quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef M0NTANA het volgende:
Liever geen Patrick Veiira, die is over zijn top en staat de ontwikkeling van Hedwiges Maduro, Robbert Schilder en Olaf Lindenbergh in de weg.
Ja, want de ontwikkeling van Olaf Lindenbergh is natuurlijk erg belangrijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:43 schreef M0NTANA het volgende:
Liever geen Patrick Veiira, die is over zijn top en staat de ontwikkeling van Hedwiges Maduro, Robbert Schilder en Olaf Lindenbergh in de weg.
Zal ik anders Perez en KD naar het middenveld verhuizen. Ze zijn sowieso moeilijk in een hokje te plaatsen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:39 schreef jna het volgende:
Zo lijkt het middenveld nog minder voor te stellen
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:
Ik zou KD liever gewoon helemaal uit de OP willen hebben. Die gaat geen minuut spelen komend seizoen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zal ik anders Perez en KD naar het middenveld verhuizen. Ze zijn sowieso moeilijk in een hokje te plaatsen.![]()
Ik denk dat Maduro meer kan leren door gewoon te spelenquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want de ontwikkeling van Olaf Lindenbergh is natuurlijk erg belangrijk
Daarbij denk ik dat een Maduro veel kan leren van een Vieira.
Sorry, hij zit er nu eenmaal bij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou KD liever gewoon helemaal uit de OP willen hebben. Die gaat geen minuut spelen komend seizoen.
Maak dan de t, v en p dikgedruktquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:51 schreef M0NTANA het volgende:
Jongens, niet allemaal zo serieus erop in! Ik moet toch wát verzinnen als TVP?![]()
![]()
Wat mij betreft:quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zal ik anders Perez en KD naar het middenveld verhuizen. Ze zijn sowieso moeilijk in een hokje te plaatsen.![]()
Sneeuwbaleffect.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:18 schreef koentjuh18 het volgende:
Waarom zou heb uberhaupt naar ajax gaan?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:37 schreef Doezelhaar het volgende:
lol, een Ajaxshirt onder gesmeerd met Vaseline.. Nee dank je..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |