Zo een groepshug?quote:
Beide ploegen hebben kansen gehad, je voelt wel dat Ajax beter is. Saaie wedstrijd en eenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo een groepshug?![]()
Maar serieus, een leuk competitieslot hier moet best kunnen.
Hoe is de wedstrijd, ik zie hier enkel wat onliners. Ajax het meeste balbezit? En wie is er gevaarlijker?
Van Egmond. Viel me nog mee dat ie hem zelf niet wou nemen...quote:Op maandag 5 mei 2008 21:09 schreef Messenga het volgende:
1-0 dankzij?
Je kunt je beter af vragen waarom maakte bradley de overtreding hij weet dat hij al geel heeft. En er staan daarnaast ook nog eens 2 spelers om hem heen huntelaar had niks gekunt als bradley de overtreding niet maakte.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:09 schreef Buma het volgende:
Zo, van Egmond heeft flink wat aandeeltjes Aegon gekregen zeg.
Rood voor Bradley na 2 keer geel.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:09 schreef Messenga het volgende:
Rood voor? 1-0 dankzij?
En zelfs dat deed hij niet goed. De bal sprong veel te ver van zijn voet afquote:Op maandag 5 mei 2008 21:09 schreef sjimz het volgende:
Sarpong's enige goede actie resulteert in het doelpunt.
tja, hij werkt in noord hollandquote:Op maandag 5 mei 2008 21:09 schreef djstoffel het volgende:
en van egmond is een jood.................dat is wel duidelijk
Sarsprongquote:Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En zelfs dat deed hij niet goed. De bal sprong veel te ver van zijn voet af.
Iddquote:Op maandag 5 mei 2008 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geniale wedstrijd
Oja, maar die huntelaar zorgt voor veel slapeloze nachtjes, en nee niet bij tienermeisjes maar bij gefrustreerde feyenoorders, psver´s en omnivoren (jorien)
KNJBquote:Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ongelovelijk trouwens, die van Egmond móet wel een jood zijn, want anders bestraf je al die overtredingen dus echt niet hebah knjb
precies, en ineens dacht ie: "Ik moet vallen man, dat is veel chiller"quote:Op maandag 5 mei 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En zelfs dat deed hij niet goed. De bal sprong veel te ver van zijn voet af.
En de KNVB loting was ook niet zuiver, Feyenoord alleen maar thuiswedstrijden, op 1 makkelijke amateurclub naquote:Op maandag 5 mei 2008 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tja, hij werkt in noord holland
need i say more ?
Nee, je hoeft helemaal niks meer te zeggen. Nooit meer.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
need i say more ?
En is communicatie medewerker voor de blauwen....dus??quote:Op maandag 5 mei 2008 21:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
need i say more ?
En van jou wil ik vanaf nu helemaal geen sfeerverziekende post oid zien, anders gaan wij eens bij een FA vragen wat zij vinden van jouw trieste postgedrag. En omdat je pas geband bent zal dat geen 48 uur worden, dus succes ermee.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:14 schreef navigator het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niks meer te zeggen, beter nog, hou vanaf nu gewoon de rest van je miserabele leventje je klep dicht
Hij speelt niet goed maar we staan voor en er is geen vuiltje aan de lucht dus laat hem maar lekker verder spelen, op het alternatief (Kennedy) zit ik ook niet te wachten.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:14 schreef Jasza het volgende:
Dramatisch dit zeg
En Sarpong mag er wel uit, vind het een goede voetballer maar vandaag?
2 spitsen: Huntelaar en Urzaizquote:Op maandag 5 mei 2008 21:16 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hij speelt niet goed maar we staan voor en er is geen vuiltje aan de lucht dus laat hem maar lekker verder spelen, op het alternatief (Kennedy) zit ik ook niet te wachten.
Het was dus Jan Roelfsquote:Op maandag 5 mei 2008 21:14 schreef tha_dark het volgende:
Wie is die mongool die nu bij langs de lijn aan het woord is
een blesure.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Suarez eraf.. watskebeurt?
En een vr CL plek, mét Van Bastenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Wij hebben de schaal" en "Wij hebben de beker" Jullie hebben niks!
Nee, maar wel de mooiste club ter wereld
Jong a Pin schopte niet alleen de bal weg maar ook de voet van Luis.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Suarez eraf.. watskebeurt?
Als je mijn reacties op jorien al sfeerverziekend vindt, wat vind je dan wel niet van al zijn posts?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
En van jou wil ik vanaf nu helemaal geen sfeerverziekende post oid zien, anders gaan wij eens bij een FA vragen wat zij vinden van jouw trieste postgedrag. En omdat je pas geband bent zal dat geen 48 uur worden, dus succes ermee.
Ah, jij weet al precies hoe het gekomen is? Mafkees.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
Steek heeft zich een keer goed moeten strekken en gelijk last van zijn rug
Hij heeft daarbegin seizoen toch ook problemen mee gehad??quote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
Wat is dat nou weer voor kut reactie dooie...quote:Op maandag 5 mei 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ah, jij weet al precies hoe het gekomen is? Mafkees.
Liet ook al uitrappen door andere speler nemenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
Doe wordt gespaard voor FC Twente!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:22 schreef BigKahuna het volgende:
Speelt Urzaiz al ?
Douglas vreet hem opquote:
Uefa cup is toch gewoon goed voor Herenveen als ze dat halen maar denk wel dat ze van NAC winnen.quote:
Ik ben het eigenlijk deels met hem wel eens. Van de geweldige vorm die Stekelenburg in het begin van het seizoen had, is nu weinig meer van te zien. En in deze vorm vind ik het niet zo'n hele geweldige keeper ofzo.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ah, jij weet al precies hoe het gekomen is? Mafkees.
Hoezo, is Heerenveen niet gewend aan een temperatuur boven de 10 graden?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:28 schreef djstoffel het volgende:
gaat me nieteens om die 2e gele kaart ...die was terecht maar daarbuiten is het weer de ideale 12e man voor 020
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:28 schreef djstoffel het volgende:
gaat me nieteens om die 2e gele kaart ...die was terecht maar daarbuiten is het weer de ideale 12e man voor 020
Na-apertquote:Op maandag 5 mei 2008 21:24 schreef Mr.Mills het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
De 2de oud PSV-er die scoort vandaagquote:Op maandag 5 mei 2008 21:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
3-0 perez
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:32 schreef Enchanter het volgende:
Voor Verbeek is dit alleen maar goed , kan 'ie vast wennen als 'ie volgend jaar met Feijenoord tegen Ajax speelt
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het zou erg zijn als een club als Ajax niet Europa ingaat
Voor Verbeek is dit alleen maar goed , kan 'ie vast wennen als 'ie volgend jaar met Feijenoord tegen Ajax speelt
Dank u. Ik doelde alleen op het feit dat ie zich helemaal moest strekken toen die bal dreigde over hem een te stuiteren. Volgens mij kwam het daardoor.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk deels met hem wel eens. Van de geweldige vorm die Stekelenburg in het begin van het seizoen had, is nu weinig meer van te zien. En in deze vorm vind ik het niet zo'n hele geweldige keeper ofzo.
Hoppelijk verpesten ze het niet weer.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het zou erg zijn als een club als Ajax niet Europa ingaat
Nee klopt, Heerenveen heeft kwalitatief zelfs betere spelers.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:34 schreef Buma het volgende:
Ja, want Heerenveen en Feyenoord hebben komend seizoen kwalitatief dezelfde spelers.
Klopt, Heerenveen is 2 klasse beter.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:34 schreef Buma het volgende:
[..].
Ja, want Heerenveen en Feyenoord hebben komend seizoen kwalitatief dezelfde spelers.
Vandaar dat Heerenveen ook 4 internationals, 3 jeugdinternationals en nog een stuk of 3 ex-internationals heeft?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee klopt, Heerenveen heeft kwalitatief zelfs betere spelers.
En dan nog 6e eindigenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:37 schreef Buma het volgende:
[..]
Vandaar dat Heerenveen ook 4 internationals, 3 jeugdinternationals en nog een stuk of 3 ex-internationals heeft?.
Mooi tochquote:Op maandag 5 mei 2008 21:38 schreef TornadoDK het volgende:
Ajax![]()
![]()
al die feyenoord en psvers hieren dan ook nog eens gefrustreerd zijn
en het mooiste van allemaal overal super serieus op ingaan![]()
ik lach me kapotquote:
Op de bank toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waar is Siem eigenlijk?
Ik begon me ook al zorgen te maken, nadat hij die bal er zo koelbloedig in schootquote:Op maandag 5 mei 2008 21:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ahhh zo kennen we Rommedahl weer
Speelde die niet met het 2de in Heerenveen ?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waar is Siem eigenlijk?
Eerste schot van een Kenedy die ze hebben overleefdquote:
Wat hebben feyenoorders hier mee te maken?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:52 schreef Fiskus het volgende:
wat zijn de feyenoorders stil?
zeker aan hun piemeltje trekken op de beker
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:52 schreef Mr.Mills het volgende:
1 URBY JONKO, 2 URBY JONKO, 1234 URBY JONKOOOO
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:53 schreef Rumille het volgende:
DRIE MAAL DRIE IS NEGEEEEN AJAX DIE WORDT KAMPIOEN
gelukkig weinig, maar die waren in het begin nogal nadrukkelijk aanwezig hierquote:Op maandag 5 mei 2008 21:53 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wat hebben feyenoorders hier mee te maken?
Maak nou geen slapende kakkerlakjes wakkerquote:Op maandag 5 mei 2008 21:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
gelukkig weinig, maar die waren in het begin nogal nadrukkelijk aanwezig hier
Tjah Ajax gaat door dus nu worden het Twente supporterquote:Op maandag 5 mei 2008 21:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
gelukkig weinig, maar die waren in het begin nogal nadrukkelijk aanwezig hier
Als jullie hem niet meer willen mag hij wel naar Grunn komen hoor.quote:
die willen ook een keer fatsoenlijk voetbal zien, laat zequote:Op maandag 5 mei 2008 21:55 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Maak nou geen slapende kakkerlakjes wakker
En al doet hij het over 2 jaar weer goed kopen we hem weer terug voor 2 miljoen meer oke?quote:Op maandag 5 mei 2008 21:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als jullie hem niet meer willen mag hij wel naar Grunn komen hoor.
Als hij zijn zelfvertrouwen terug vind is het een uitstekende speler.
Tering heeft iemand een kwartje laten vallen daar ofzoquote:Op maandag 5 mei 2008 21:55 schreef Noshiba het volgende:
1:57
zullen ze dit zometeen ook gaan doen bij ajax al halen we de voorronde cl?
DAar wil je echt niet tussenstaan, dan ga je echt naar de tyfus haha.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:55 schreef Noshiba het volgende:
2.5 miljoen.quote:Op maandag 5 mei 2008 21:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En al doet hij het over 2 jaar weer goed kopen we hem weer terug voor 2 miljoen meer oke?
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:57 schreef Nashje het volgende:
Hier in het noorden in de mooie hoofdstad,
Daar spelen ze voetbal, op de groene mat
Eenheid en clubgeest, dat zie je op het veld
Onze supporters, die worden hier geteld
Ja...ja...ja...
Eens per jaar wint Ajax de playoffs
In de voorronde CL winnen we deze keer echt wel van die mofs
Rood en wit zijn onze voetbalkleuren
Niets kan onze jongens nog gebeuren
Want Ajax, we all loves you
Ajax wint dit jaar weer de playoffs
Daar is niks aan te doen
In het zuiden vinden ze het een disaster
Ajax de playoff master
AJAX IS OK OLE OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 5 mei 2008 21:59 schreef Mr.Mills het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
AJAX AMSTERDAMMMM
Ja die clausule moet in zijn contract komenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En al doet hij het over 2 jaar weer goed kopen we hem weer terug voor 2 miljoen meer oke?
Supervet maar die Danny vind ik me toch wel zo'n kneus hequote:Op maandag 5 mei 2008 21:55 schreef Noshiba het volgende:
ik vind hem het juist wel leuk doen, natuurlijk veel praatjes maarja is wel zo een gozer ervoorquote:Op maandag 5 mei 2008 22:00 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Supervet maar die Danny vind ik me toch wel zo'n kneus he
Hijs wel lachen, complete NUTTERSquote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik vind hem het juist wel leuk doen, natuurlijk veel praatjes maarja is wel zo een gozer ervoor
HEEUUUU!quote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef Nashje het volgende:
Breda, ik dacht het niet hè…
Heerenveen, ik dacht het niet hè…
En Enschede, ik dacht het zeker niet!
Amsterdam wat zijn wij?
Play-off win-naars! Playoff winnaars!
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef Nashje het volgende:
Amsterdam wat zijn wij?
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef Nashje het volgende:
Amsterdam wat zijn wij?
Door t publiek jaquote:Op maandag 5 mei 2008 22:02 schreef dronkeykong het volgende:
Van 't Schip zal ook wel denken....eerst de bezem erdoorheen.
WAAAAVVVEEEEEEEEquote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef Nashje het volgende:
Amsterdam wat zijn wij?
tvp voor 17 meiquote:Op maandag 5 mei 2008 22:01 schreef Nashje het volgende:
Amsterdam wat zijn wij?