genoeg op sites te vindenquote:Op maandag 10 mei 2004 15:41 schreef firecow het volgende:
[afbeelding]
Hier verder![]()
Kom op mensen, posten die filmpjes en fotos van gisteren ! ik heb genoeg camera's gezien dus
Nee, dan heb ik toch een ander gemeetquote:Op maandag 10 mei 2004 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee als we nou allemaal bij elkaar hebben gestaan hebben we elkaar vast ook gezien...
Hebben we herkenningspunten? Ik was die gozer met dat Ajax shirt aan, tussen al die mensen...
Grappigquote:Op maandag 10 mei 2004 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee als we nou allemaal bij elkaar hebben gestaan hebben we elkaar vast ook gezien...
Hebben we herkenningspunten? Ik was die gozer met dat Ajax shirt aan, tussen al die mensen...
quote:Op maandag 10 mei 2004 16:10 schreef The_Hives het volgende:
eentje dan.
[afbeelding]
ietsje meer dan 15.000
stond daar ook tussen het sportscafe en de heineken hoekquote:Op maandag 10 mei 2004 16:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Schuin achter je, meer in de richting van het terras van de Heineken Hoek
Ik stond bij de taxistandplaats bij de Heinekenhoek.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:58 schreef superjoden het volgende:
[..]
stond daar ook tussen het sportscafe en de heineken hoek![]()
hadden we toch effe een leuke ajaxFOK meeting van kunnen makenquote:Op maandag 10 mei 2004 17:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik stond bij de taxistandplaats bij de Heinekenhoek..
Ja met bier en vrouwenquote:Op maandag 10 mei 2004 17:01 schreef superjoden het volgende:
[..]
hadden we toch effe een leuke ajaxFOK meeting van kunnen maken![]()
Volgens mij is Heineken zijn prive-sponsor ofzo, want hij liep continu met een flesje in zijn hand.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Ik ergerde me wel aan Sikora. Die liep te feesten alsof hij met 30 goals Ajax aan de titel had geholpen.
Hij had diep verscholen een beetje ongemakkelijk mogen springen.
ach laat hem....feest van ons allemaal.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
Ik ergerde me wel aan Sikora. Die liep te feesten alsof hij met 30 goals Ajax aan de titel had geholpen.
Hij had diep verscholen een beetje ongemakkelijk mogen springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |