Psv is onze grootste concurrent. Tuurlijk hoop ik dat zij verliezen, maar dan vooral omdat dat gunstiger is voor Ajax. En az neem ik niet zo serieus. Ik vidn het leuk voor Louis en Shota dat ze het zo goed doen. En wat die voorzitter van ze allemaal roept, moet hij weten, maar ik maak me er niet druk om. En die supporters zijn natuurlijk helemaal een lachertje. Ik neem aan dat je dat wel met me eens bent.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:42 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij misschien niet direct, maar over het algemeen wordt hier de haat tegen PSV met het seizoen groter, en nu begint AZ jullie ook te frustreren.
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:49 schreef jna het volgende:
Hup NEC
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:49 schreef jna het volgende:
Hup NEC
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:49 schreef jna het volgende:
Hup NEC
Vandaag te lezen in AD sportwereld dat ie vaak naar Amsterdam gaat als ie vrij is. Heerenveen vindt ie te rustig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zou Alves naar ajax gaan?
Mwoh, voor het geld dat H'veen vraagt hoeft het van mij niet zo nodig.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zou Alves naar ajax gaan?
Lijkt me een beetje bluf dat bedrag van 20 miljoen voor een speler die 1 seizoen goed speelt...quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:44 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, voor het geld dat H'veen vraagt hoeft het van mij niet zo nodig.
Realistisch gezien wordt het idd 0-2 maar ik blijf hopen op een zwaar gemotiveerd NEC...quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik denk dat we teveel verwachten van NEC, dat wordt "gewoon" 0-2 voor PSV.
Jij overschat nec ook denk ik. Die spelen de laatste tijd ook ontzettend slecht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:54 schreef BonJovi het volgende:
Of we overschatten PSV te veel, ze spelen echt bagger en ze zeggen al paar wedstrijden dat ze er boven op komen maar het is nog steeds niet gebeurd. Dus het blijft en zal een moeilijke wedstrijd woorden voor PSV
Ja maar dit is tegen NEC. Kom opquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:54 schreef BonJovi het volgende:
Of we overschatten PSV te veel, ze spelen echt bagger en ze zeggen al paar wedstrijden dat ze er boven op komen maar het is nog steeds niet gebeurd. Dus het blijft en zal een moeilijke wedstrijd woorden voor PSV
Ja ok, dat is waar maar hopen kunnen we altijd toch. Bal is immers rondquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar dit is tegen NEC. Kom op.
Tegen Utrecht, Twente en Vitesse kunnen ze punten verliezen, niet tegen NEC.
Tegen Vitesse ook niet denk ik. Het hangt van Twente en utrecht af.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar dit is tegen NEC. Kom op.
Tegen Utrecht, Twente en Vitesse kunnen ze punten verliezen, niet tegen NEC.
Dan zijn we toch weer een puntje ingelopenquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:58 schreef VoreG het volgende:
Zul je zien dat PSV vanavond verliest en Ajax morgen gelijk speelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |