Zo een groepshug?quote:
Beide ploegen hebben kansen gehad, je voelt wel dat Ajax beter is. Saaie wedstrijd en eenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo een groepshug?![]()
Maar serieus, een leuk competitieslot hier moet best kunnen.
Hoe is de wedstrijd, ik zie hier enkel wat onliners. Ajax het meeste balbezit? En wie is er gevaarlijker?
Van Egmond. Viel me nog mee dat ie hem zelf niet wou nemen...quote:Op maandag 5 mei 2008 21:09 schreef Messenga het volgende:
1-0 dankzij?
Je kunt je beter af vragen waarom maakte bradley de overtreding hij weet dat hij al geel heeft. En er staan daarnaast ook nog eens 2 spelers om hem heen huntelaar had niks gekunt als bradley de overtreding niet maakte.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:09 schreef Buma het volgende:
Zo, van Egmond heeft flink wat aandeeltjes Aegon gekregen zeg.
Rood voor Bradley na 2 keer geel.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:09 schreef Messenga het volgende:
Rood voor? 1-0 dankzij?
En zelfs dat deed hij niet goed. De bal sprong veel te ver van zijn voet afquote:Op maandag 5 mei 2008 21:09 schreef sjimz het volgende:
Sarpong's enige goede actie resulteert in het doelpunt.
tja, hij werkt in noord hollandquote:Op maandag 5 mei 2008 21:09 schreef djstoffel het volgende:
en van egmond is een jood.................dat is wel duidelijk
Sarsprongquote:Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En zelfs dat deed hij niet goed. De bal sprong veel te ver van zijn voet af.
Iddquote:Op maandag 5 mei 2008 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geniale wedstrijd
Oja, maar die huntelaar zorgt voor veel slapeloze nachtjes, en nee niet bij tienermeisjes maar bij gefrustreerde feyenoorders, psver´s en omnivoren (jorien)
KNJBquote:Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongelovelijk trouwens, die van Egmond móet wel een jood zijn, want anders bestraf je al die overtredingen dus echt niet hebah knjb
precies, en ineens dacht ie: "Ik moet vallen man, dat is veel chiller"quote:Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En zelfs dat deed hij niet goed. De bal sprong veel te ver van zijn voet af.
En de KNVB loting was ook niet zuiver, Feyenoord alleen maar thuiswedstrijden, op 1 makkelijke amateurclub naquote:Op maandag 5 mei 2008 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja, hij werkt in noord holland
need i say more ?
Nee, je hoeft helemaal niks meer te zeggen. Nooit meer.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
need i say more ?
En is communicatie medewerker voor de blauwen....dus??quote:Op maandag 5 mei 2008 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
need i say more ?
En van jou wil ik vanaf nu helemaal geen sfeerverziekende post oid zien, anders gaan wij eens bij een FA vragen wat zij vinden van jouw trieste postgedrag. En omdat je pas geband bent zal dat geen 48 uur worden, dus succes ermee.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niks meer te zeggen, beter nog, hou vanaf nu gewoon de rest van je miserabele leventje je klep dicht
Hij speelt niet goed maar we staan voor en er is geen vuiltje aan de lucht dus laat hem maar lekker verder spelen, op het alternatief (Kennedy) zit ik ook niet te wachten.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:14 schreef Jasza het volgende:
Dramatisch dit zeg
En Sarpong mag er wel uit, vind het een goede voetballer maar vandaag?
2 spitsen: Huntelaar en Urzaizquote:Op maandag 5 mei 2008 21:16 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij speelt niet goed maar we staan voor en er is geen vuiltje aan de lucht dus laat hem maar lekker verder spelen, op het alternatief (Kennedy) zit ik ook niet te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |