Ja, de ene site zegt ja, de ander nee. Ga zo maar door. Ik denk dat we maar moeten afwachten.quote:
En geen Pires in Frankrijkquote:Op maandag 15 mei 2006 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
KJH is in goed gezelschap, want Fernando Morientes (LFC) maakt geen deel uit van de Spaanse selectie.
Nanted als het goed is.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:37 schreef TerroRobbie het volgende:
blijft boukhari nou of gaat ie naar nantes?
quote:Op maandag 15 mei 2006 14:37 schreef Nega het volgende:
[..]
Ja, de ene site zegt ja, de ander nee. Ga zo maar door. Ik denk dat we maar moeten afwachten.
Goed idee, wat was die site ook alweer voor een pollquote:Op maandag 15 mei 2006 14:38 schreef Houniet het volgende:
Misschien een Poll in de OP over of Davids Nega?
oh ok als jij het zegt dan zal het wel zo zijnquote:Op maandag 15 mei 2006 14:38 schreef Jay-Z het volgende:
Edje komt hoor.
Morientes is in tegenstelling tot Klaas Jan dan weer niet erg productief geweest.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
KJH is in goed gezelschap, want Fernando Morientes (LFC) maakt geen deel uit van de Spaanse selectie.
Jep, maar goed, logisch dat dat nu gezegd wordt. Tot aan de nieuwe trainer zal er geen transfer bekend worden gemaakt.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Davids, stond er niet een artikeltje over Oranje in de spits met een stukje over Davids waarin hij zelf zegt dat hij niet denkt dat hij naar Ajax komt?
Ik kan niets vinden op de site van Sp!ts.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:46 schreef HeatWave het volgende:
Davids, stond er niet een artikeltje over Oranje in de spits met een stukje over Davids waarin hij zelf zegt dat hij niet denkt dat hij naar Ajax komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |