Het speel schema voor de liefhebbers.quote:18/04/2004 14:30 Ajax-RBC Roosendaal
25/04/2004 14:30 NEC-Ajax
02/05/2004 12:30 FC Zwolle-Ajax
09/05/2004 14:30 Ajax-NAC
16/05/2004 14:30 Willem II-Ajax
Het echte logo ontbreekt nog steeds...quote:Op zondag 11 april 2004 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Ik wilde het net zeggen! het Ajax logo ontbreekt nog.
Elke keer als ik de beelden zie roep ik dat Ajax werk moet maken van die smerige overtreding want dit is natuurlijk volslagen idioot om iemand op zo'n manier onderuit te trappen, pure frustratie als je het mij vraagt van Dirk Kuyt.quote:Op maandag 12 april 2004 00:38 schreef HeatWave het volgende:
Die Kuyt had rood moeten hebben, en zou dat eigenlijk achteraf nog moeten krijgen. randdebiel....
Dan eindigt VDV ook op de tribune, en sneijder en volgens mij smolerek ook met geel.quote:Op maandag 12 april 2004 01:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Elke keer als ik de beelden zie roep ik dat Ajax werk moet maken van die smerige overtreding want dit is natuurlijk volslagen idioot om iemand op zo'n manier onderuit te trappen, pure frustratie als je het mij vraagt van Dirk Kuyt.
Als je dit soort dingen blijft tolereren in Nederland is het hek van de dam, er wordt in Nederland soms te snel naar de rode kaart gegrepen maar dit is imho echt een school voorbeeld van diep rood. (VdV ging ook zeker niet vrijuit)
Och en wat zijn we ineens allemaal lieverdjes...quote:Op maandag 12 april 2004 01:12 schreef ASSpirine het volgende:
dan mag VDV ook rood krijgen op zijn reactie
Dat kon al weken niet meer. PSV moest namelijk op een later tijdstip spelenquote:Op maandag 12 april 2004 00:14 schreef Frunnikje het volgende:
Jammer dat Ajax geen kampioen werd in de KuipDat zou rellen worden zeg
Feyenoorders en een mening over voetbalquote:Op maandag 12 april 2004 07:10 schreef Sloggi het volgende:
Ajaciedjes over Kuijt:![]()
Feyenoorders én voetbalquote:Op maandag 12 april 2004 09:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Feyenoorders en een mening over voetbal![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 23:55 schreef Suijk het volgende:
Ik vond de grote monden van feyenoord de laatste tijd wat te grote vormen aannemen.
Welnee, we hebben gewonnen van de nr. 2, en gelijkgespeeld met de toekomstige kampioen (volgens jullie een wereldteam), en heel misschien pakken we die 2e plek ook nog. En dat in een 'overgangsjaar'.quote:Dat is wel weer even ingedamd denk ik.
Mat_herben en FOK!quote:Op maandag 12 april 2004 10:07 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Feyenoorders én voetbal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |