quote:Op maandag 5 mei 2008 15:22 schreef Jasza het volgende:
Btw, weet iemand een goed cafe in de binnenstad om vanavond te kijken, kijk zelf amper Ajax in een cafe namelijk.
quote:Op maandag 5 mei 2008 15:20 schreef denthemen het volgende:
Dit al voorbij gekomen?
'Lemic zorgt voor transfer Sulejmani naar Ajax' | Transfers
Vlado Lemic, de beruchte makelaar die onderdeel is van het conflict bij PSV, is momenteel aan het werk voor Ajax. Dat meldt RTL Voetbal Insite-presentator Wilfred Genee. Lemic zou bezig zijn Miralem Sulejmani bij Ajax te stallen. Het was al langer bekend dat de jonge aanvaller van SC Heerenveen in de belangstelling staat van de Amsterdammers.
Volgens Genee is Ajax via Lemic ver in de onderhandelingen met Sulejmani. De nieuwe Ajax-trainer Marco van Basten, die te gast was in het programma, wilde er echter niets over zeggen. Bron: AOL
Volgens mij is het inderdaad een broodje Bokito. Zou op A Bola staan, maar ik zie niets. Elke nieuwssite neemt het weer klakkeloos over, zonder eerst zelf eens rond te kijken.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Weet iemand wat van de gerucht rondom Huth? Waar komt dat vandaan? Het klinkt namelijk als een broodje Bokito.
Bokitoquote:Op maandag 5 mei 2008 15:26 schreef Blight het volgende:
Weet iemand wat van dat gerucht rondom Huth? Waar komt dat vandaan? Het klinkt namelijk als een broodje Bokito.
Vanavond weer eens in de Arena sinds lange tijd, hopelijk word het een leuke pot.quote:Nabil Dirar, die in de belangstelling staat van Ajax, zal deze zomer afscheid nemen van KVC Westerlo. De aanvaller is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe club. Dirar, die ook de interesse heeft gewekt van Club Brugge, Anderlecht en Standard Luik, geeft de voorkeur aan de Nederlandse competitie.
Dirar vertelt in het Gazet van Antwerpen: "Ik heb nog geen nieuwe club, maar er is interesse uit veel hoeken. In België kan Anderlecht, Standard of Club Brugge, maar ik verkies het buitenland en dan vooral de Nederlandse competitie."
De 21-jarige Marokkaan met een Belgisch paspoort hoopt snel een transfer te kunnen maken: "Europees voetbal is een belangrijk item als ik straks onderhandel. Na de laatste match tegen Club Brugge wil ik snel een doorbraak."
Wat staat er op?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:42 schreef vliegende_olifant het volgende:
Screenshot maken van mijn spandoek voor 'El Tanque' he jongens
'EL TANQUE BEDANKT'quote:
Inderdaad.quote:
Daar hangt mijn doekquote:Op maandag 5 mei 2008 15:53 schreef _Mike_ het volgende:
Nog iemand anders die op Noord eerste ring zit vandaag?
Watb vond jij van suarez?quote:Op maandag 5 mei 2008 16:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
gracias begrijpt ie eerder, tevens sulejmani=hype
Er zijn toch wel (twee?) vakken die met 2xx zijn? Die dus ook daadwerkelijk tussen de ringen zitten. Één voor rolstoelers volgens mij.quote:Op maandag 5 mei 2008 16:13 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
'EL TANQUE BEDANKT'
Hij hangt op de lange zijde bij 022.
Trouwens dit vraag ik me al jaren af: Waarom heten de vakken in de 2e ring 401-430? En niet 201 etc?
Zou super zijn, zeker als Huntelaar dan ook nog eens blijft. Wat een aanval hebben we dan:quote:
Ja jammer dat ik niets met voetbal hebquote:Op maandag 5 mei 2008 17:13 schreef HeatWave het volgende:
hoppa, 10 vrijkaarten. Zie jullie vanavond.
Het is je vergevenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja jammer dat ik niets met voetbal heb![]()
Succes met de kaartjes en de wedstrijd
Voor de wedstrijd van vanavond? Nee hoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heb je toch scc voor nodig?
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:21 schreef McFearless het volgende:
43.000 kaarten verkocht voor vanavond lees ik net. Zit dus aardig vol.
quote:Jeffrey Sarpong is afkomstig uit het Afrikaanse land Ghana, dat hij in de jaren negentig voor Nederland verliet. In Amsterdam bloeide zijn hoop op om ooit in het Ajax-shirt te spelen. Het jeugd programma Willem Wever bleek de gouden ticket te zijn, want na een trainingsstage werd hij goed genoeg bevonden. Jaren later draagt hij het oranje shirt en vertegenwoordigt hij Nederland op het wereld kampioenschap voor spelers onder de 17 jaar. Sarpong excelleert en dat leidt tot interesse van Chelsea FC. Sarpong gaat echter niet in op het aanbod en bevestigt in diezelfde periode dat hij in zijn toekomst bij Ajax gelooft door een meerderjarig contract te ondertekenen.
Geen Rommedahlquote:Op maandag 5 mei 2008 19:51 schreef Black-Death het volgende:
Stekelenburg, Silva, Heitinga, Vertonghen, Emanuelson, Gabri, Perez, Lindgren, Suarez, Huntelaar, Sarpong
Het is toch gewoon de vierde verdieping van de ArenA waar je de vakken binnenkomt? Je moet vier verdiepingen omhoog in de trappenhuizen op Noord/Zuid toch? Volgens mij komt het daardoor...quote:Op maandag 5 mei 2008 16:13 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
'EL TANQUE BEDANKT'
Hij hangt op de lange zijde bij 022.
Trouwens dit vraag ik me al jaren af: Waarom heten de vakken in de 2e ring 401-430? En niet 201 etc?
Hoe dat zo?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:55 schreef Rumille het volgende:
Ajax
* Rumille kijkt live via link van sc-heerenveen.nl
Geniaal inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 20:25 schreef navigator het volgende:
Sarpong linksbuiten, wat een malloot die Koster
Klote.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:59 schreef Jasza het volgende:
Zonder Suarez zie ik het nu al somber in tegen Twente, gaat niet spelen denk ik zo, iets gescheurd denk ik zo.
hahahaha...quote:Op maandag 5 mei 2008 21:30 schreef Jasza het volgende:
De dagjesmensen gaan helemaal los hoor, wat een feest zeg haha.
Krijg smsjes dat mensen die ik ken zich er dood aan ergeren
Wil wel ff de goals zien. Maar goed...iemand anders die het wel weet?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
alsof die samenvattiing ook maar een ruk aan is, zou blij zijn als die lompe playoffs afgelopen izjn
Over een kwartierquote:Op maandag 5 mei 2008 21:55 schreef Rumille het volgende:
Werd wel uitgezonden volgens mij. 22:50 ofzo?
Ik vind het wel een lekkere sneer naar die onoriginele kutboeren. Niet dan?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:12 schreef Jasza het volgende:
Zet jij hem ff in volgende keer Nashje, dan zien we wel wat er gebeurd
quote:Play-offs: FC Twente-Ajax op 10 mei in Emmen, op 18 mei in Amsterdam
Door de zege op Heerenveen speelt Ajax op zaterdag 10 mei in de eerste finalewedstrijd van de play-offs uit tegen FC Twente. Dat duel wordt definitief in Emmen gespeeld en begint om 20.00 uur. De return wordt op zondag 18 mei gespeeld in de Amsterdam Arena, aanvang 14.30 uur.
Hahaha ja dat zag ik ook, prachtigquote:
Laten we niet overdrijvenquote:Op maandag 5 mei 2008 22:23 schreef dronkeykong het volgende:
Urby, held!
We hoefden ook totaal niet voluit te gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 22:38 schreef MaxC het volgende:
Matig wedstrijd, Perez is trouwens laaste weken weer in vorm
Wij gaan europa in op het eind ook nietquote:Op maandag 5 mei 2008 22:48 schreef Riro het volgende:
Gewoon netjes gewonnen, ook al was het slecht. Hopen dat de schade een beetje meevalt.
En wat een publiek zit er op dit soort dagen zeg, die wave-inzetten waren niet bij te houden als ik het zo hoorde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |