Beetje te laat met nog 2 dagen te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:57 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Stap 1 Urby verkopen.
Stap 2 Henkie ontslaan
Stap 3 Co aanstellen
Stap 4 Delorge ontslaan
Stap 5 Colin ontslaan
Stap 6 GOEDE AANKOPEN DOEN voor het eerst(Kennedy 8ergelaten)
![]()
Denk je dat mij dat wat uit maakt. of een groot gedeelte van de fans.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens Ten Cate is het toch al zo een rijke club, wat maakt hem die 9 miljoen nou uit.
Jou maakt het wel wat uit, maar Ten Cate niet, mijn vorige post zijn Ten Cate zijn woorden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:15 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Denk je dat mij dat wat uit maakt. of een groot gedeelte van de fans.
Het gaat mee gewoon om de prestige van de CL en de leuke tegenstanders. Uefa cup spelen is kut het wordt pas leuk als je in de halve finale zit.
Een verdediger van formaat lijkt me wel prettigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:24 schreef keijz het volgende:
Pfff met zulke backs heb je echt niks te zoeken in de CL
Wij als supporters willen niet die zaaddodende kut cupquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als jullie het een beetje fatsoenlijk doen in de UEFA Cup is toch veel gunstiger voor het Nederlands Voetbal.
Urby is nog erger dan Colin vandaag...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:28 schreef Nashje het volgende:
Wat een draaaama is die Colin zeg. Komt de bal door de lucht op hem af, met een man van Slavia in z'n rug. Kopt ie 'm achter door zodat het een ingooi is voor Slavia.
Urby is ook weer lekker bezig trouwens. Balverlies en hij sjokt er als een bejaarde achter aan. Verdomme zeg, iets meer strijd mag wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |