Dat is de Mul nietquote:Op maandag 3 juli 2006 22:32 schreef kevin6188 het volgende:
Al die aankopen en dan staan De Mul er tussen
Wie dan wel?quote:
JC Schaal en voorronde CL worden hier de eerste twee.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:34 schreef Ordinair het volgende:
Fipo..
Dat nieuws ook.
Iemand trouwens al kaarten voor wat oefenwedstrijden?
Krohn Dehliquote:
Frankie heeft ons nu al verlaten..quote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef sjimz het volgende:
Een foto van de trainersstaf is niet helemaal gelukt!
Althans ik ken niemand die Photobucket of Oops heet!
Voorronden ga ik ook ongetwijfeld wel naar toe. Maar eerste is Spakenburg - Ajax.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
JC Schaal en voorronde CL worden hier de eerste twee.
ja maak daar maar iets van, voordat er mensen plaatjes van drollen gaan postenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Krohn Dehli
Dit is trouwens Poepon, voor in de OP
[afbeelding]
Een foto waar je z'n gezicht redelijk goed ziet
Wanneer begint de voorverkoop van de JC Schaal eigenlijk, zit te kutten met vakantie namelijk...quote:Op maandag 3 juli 2006 22:38 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Voorronden ga ik ook ongetwijfeld wel naar toe. Maar eerste is Spakenburg - Ajax.Leuk gezellig wedstrijdje met lekker weer (hoop ik).
Je brengt me op een idee..quote:Op maandag 3 juli 2006 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
ja maak daar maar iets van, voordat er mensen plaatjes van drollen gaan posten![]()
SMS Poep On naar 0020quote:Op maandag 3 juli 2006 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
ja maak daar maar iets van, voordat er mensen plaatjes van drollen gaan posten![]()
Pardon?quote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef sjimz het volgende:
Een foto van de trainersstaf is niet helemaal gelukt!
Althans ik ken niemand die Photobucket of Oops heet!
Nice!quote:Op maandag 3 juli 2006 22:36 schreef jna het volgende:
[..]
Krohn Dehli
Dit is trouwens Poepon, voor in de OP
[afbeelding]
Een foto waar je z'n gezicht redelijk goed ziet
Ik voel hem nu echt aankomen. En niet alleen landskampioen.quote:
Van Duinquote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zal anita en die keeper uit zn team nog bij ajax 1 een keer mogen spelen dit seizoen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |