bekend dat de jonge aanvaller van SC Heerenveen in de belangstelling staat van de Amsterdammers.
Volgens Genee is Ajax via Lemic ver in de onderhandelingen met Sulejmani. De nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten, die te gast was in het programma, wilde er echter niets over zeggen. Bron: AOL
Volgens mij is het inderdaad een broodje Bokito. Zou op A Bola staan, maar ik zie niets. Elke nieuwssite neemt het weer klakkeloos over, zonder eerst zelf eens rond te kijken.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Weet iemand wat van de gerucht rondom Huth? Waar komt dat vandaan? Het klinkt namelijk als een broodje Bokito.
Bokitoquote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Weet iemand wat van dat gerucht rondom Huth? Waar komt dat vandaan? Het klinkt namelijk als een broodje Bokito.
Vanavond weer eens in de Arena sinds lange tijd, hopelijk word het een leuke pot.quote:Nabil Dirar, die in de belangstelling staat van Ajax, zal deze zomer afscheid nemen van KVC Westerlo. De aanvaller is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe club. Dirar, die ook de interesse heeft gewekt van Club Brugge, Anderlecht en Standard Luik, geeft de voorkeur aan de Nederlandse competitie.
Dirar vertelt in het Gazet van Antwerpen: "Ik heb nog geen nieuwe club, maar er is interesse uit veel hoeken. In België kan Anderlecht, Standard of Club Brugge, maar ik verkies het buitenland en dan vooral de Nederlandse competitie."
De 21-jarige Marokkaan met een Belgisch paspoort hoopt snel een transfer te kunnen maken: "Europees voetbal is een belangrijk item als ik straks onderhandel. Na de laatste match tegen Club Brugge wil ik snel een doorbraak."
Wat staat er op?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:42 schreef vliegende_olifant het volgende:
Screenshot maken van mijn spandoek voor 'El Tanque' he jongens
'EL TANQUE BEDANKT'quote:
Inderdaad.quote:
Daar hangt mijn doekquote:Op maandag 5 mei 2008 15:53 schreef _Mike_ het volgende:
Nog iemand anders die op Noord eerste ring zit vandaag?
Watb vond jij van suarez?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
gracias begrijpt ie eerder, tevens sulejmani=hype
Er zijn toch wel (twee?) vakken die met 2xx zijn? Die dus ook daadwerkelijk tussen de ringen zitten. Één voor rolstoelers volgens mij.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:13 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
'EL TANQUE BEDANKT'
Hij hangt op de lange zijde bij 022.
Trouwens dit vraag ik me al jaren af: Waarom heten de vakken in de 2e ring 401-430? En niet 201 etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |