abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:01:28 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43845101

* De OP is hier te downloaden.

|X| Ajax weet uit bij Sparta Praag knap een puntje mee te pikken.
|X| Zondag gaan we wéér winnen in Rotterdam, ditmaal bij Sparta.
|X| Ook al gaat het nu even wat minder, we worden gewoon kampioen dit seizoen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:03:30 #2
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43845167
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:52 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Enige verschil is dat ik gisteren niet cynisch was.
Ach, cynisch of niet, men neemt jou hier niet meer serieus als het om beoordelen van spelers gaat.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:05:51 #3
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_43845246
We worden ook gewoon kampioen door Manucharyan.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_43845262
Prima

Als hun mening maar niet op meeloperij is gebasseerd vind ik het best.
Houd van een lijntje.
pi_43845319
Ach met 10 man een 0-0 uit spelen is europees gezien geen slecht resultaat, maar ik vond het spel bar slecht
pi_43845723
Ik snap het nog steeds niet hoor. Hoe kan je nou bij fuckin Sparta Praag beginnen met 442, waarbij je in de spits twee mensen hebt staan die gewoon echt hopeloos uit vorm staan, ik weet hoelang al niet meer in zo'n systeem hebben gespeeld en ineens samen moeten spelen in een belangrijke uitwedstrijd die je gewoon echt moet winnen.

Verder stel je Ogararu, Stam, Grygera, Vermaelen, Heintinga, Gabri en Emanuelson op, wat dus gewoon 6,5 (Emanuelson is ook half aanvallend), verdedigers zijn, met maar 1 spelmaker en dat is Sneijder. Halloooooooo, waar ben je dan mee bezig? De week ervoor zeik je er nog over dat PSV alleen maar voor resultaat gaat en dat mooi, combinatievoetbal niet meer gewaardeerd wordt, speel het godverdomme dan zelf niet!

Ik ben echt nog steeds goed pissed, al kan je weinig oordelen over de 2de helft met die 10 man.

Maar je moet nu echt weer even normaal gaan voetballen, te beginnen met Sparta compleet af te straffen, volgende week donderdag met goed voetbal Espanyol verslaan, dan geen averij oplopen tegen Willem II en het tegen AZ bekronen met 3 punten.
pi_43845947
Wat bliksem zegt .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_43846019
waarom, waarom, we hebben gewoon bal gespeelt.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:33:16 #9
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43846030
Als we met kutvoetbal bovenaan zouden staan met een voorsprong op de nummer twee, dan hoorde je me niet. Als we geweldig spelen, maar door pech slechts tweede staan, hoor je me ook niet. Maar nu spelen we kut en staan we tweede, dat is gewoon kut.
pi_43846128
Tegen AZ de 3 punten is vrijwel een zekerheidje.

Op papier zouden wij evenredig moeten zijn, maar ik weet nu al dat Ajax de 3 punten gaat pakken. Bij zulke wedstrijden staat AZ er simpelweg niet

Overigens baal ik er ook van dat het spel van Ajax gister kut was. De start van de Nederlandse ploegen in de UEFA cup was best goed, maar het zakt nu allemaal wat in. Maar goed, belangrijkste is dat Ajax gewoon minimaal 3e wordt en dan maar vlamt op de juiste momenten, beetje zoals de play-offs.
Ajax en AZ zouden die UEFA cup gewoon ver door moeten komen en beiden lekker in de finale spelen.

Overigens twijfel ik nog of de hand van Ten Cate te zien is. Ajax is echt wel beter dan vorig jaar, maar ik dub nog of dit komt door meer enthousiasme en inzet (komt dit door HtC?) of omdat er gewoonweg wat meer kwaliteit in het team is gekomen.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:39:08 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43846178
Precies, als het niet mooi kan dan moet het maar lelijk. Al dat gezeik op PSV, maar ze staan gewoon weer bovenaan, 2de ronde CL en alles is pais en vree.

Echt, nooit en nooit zal ik van club veranderen, maar ik word toch stiekem wel een beetje jaloers op de stabiele situatie die ze daar hebben. Zelfs met opperprutser Koeman loopt het goed.

Ajax moet gewoon Ajax weer worden, dat roepen we al jaren, maar het lukt niet. Waar ligt dat toch aan?

We hebben Ajacieden overal, van koffiejuffrouw tot trainer, maar echt des Ajax voetballen heb ik misschien 4-5 keer gezien dit jaar...
Get woke, go broke!
pi_43846224
quote:
Die lange ballen waren idd HET teken van onmachtigheid gisteren
Ten Cate had van te voren gezegd, dat dit de strijdwijze zou worden. Vanwege het zeer slechte veld was positiespel vrijwel onmogelijk en zou de lange bal vaker gehanteerd moeten worden. Dat die dan niet aankomen is weer een ander verhaal.
Ajax!!
pi_43846258
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Precies, als het niet mooi kan dan moet het maar lelijk. Al dat gezeik op PSV, maar ze staan gewoon weer bovenaan, 2de ronde CL en alles is pais en vree.

Echt, nooit en nooit zal ik van club veranderen, maar ik word toch stiekem wel een beetje jaloers op de stabiele situatie die ze daar hebben. Zelfs met opperprutser Koeman loopt het goed.

Ajax moet gewoon Ajax weer worden, dat roepen we al jaren, maar het lukt niet. Waar ligt dat toch aan?

We hebben Ajacieden overal, van koffiejuffrouw tot trainer, maar echt des Ajax voetballen heb ik misschien 4-5 keer gezien dit jaar...
Omdat de psv supporters daar wel genoegen nemen met een 0-0 met 10 man bij Praag. Wij zijn compleet andere supporters.. Winnen is niet genoeg....
Ajax!!
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:45:09 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43846338
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:42 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Omdat de psv supporters daar wel genoegen nemen met een 0-0 met 10 man bij Praag. Wij zijn compleet andere supporters.. Winnen is niet genoeg....
Winnen is niet genoeg, maar gelijkspelen al helemaal niet. Zelfs Zulte-Waregem wint van Sparta Praag!
pi_43846372
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Winnen is niet genoeg, maar gelijkspelen al helemaal niet. Zelfs Zulte-Waregem wint van Sparta Praag!
Die speelde ook een uur met 10 man?
Ajax!!
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:49:22 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43846449
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Dat niet, maar de tien man van Ajax waren kwalitatief veel beter dan de elf van Zulte Waregem.
pi_43846492
Als collectief niet blijkbaar. Ik ben heel erg benieuwd naar de wedstrijd tegen espanyol.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:52:55 #18
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_43846538
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:46 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Net of je met 11 man wel had gewonnen daar.
Tot die 2e gele kaart was ajax toch ook totaal onmachtig zonder enige kans te creëeren.

Beste kansen in de wedstrijd (als je daar al van kunt spreken) waren voor Praag
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_43846547
Dan nog. In het eerste halfuur met die kut lange bal creëer je geen enkele kans.

Nul komma nul. Sorry hoor, maar als we naar Praag gaan voor een 0-0 gelijkspel hoeft het voor mij niet. Liever met 4-3 verliezen met kansen op 4-4 en 4-5 missen, dan 0-0 zonder ook maar iets van voetbal te laten zien.
pi_43846561
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat niet, maar de tien man van Ajax waren kwalitatief veel beter dan de elf van Zulte Waregem.
Denk dat je dat niet met elkaar kunt vergelijken. Het enige wat je Ten Cate kunt verwijten is dat hij Huntelaar verkeerd gebruikt. Die moet je niet laten inzakken om te kaatsen. Daar liggen zijn kwaliteiten niet. Die moet je gewoon voor de goal laten staan. Hij is duidelijk gefrusteerd dat hij niet scoort. We moeten gewoon met een 10 spelen, dan kan Huntelaar voor de goal blijven. Nu verkracht je zijn kwaliteiten door een kaatsgeit van hem te maken.
Ajax!!
pi_43846570
Het enige kansje kwam notabene van Stam.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:55:29 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43846592
Idd KJH moet zonnodig mee voetballen, leuk dat dat des Ajax's is, maar dat KAN hij dus blijkbaar niet. Ja hij speelt nu wel redelijk mee, maar we hebben 9 miljoen neergelegd voor GOALS, niet voor een middelmatige voetballer, want meer dan dat is hij zo niet..
Get woke, go broke!
pi_43846593
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

Net of je met 11 man wel had gewonnen daar.
Tot die 2e gele kaart was ajax toch ook totaal onmachtig zonder enige kans te creëeren.

Beste kansen in de wedstrijd (als je daar al van kunt spreken) waren voor Praag
Op basis van het eerste half uur heb je gelijk, maar dan heb je nog een uur. Een wedstrijd kan altijd kantelen. Je kan niet de hele wedstrijd aan dat eerste half uur ophangen
Ajax!!
  vrijdag 24 november 2006 @ 11:57:48 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_43846648
Nee, maar de 11 van Sparta waren totaal niet in staat om het de 10 van Ajax lastig te maken, op wat spelde prikjes na.

Heb je een voorhoede die niet faalt win je daar nog wel hoor, maar ja, geen enkele spits meer op een gegeven moment en de aanvallende spelers die we hadden bakten er weer niets van....

0-0 was helaas terecht, geen team kon echt aanspraak maken op een goal, en dat is triest, heel erg triest...
Get woke, go broke!
pi_43846699
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Nee, maar de 11 van Sparta waren totaal niet in staat om het de 10 van Ajax lastig te maken, op wat spelde prikjes na.

Heb je een voorhoede die niet faalt win je daar nog wel hoor, maar ja, geen enkele spits meer op een gegeven moment en de aanvallende spelers die we hadden bakten er weer niets van....

0-0 was helaas terecht, geen team kon echt aanspraak maken op een goal, en dat is triest, heel erg triest...
Het was zeker geen beste wedstrijd, maar om nou met zijn allen gelijk weer moord en brand te schreeuwen gaat ook weer veel te ver.
Ajax!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')