Twi zijn server heeft blijkbaar een storinkiequote:
Babel zie ik wel uitgroeien tot een grote. Als we Cohen nou trainer van Ajax maken houden we daar tenminste de boel bij elkaarquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:59 schreef S-Two het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd eigenlijk dat we na de transferperiode in de winterstop nog geen spits hebben gekocht![]()
Dus Babel![]()
Raar, m'n andere twee sites staan op dezelfde server. Even afwachten dan maar wat ze ermee hebben uitgevoerd. Hopelijk is 'ie sneller up dan bij de gemiddelde FOK! upgradequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Twi zijn server heeft blijkbaar een storinkie
Ik denk het ookquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Twi zijn server heeft blijkbaar een storinkie
ja, of een (paniek) aankoop.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:59 schreef S-Two het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd eigenlijk dat we na de transferperiode in de winterstop nog geen spits hebben gekocht![]()
Dus Babel![]()
quote:Vanuit vertrouwelijke bronnen binnen Ajax heeft het AN beslag weten te leggen op het gesprek dat plaats vond tussen trainer Koeman en zijn aanvoerder Van der Vaart. Dit gesprek vond 1 dag voor de cruciale CL-wedstrijd tegen Bayern Munchen plaats.
Ronald : Ga zitten Rafael, lekker weertje hè?
Rafael : Bek dicht, rooie vetklep. Ik ben hier niet voor mijn plezier gekomen en als je een nieuw contract hebt, kun je die gelijk in je dikke reet steken.
Ronald : Nee, nee, ik wil iets anders met je bespreken. Uhm.. hoe gaat het met de toekomstige bruid?
Rafael : Wat is dat nou weer voor kutvraag? Goed natuurlijk! Ik geniet nog steeds elke nacht van haar.
Ronald : Jij en de rest.
Rafael : Wat?
Ronald : Dat geloof ik best!
Rafael : Jaja. Maar wat mot je nou van me? Ik heb wel wat betere dingen te doen dan naar die bolle rooie kop van jou te kijken!
Ronald : Rafael...?
Rafael : Jezus, is dit een huwelijksaanzoek? Ik zie je wel naar het kontje van Ruud kijken, maar laat dit doordringen. Ik ben bezet. Dus handjes thuis!
Ronald : Rafael; ik weet niet hoe ik je dit moet vertellen, maar je speelt niet tegen Bayern.
Rafael : WAT? Wat zeg je daar??!!!
Ronald : Ik kan wel een plekje voor je reserveren?
Rafael : Ja, als linksbuiten zeker! Sodemieter gauw een end op!
Ronald : Je bent nou toch niet boos op me hè?
Rafael : Wat denk je zelf? Ik hoop toch wel dat ik de volgende wedstrijd weer speel!
Ronald : Tuurlijk! Tuurlijk! Dat weet je toch? Wees alsjeblieft niet boos...
Rafael : Waarom speel ik niet?
Ronald : Nou...
Rafael : Nou, zeg het maar! Voor de dag ermee!
Ronald : Ik heb van de twee Wesley's al iets voor kerst gehad. Van de één ontving ik een grappige kerstkaart uit Curaçao en van de ander een vriendelijke kerstgroet op straat.
Rafael : .....
Ronald : Ik heb kaartjes vanuit Heerenveen, Antwerpen, Nijmegen, Den Haag en Bremen gekregen. Vanuit Turijn heb ik zelfs een malse kalkoen ontvangen. Met gebroken nek, zodat Bartina hem alleen maar in de pan hoeft te doen.
Rafael : Wat wil je nou zeggen?
Ronald : Zelfs van Guus heb ik een mooie stropdas met een 5 erop gekregen. Rafael, ik heb van jou niks gehad!
Rafael : Wat lul je nou man? Ik heb een jaar geleden nog een wonderdoelpunt gemaakt tegen Feyenoord en sloof me godverdomme elke wedstrijd uit. En weet jij voor wie ik dat doe?
Ronald : Voor mij...
Rafael : Ik versta je niet!
Ronald : Voor mij!
Rafael : Precies! Dus wat zit je nou te zeiken man!
Ronald : Nou, van Tomas heb ik bijvoorbeeld een kerstmuts gehad met daarop een tekst die hij er zelf op geborduurd heeft: "Voor jau, liefe koots". Zulke dingen doe jij niet voor me. Rafael, Ik krijg het gevoel dat je me niet waardeert!
Rafael : Ik zal je iets geven. Hier heb je mijn aanvoerdersband. Kun je gelijk die slijmbal een kerstcadeautje teruggeven!
Ronald : Zie ik je dit weekend weer?
Rafael : Ik ben weg uit dit stinkhol. Ajuus!
Ronald : Hij komt wel weer terug naar me! Maar hoe leg ik dít in hemelsnaam de pers weer uit...?
Ik hou normaal gesproken wel van satirische stukjes, maar dit vind ik enorm flauw en kan ik niet om lachenquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:04 schreef jerryx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk dat de meeste Ajacieden hier ook wel om kunnen lachen, dus ik wou hem jullie niet onthouden
quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:04 schreef jerryx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Denk dat de meeste Ajacieden hier ook wel om kunnen lachen, dus ik wou hem jullie niet onthouden
op Ajaxnetwerk over psvquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Er werdt ook een keer zo ee nverhaal gepost met de hele selectie
Was wel iets grappiger
Ik ook, maar de opzet is leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |